alexR8
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
In vara asta vreau sa-mi schimb masina si nu ma pot decide intre:
1. Opel Vectra C 2009, 1.9CDTi, 150cp, automata, full option (navi, bluetooth, dublu climatronic, scaune incalzite, senzori ploaie, lumini, parcare, etc.)
2. Volkswagen Passat B6 2006, 2.0 FSI, 150cp, 4x4, manuala, cam cu aceleasi dotari ca si Vectra
Preturile sunt asemanatoare, Passat-ul fiind putin, putin mai scump.
Astept parerile voastre!
In vara asta vreau sa-mi schimb masina si nu ma pot decide intre:
1. Opel Vectra C 2009, 1.9CDTi, 150cp, automata, full option (navi, bluetooth, dublu climatronic, scaune incalzite, senzori ploaie, lumini, parcare, etc.)
2. Volkswagen Passat B6 2006, 2.0 FSI, 150cp, 4x4, manuala, cam cu aceleasi dotari ca si Vectra
Preturile sunt asemanatoare, Passat-ul fiind putin, putin mai scump.
Astept parerile voastre!
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut
Eu nu am incredere in FSI-uri momentan. Si nici diesel-urile nu sunt cea mai buna alegere decat daca mergi 100k pe an si esti pregati sa bagi bani multi in caz ca pica ceva la motor. Cand vor mai trece cativa ani se va vedea cat de fiabila e tehnologia FSI. Prefer benzinare normale aspirate si daca nu, diesel . De asemenea consumult cred ca este mai mare in cazul passatului. Nu ai specific sursa masinilor (Romania, Germania etc..) dar banuiesc ca e Germania din moment ce nu ai specificat kilometri (care cred ca sunt apropriati). Daca Passatul e o masina rulata in Romania, iarasi nu se merita datorita drumurilor noastre. Totusi, antifonarea (si mai e si pe benzina) cred ca e mai reusita in cazul passatului, deci alegi in functie daca iti place sau nu zgomotul de motor.
Am un feeling ca Vectra C e mai dotata ca passatul.
Nu uita sa ti cont si de anul masinii.
In ultimul rand designul - mie nu imi place deloc designul de la Vectra C( vectra b arata de 1000 de ori mai bine). La fel si Passatul, arata bine.
Eu nu cred as alege nici una din ele.
Eu nu am incredere in FSI-uri momentan. Si nici diesel-urile nu sunt cea mai buna alegere decat daca mergi 100k pe an si esti pregati sa bagi bani multi in caz ca pica ceva la motor. Cand vor mai trece cativa ani se va vedea cat de fiabila e tehnologia FSI. Prefer benzinare normale aspirate si daca nu, diesel . De asemenea consumult cred ca este mai mare in cazul passatului. Nu ai specific sursa masinilor (Romania, Germania etc..) dar banuiesc ca e Germania din moment ce nu ai specificat kilometri (care cred ca sunt apropriati). Daca Passatul e o masina rulata in Romania, iarasi nu se merita datorita drumurilor noastre. Totusi, antifonarea (si mai e si pe benzina) cred ca e mai reusita in cazul passatului, deci alegi in functie daca iti place sau nu zgomotul de motor.
Am un feeling ca Vectra C e mai dotata ca passatul.
Nu uita sa ti cont si de anul masinii.
In ultimul rand designul - mie nu imi place deloc designul de la Vectra C( vectra b arata de 1000 de ori mai bine). La fel si Passatul, arata bine.
Eu nu cred as alege nici una din ele.
alexR8
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
As alege Vectra C datorita anului mai bun, diferenta de 3 ani, kilometraj mai mic...in 2009 Vectrele au majoritatea problemelor rezolvate...singura ca iti va da de cap parerea mea va fi galeria de admisie pe care o vei schimba odata si te va tine aproximativ 100.000 km.
Daca vei folosi Vectra pe distante scurte, nu vei avea niciun avantaj la consum fata de Passat.
Ca design exterior imi place Vectra, in schimb interiorul de la Passat este superior, scaune mai confortabile, design mai placut, comenzile mai usoare(aici ma refer la volan, ambreiaj)..........parerea mea.
Daca vei folosi Vectra pe distante scurte, nu vei avea niciun avantaj la consum fata de Passat.
Ca design exterior imi place Vectra, in schimb interiorul de la Passat este superior, scaune mai confortabile, design mai placut, comenzile mai usoare(aici ma refer la volan, ambreiaj)..........parerea mea.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
mihaiadrian a scris:
In ultimul rand designul - mie nu imi place deloc designul de la Vectra C( vectra b arata de 1000 de ori mai bine).
In ultimul rand designul - mie nu imi place deloc designul de la Vectra C( vectra b arata de 1000 de ori mai bine).
Ahem. Eu inteleg ca gusturile nu se discuta dar totusi... mai taie din ele da-le dracu'.
OnT: Daca vorbim de diesel atat vectra cat si pasatul sunt la fel de proaste. Daca vrei benzina, opel toata ziua.
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
La Vectra C este posibil sa ai si alte probleme pe langa galeria de admisie cum ar fi: volanta+kit ambreaj si cutia automata, din astea trei galeria de admisie costa cel mai putin in eventualitatea in care trebuie schimbata si, avand in vedere km ( de care nu poti fi sigur ca sunt reali), dar presupunand ca sunt, galeria+ volanta si binenteles kitul de ambreaj ar cam fi timpul lor sa fie schimbate, nu am Vectra, asa am citit si eu pe forum, in jurul la 100000 km cam incep sa apara problemele astea...FOARTE COSTISITOARE.... Cutia automata,citeste si tu pe forum si aproape sigur o vei evita.... La VW, habar nu am, intra pe forumul marci si vezi pe acolo care ar fi problemele, din ce stiu eu ca motoare pe benzina la Passat, gasesti ori TSI ori FSI iar despre 4*4 trebuie sa te informezi bine cat ar fi de fiabil sau nu pentru ca SIGUR de costat va costa MULT sa repari eventualele probleme.
Te-ai decis sa compari pentru cumparare un diesel-Vectra C/ 1.9 CDTI/Z19DTH cu o benzinara-VW Passat/ 2.0 FSI/4*4, cam ciudata comparatia, cam cu probleme ambele masini, sunt de accord cu @mihaiadrian, nici eu nu as alege nici una dintre ele, probabil ca mai buna ar fi fost o Vectra C/1.8 i/ Z18XER/140CP-benzina la VW Passat, nu stiu ce sa-ti spun, pentru ca nu cunosc, tot din auzite TDI-urile sunt varza.
Te-ai decis sa compari pentru cumparare un diesel-Vectra C/ 1.9 CDTI/Z19DTH cu o benzinara-VW Passat/ 2.0 FSI/4*4, cam ciudata comparatia, cam cu probleme ambele masini, sunt de accord cu @mihaiadrian, nici eu nu as alege nici una dintre ele, probabil ca mai buna ar fi fost o Vectra C/1.8 i/ Z18XER/140CP-benzina la VW Passat, nu stiu ce sa-ti spun, pentru ca nu cunosc, tot din auzite TDI-urile sunt varza.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
din cate stiu eu problema cu volantele si kit-urile de ambreiaj sunt mai rare la cutiile automate...
oricum cutiile automate mie nu-mi plac deloc (nu ma pot obisnui cu ele, am incercat de mai multe ori sa conduc si nu pot sa uit ca piciorul stang nu se foloseste si apas pedala de frana evident)
ca si masina, as prefera-o pe cea mai noua insa ca sfat cred ca mai bine te-ai orienta spre o insignia (care din punctul meu de vedere arata SUPERB)
daca ar fi facut la berlina accesul in portbagaj mai larg cred ca imi cumparam una (faceam credit pentru ea)
eu de exemplu nu pot baga carutul copilului in portbagaj la insignia berlina fara sa ma chinui...
la vectra c il arunc cu o mana acolo...
depinde si ce buget ai alocat pentru masina...
oricum cutiile automate mie nu-mi plac deloc (nu ma pot obisnui cu ele, am incercat de mai multe ori sa conduc si nu pot sa uit ca piciorul stang nu se foloseste si apas pedala de frana evident)
ca si masina, as prefera-o pe cea mai noua insa ca sfat cred ca mai bine te-ai orienta spre o insignia (care din punctul meu de vedere arata SUPERB)
daca ar fi facut la berlina accesul in portbagaj mai larg cred ca imi cumparam una (faceam credit pentru ea)
eu de exemplu nu pot baga carutul copilului in portbagaj la insignia berlina fara sa ma chinui...
la vectra c il arunc cu o mana acolo...
depinde si ce buget ai alocat pentru masina...
alexR8
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2012
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Macar Passatul arata a masina spre deosebire de Vectra C ... Problema la Passat ar fi ca este foarte sensibil la calitatea benzinei , dar alimentat doar cu benzina de 98 garantat nu apar probleme.Bineinteles a 2 a problema ar fi consumul care in mod categoric va fi undeva la 15 % oras ,
gratie tractiunii integrale.
gratie tractiunii integrale.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sti care-i vorba aia pana la urma, exista 2 tipuri de masini : Mercedes si restul. Asa ca mergi pe prima varianta si n-o sa fii deceptionat vreodata, oamenii nepasatori dau niste replyuri complet inutile.Auzi, Passatul arata a masina spre deosebire de Vectra...
Daca vrei sa ai o masina decenta, ia acea Vectra diesel si o sa simti cu adevarat ce inseamna o deplasare confortabila si lunga, avand un consum de exceptie => costuri foarte mici de exploatare.Am un consum mediu de 5.7- 5.8% / 100km la ambele Vectre, crede-ma ca nu pot cere mai mult de atat. ( 60% extraurban, 40% urban).
In general VAG nu s-a descurcat prea bine la motoare otto, 150 de cai pe un motor de 2.0 si ala FSI nu e impresionant (poate consumul este) , mai pui ca e si 4x4 afectand si demarajul si consumul substantial.Daca vrei totusi senzatia aceea de benzinar, te poti orienta la o Vectra C Facelift care scoate dintr-un motor de 1.8 140 CP, ceea ce e mai mult decat de-ajuns si si-a dovedit fiabilitatea de-alungul anilor.
Daca vrei o masina la care sa te uiti in fiecare zi ca si cum te duci sa platesti facturile, ia acea MASINA cu sigla cromata in bot 4x4 2.0FSI.La interior nu ma pronunt si oricum nu ma intereseaza, pica din start o astfel de motorizare si tren de rulare pe un Passat din punctul meu de vedere.
Daca vrei sa ai o masina decenta, ia acea Vectra diesel si o sa simti cu adevarat ce inseamna o deplasare confortabila si lunga, avand un consum de exceptie => costuri foarte mici de exploatare.Am un consum mediu de 5.7- 5.8% / 100km la ambele Vectre, crede-ma ca nu pot cere mai mult de atat. ( 60% extraurban, 40% urban).
In general VAG nu s-a descurcat prea bine la motoare otto, 150 de cai pe un motor de 2.0 si ala FSI nu e impresionant (poate consumul este) , mai pui ca e si 4x4 afectand si demarajul si consumul substantial.Daca vrei totusi senzatia aceea de benzinar, te poti orienta la o Vectra C Facelift care scoate dintr-un motor de 1.8 140 CP, ceea ce e mai mult decat de-ajuns si si-a dovedit fiabilitatea de-alungul anilor.
Daca vrei o masina la care sa te uiti in fiecare zi ca si cum te duci sa platesti facturile, ia acea MASINA cu sigla cromata in bot 4x4 2.0FSI.La interior nu ma pronunt si oricum nu ma intereseaza, pica din start o astfel de motorizare si tren de rulare pe un Passat din punctul meu de vedere.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
chiar in urma cu cateva zile vorbeam cu un amic care a vandut o vectra c face-lift, a mai pus ceva (destui) bani si si-a luat un passat putin mai vechi decat vectra...
a zis ca a fost cea mai mare greseala pe care a facut-o
vectra era impecabila insa a fost convins de diversi ca passat-ul e mult mai bun
la passat la cateva luni dupa ce a cumparat-o a trebuit sa faca investitii destul de mari, masina avand probleme grave la instalatia de climatizare
a trebuit sa schimbe si radiator, si compresor, si vaporizator (sau cum ii zice la ala de baga rece in masina, nu ma pricep) o parte din tubulatura dar si partea electronica de comanda a acestor module
per total a ajuns la pret cam dublu fata de vectra pe care a vandut-o...
si urma sa se duca sa-i faca ITP-ul si tare-i era frica ca masina are si alte probleme pe care nu le-a sesizat in mers...
oricum amortizoarele mi-a zis ca sunt varza si trebuiau schimbate inca de cand a cumparat-o
acum fiind masina SH depinde si de noroc...
a zis ca a fost cea mai mare greseala pe care a facut-o
vectra era impecabila insa a fost convins de diversi ca passat-ul e mult mai bun
la passat la cateva luni dupa ce a cumparat-o a trebuit sa faca investitii destul de mari, masina avand probleme grave la instalatia de climatizare
a trebuit sa schimbe si radiator, si compresor, si vaporizator (sau cum ii zice la ala de baga rece in masina, nu ma pricep) o parte din tubulatura dar si partea electronica de comanda a acestor module
per total a ajuns la pret cam dublu fata de vectra pe care a vandut-o...
si urma sa se duca sa-i faca ITP-ul si tare-i era frica ca masina are si alte probleme pe care nu le-a sesizat in mers...
oricum amortizoarele mi-a zis ca sunt varza si trebuiau schimbate inca de cand a cumparat-o
acum fiind masina SH depinde si de noroc...
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Y-GreK a scris:
Am un consum mediu de 5.7- 5.8% / 100km la ambele Vectre, crede-ma ca nu pot cere mai mult de atat. ( 60% extraurban, 40% urban).
.
Am un consum mediu de 5.7- 5.8% / 100km la ambele Vectre, crede-ma ca nu pot cere mai mult de atat. ( 60% extraurban, 40% urban).
.
Consum de 5.5 % MEDIU pe o masina de talia Vectrei scoti doar ruland cu 110 km /h ... iar asta inseamna sa-ti bati joc de cei 150 CP oferiti de motorul de 1.9.
O Vectra mai putin de 8 cu clima pornita in oras nu scoate, iar extern 130 km/h undeva la 6.5 %. Bine asta tinand cont de computerul de bord care in general minte cam cu 0.5 litri in minus.
Singurul model de Vectra C care ar concura cat de cat cu Passatul la aspect EXTERIOR ar fi GTS-ul, in rest berlina n-are nimic special,chiar nimic.In rest doar plusuri pentru Passat ,tinuta de drum, comfort ,ergonomie si cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina moderna.
Parerea mea daca consumul nu este o problema atunci Passatul ar fi alegerea ideala cu un oarecare minus pentru tractiunea integrala (daca pica ceva la ea ai pus-o) ., dar sa nu cumva sa te reorientezi catre 2.0 TDI mai jos de 2007 ca e o pacoste de motor, daca ai vrea totusi 2.0 TDI orienteaza-te catre Audi nu are probleme cu injectoarele.
Un sfat de la mine:
1. Fara cutie automata
2. Fara tractiune integrala
3. Fara masini FULL care ridica pretul masinii nejustificat din cauza miilor de senzori inutili (lumini ,ploaie etc....)
4. Daca tot dai un ban,da-l cu cap.
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
In primul rand, am Z19DT, nu Z19DTH, iar stilul de condus e moderat spre agresiv, adica nu menajez in mare masura masina.
In al doilea rand, consumul la masini le-am facut si plin pe plin, iar acestea surprinzator coincid destul de mult cu consumurile afisate de BC, de unde ai scos eroarea de 0.5...tu sti.
6.5% la 130 la ora? Daca mergi in a 5a, cred si eu.
Fa-ma sa inteleg cum Passatul e minunea tehnologica a clasei medii, din punctul tau de vedere ai numai cuvinte de lauda pentru Passat, referindu-te la confort, ergonomie, si "cam tot ce ti-ai putea dori de la o masina moderna". DAR, pe de alta parte nu recomanzi 2.0FSI avand in vedere consumul si 4x4 si nici 2.0TDI ca e o pacoste.Aduci legendarul 1.9TDI de 105 cai in discutie?Dar in contextul asta, dispare confortul unei asemenea minuni tehnologice, devine o masina destinata doar deplasarii din punctul A in B fara cine stie ce valente sportive, de fapt, fara nici-un fel de valenta.
In al doilea rand, consumul la masini le-am facut si plin pe plin, iar acestea surprinzator coincid destul de mult cu consumurile afisate de BC, de unde ai scos eroarea de 0.5...tu sti.
6.5% la 130 la ora? Daca mergi in a 5a, cred si eu.
Fa-ma sa inteleg cum Passatul e minunea tehnologica a clasei medii, din punctul tau de vedere ai numai cuvinte de lauda pentru Passat, referindu-te la confort, ergonomie, si "cam tot ce ti-ai putea dori de la o masina moderna". DAR, pe de alta parte nu recomanzi 2.0FSI avand in vedere consumul si 4x4 si nici 2.0TDI ca e o pacoste.Aduci legendarul 1.9TDI de 105 cai in discutie?Dar in contextul asta, dispare confortul unei asemenea minuni tehnologice, devine o masina destinata doar deplasarii din punctul A in B fara cine stie ce valente sportive, de fapt, fara nici-un fel de valenta.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu ieri am avut "norocul" cand ma duceam in MD sa fac plin sa mi se opreasca motorul in mers exact vis-a-vis de benzinarie (adica am facut pana prostului, cu toate ca BC imi mai arata inca vreo 15 km de mers).
am dedus ca am ramas fara motorina deoarece in vama RO si cea MD motorul a pornit destul de greu si la dealuri "dadea in gat"...
iar cu cateva secunde inainte sa se opreasca motorul mi-a dat in gat grav si mi-a aparut masina cu cheita...
am lasat-o pe liber si am intrat la pompa fara sa ma panichez (practic am lasat masina sa curga)..
asta este. se intampla...
vreau sa va zic ca am alimentat pana a curs pe gatul de alimentare si nu am pus decat 61,8 litri
am pus contactul de 2 ori (sa-si traga motorina pana in pompa) si a pornit instant
am un prieten aici in GL cu o masina identica (motorizare, caroserie, dotari aproximative) darcare nu are masina pe numele lui (nu poate iesi cu masina din tara pentru ca inca are numere rosii) si a alimentat de la Petrom cu 64 de litri in conditiile in care a ajuns la benzinarie cu motorul pornit si range 48 de km...
deci problema nu e ca BC minte e de fapt ca pompa fura cu nesimtire...
am dedus ca am ramas fara motorina deoarece in vama RO si cea MD motorul a pornit destul de greu si la dealuri "dadea in gat"...
iar cu cateva secunde inainte sa se opreasca motorul mi-a dat in gat grav si mi-a aparut masina cu cheita...
am lasat-o pe liber si am intrat la pompa fara sa ma panichez (practic am lasat masina sa curga)..
asta este. se intampla...
vreau sa va zic ca am alimentat pana a curs pe gatul de alimentare si nu am pus decat 61,8 litri
am pus contactul de 2 ori (sa-si traga motorina pana in pompa) si a pornit instant
am un prieten aici in GL cu o masina identica (motorizare, caroserie, dotari aproximative) darcare nu are masina pe numele lui (nu poate iesi cu masina din tara pentru ca inca are numere rosii) si a alimentat de la Petrom cu 64 de litri in conditiile in care a ajuns la benzinarie cu motorul pornit si range 48 de km...
deci problema nu e ca BC minte e de fapt ca pompa fura cu nesimtire...