iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
De ceva vreme am inceput sa am o problema ce imi da batai de cap si nu stiu cum sa o rezolv. Masina a inceput sa porneasca ceva mai greu la prima cheie si sa dea un fum albicios pe la capacul de la culbutori ce miroase puternic a benzina. Scoate fum atat la relanti cat si atunci cand se afla in sarcina. Cu cat masina este mai turata cu atat da mai mult. Garnitura de la capac a fost schimbata acum aproximativ doua luni. In afara de asta, motorul parca nu trage cum ar trebui, se chinuie sa ajunga de la 60-80-100 km/h.
De asemenea, furtunul ce evacueaza aceste gaze intra in filtrul de aer de la carburator si in acest mod imi ineaca considerabil carburatorul turatia crescand cam cu 200-300 rot/min atunci cand scot furtunul de la filtru.
Motorul este de 1700 cmc, benzina, 75 kp.
Nu stiu in ce masura influenteaza , dar am constatat ca si garnitura de chiuloasa trebuie sa o schimb deoarece imi sufla ulei pe partea dreapta a motorului acolo unde se afla distributia.
Orice sfat este binevenit. Va Multumesc Mult !
De ceva vreme am inceput sa am o problema ce imi da batai de cap si nu stiu cum sa o rezolv. Masina a inceput sa porneasca ceva mai greu la prima cheie si sa dea un fum albicios pe la capacul de la culbutori ce miroase puternic a benzina. Scoate fum atat la relanti cat si atunci cand se afla in sarcina. Cu cat masina este mai turata cu atat da mai mult. Garnitura de la capac a fost schimbata acum aproximativ doua luni. In afara de asta, motorul parca nu trage cum ar trebui, se chinuie sa ajunga de la 60-80-100 km/h.
De asemenea, furtunul ce evacueaza aceste gaze intra in filtrul de aer de la carburator si in acest mod imi ineaca considerabil carburatorul turatia crescand cam cu 200-300 rot/min atunci cand scot furtunul de la filtru.
Motorul este de 1700 cmc, benzina, 75 kp.
Nu stiu in ce masura influenteaza , dar am constatat ca si garnitura de chiuloasa trebuie sa o schimb deoarece imi sufla ulei pe partea dreapta a motorului acolo unde se afla distributia.
Orice sfat este binevenit. Va Multumesc Mult !
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pei daca garnitura sufla ulei inseamna ca nu ai presiune in cilindrii,Inseamna ca i-ti intra ulei in antigel si nu se face racirea corect.Inseamna ca intra antigel in ulei si nu se mai face ungerea corect.
Inseamna ca daca o mai ti mult asa o sa trebuiasca sa cumperi un motor daca nu chiar ai ajuns in acest stadiu.
Inseamna ca daca o mai ti mult asa o sa trebuiasca sa cumperi un motor daca nu chiar ai ajuns in acest stadiu.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Cangri, Jgyprime, va multumesc pt mesaj.
In ceea ce priveste garnitura de chiuloasa, a ramas undeva in ziua de luni sa o schimb. Dupa mai multe cautari, am dat peste un mecanic ce are un garaj unde repara diverse masini care ma asigurat ca stie ce face si ca a mai lucrat acum ceva timp cu astfel de masini. Sper sa nu fie doar vorbe in vant. Pretul operatiei, 300 ron cu garnitura cumparata de mine. O fi bine, o fi rau, sincer nu stiu dar avand in vedere ca am intalnit pe altii care imi cereau si 500 ron doar manopera, asta ar fi cam cel mai bun pana acum.
In ceea ce priveste acel fum alb, mai mi-a zis cineva ca trebuie reglat carburatorul si tachetii. Gaze oricum o sa dea pt ca este normal, dar nu asa cum da acum.
Ramane pe luni sa vad cum o sa se comporte masina dupa ce ii schimb garnitura.
Oricum, orice parere este binevenita !
In ceea ce priveste garnitura de chiuloasa, a ramas undeva in ziua de luni sa o schimb. Dupa mai multe cautari, am dat peste un mecanic ce are un garaj unde repara diverse masini care ma asigurat ca stie ce face si ca a mai lucrat acum ceva timp cu astfel de masini. Sper sa nu fie doar vorbe in vant. Pretul operatiei, 300 ron cu garnitura cumparata de mine. O fi bine, o fi rau, sincer nu stiu dar avand in vedere ca am intalnit pe altii care imi cereau si 500 ron doar manopera, asta ar fi cam cel mai bun pana acum.
In ceea ce priveste acel fum alb, mai mi-a zis cineva ca trebuie reglat carburatorul si tachetii. Gaze oricum o sa dea pt ca este normal, dar nu asa cum da acum.
Ramane pe luni sa vad cum o sa se comporte masina dupa ce ii schimb garnitura.
Oricum, orice parere este binevenita !
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat