iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
De ceva vreme am inceput sa am o problema ce imi da batai de cap si nu stiu cum sa o rezolv. Masina a inceput sa porneasca ceva mai greu la prima cheie si sa dea un fum albicios pe la capacul de la culbutori ce miroase puternic a benzina. Scoate fum atat la relanti cat si atunci cand se afla in sarcina. Cu cat masina este mai turata cu atat da mai mult. Garnitura de la capac a fost schimbata acum aproximativ doua luni. In afara de asta, motorul parca nu trage cum ar trebui, se chinuie sa ajunga de la 60-80-100 km/h.
De asemenea, furtunul ce evacueaza aceste gaze intra in filtrul de aer de la carburator si in acest mod imi ineaca considerabil carburatorul turatia crescand cam cu 200-300 rot/min atunci cand scot furtunul de la filtru.
Motorul este de 1700 cmc, benzina, 75 kp.
Nu stiu in ce masura influenteaza , dar am constatat ca si garnitura de chiuloasa trebuie sa o schimb deoarece imi sufla ulei pe partea dreapta a motorului acolo unde se afla distributia.
Orice sfat este binevenit. Va Multumesc Mult !
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Inseamna ca daca o mai ti mult asa o sa trebuiasca sa cumperi un motor daca nu chiar ai ajuns in acest stadiu.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste garnitura de chiuloasa, a ramas undeva in ziua de luni sa o schimb. Dupa mai multe cautari, am dat peste un mecanic ce are un garaj unde repara diverse masini care ma asigurat ca stie ce face si ca a mai lucrat acum ceva timp cu astfel de masini. Sper sa nu fie doar vorbe in vant. Pretul operatiei, 300 ron cu garnitura cumparata de mine. O fi bine, o fi rau, sincer nu stiu dar avand in vedere ca am intalnit pe altii care imi cereau si 500 ron 🙄 doar manopera, asta ar fi cam cel mai bun pana acum.
In ceea ce priveste acel fum alb, mai mi-a zis cineva ca trebuie reglat carburatorul si tachetii. Gaze oricum o sa dea pt ca este normal, dar nu asa cum da acum.
Ramane pe luni sa vad cum o sa se comporte masina dupa ce ii schimb garnitura.
Oricum, orice parere este binevenita ! 😶
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
iulian_18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat