Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • iulian_18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

De ceva vreme am inceput sa am o problema ce imi da batai de cap si nu stiu cum sa o rezolv. Masina a inceput sa porneasca ceva mai greu la prima cheie si sa dea un fum albicios pe la capacul de la culbutori ce miroase puternic a benzina. Scoate fum atat la relanti cat si atunci cand se afla in sarcina. Cu cat masina este mai turata cu atat da mai mult. Garnitura de la capac a fost schimbata acum aproximativ doua luni. In afara de asta, motorul parca nu trage cum ar trebui, se chinuie sa ajunga de la 60-80-100 km/h.

De asemenea, furtunul ce evacueaza aceste gaze intra in filtrul de aer de la carburator si in acest mod imi ineaca considerabil carburatorul turatia crescand cam cu 200-300 rot/min atunci cand scot furtunul de la filtru.
Motorul este de 1700 cmc, benzina, 75 kp.

Nu stiu in ce masura influenteaza , dar am constatat ca si garnitura de chiuloasa trebuie sa o schimb deoarece imi sufla ulei pe partea dreapta a motorului acolo unde se afla distributia.

Orice sfat este binevenit. Va Multumesc Mult !
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,405
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pei daca garnitura sufla ulei inseamna ca nu ai presiune in cilindrii,Inseamna ca i-ti intra ulei in antigel si nu se face racirea corect.Inseamna ca intra antigel in ulei si nu se mai face ungerea corect.
Inseamna ca daca o mai ti mult asa o sa trebuiasca sa cumperi un motor daca nu chiar ai ajuns in acest stadiu.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ai probleme la compresie, cel mai probabil un segment dus...
  • iulian_18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Cangri, Jgyprime, va multumesc pt mesaj.

In ceea ce priveste garnitura de chiuloasa, a ramas undeva in ziua de luni sa o schimb. Dupa mai multe cautari, am dat peste un mecanic ce are un garaj unde repara diverse masini care ma asigurat ca stie ce face si ca a mai lucrat acum ceva timp cu astfel de masini. Sper sa nu fie doar vorbe in vant. Pretul operatiei, 300 ron cu garnitura cumparata de mine. O fi bine, o fi rau, sincer nu stiu dar avand in vedere ca am intalnit pe altii care imi cereau si 500 ron 🙄 doar manopera, asta ar fi cam cel mai bun pana acum.
In ceea ce priveste acel fum alb, mai mi-a zis cineva ca trebuie reglat carburatorul si tachetii. Gaze oricum o sa dea pt ca este normal, dar nu asa cum da acum.
Ramane pe luni sa vad cum o sa se comporte masina dupa ce ii schimb garnitura.
Oricum, orice parere este binevenita ! 😶


  • luciraica

  • Mesaje scrise: 1,999
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ingrijita masina.... bravo!
Compartimentul motor imi aduce aminte de vechea Dacie.. cu care mai circul inca... si cu care n-am ramas niciodata in drum...
  • iulian_18

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ms, sa speram ca o sa rezolv si prioblema 😊
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR