Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,am un astra c16 nz si dupa ce am rezolvat
toate problemele am mai ramas cu una,si anume dupa cum
spune si titlul trebuie sa dau cheie lunga sa porneasca.
Nu am probleme cu electromotorul sau bateria si m-am uitat
la injector si da benzina de la inceputul cheii,motorul merge ok
si consuma putin.Mentionez ca sint cazuri cind porneste "la sfert"
si doar cind e motorul cald.Nu-mi pot d seama daca este scanteie de
la inceput dar presupun ca da deoarece este benzina,concluzia nu inteleg
de ce tre sa invirta de 5-6-7 ori pina porneste deoarece pe cilindri
am 8 bari compresie,motorul este in parametrii,are cineva vreo idee
despre problema mea?

Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Foarte tare,adevarata comunitate...24 vizionari si nici un ajutor....tineti-o tot asa....deveniti ignoranti,asa isi pierde rostul forumul.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare
Pot fi mai multe,de ex.-senzorul de temperatura de pe motor,senzorul de turatie de pe arborele cotit,

ia de citeste,intra pe sectiunea astra,da un search etc...
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut,iti multumesc ca mi-ai raspuns,desi nu are treaba senzorul cu pornirea grea deoarece eu nu am exces de benzina determinat de defectarea senzorului,nu mi se uda bujiile si nici senzor ax came nu am,este cu delcou.
Problema mea se vede cel mai bine la prima pornire cind trea sa invarta de 8-9 ori ca sa porneasca,se prezinta cumva ca la dacia cu carburator care se golea noaptea si apoi dimineata pina se umplea camera cu benzina dadeai tata la "automat"....deci cumva un delay dar nu este de la benzina fiindca am urmarit si vine sprit inca de la inceputul cheii.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ai grija ca te adancesti in greseli:
1.senzorul de temp are un rol esentil la pornirea la rece
2.nu exista motor fara ax cu came
3. eu vorbeam despre arborele cotit
Deci pe scurt este vorba de o defectiune electrica sau electronica la aprindere.Poate fi si distributia putin sarita.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
te rog sa ma luminezi de ce are un rol asa esential la pornire senzorul temp!
2.Cine spus contrariul?
3.Senzorul poate fi oriunde depinde de constructor(ax came sau vibrochen)
Daca ar fi o defectiune la aprindere nu s-ar manifesta si in mers?
Daca ar fi sarita de la punct nu ar merge prost sau cu intreruperi sau rateuri?probabil nu ar porni deloc!
  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca motorul are calculator care da toate comenile in functie de mediul ambiant,turatie,etc,de unde stie ce temperatura are motorul?De la senzor desigur.Daca senzorul nu da semnale corespunzatoare atunci ecu da comenzi dupa unele semnale stocate.
Probleme la aprindere inseamna mai multe chestii combinate.De exemplu,senzorul de pe arborele cotit spune cate ture face acesta (si daca se roteste)astfel incat ecu sa nu bage benzina aiurea in camera de ardere.De aceea pompa porneste doar in momentul pornirii motorului.
Daca fulia de pe care citeste senzorul este deplasata fie si cu 3 mm,semnalul vine mai devreme (sau mai tarziu) in functie de pozitia ei.Si fulia fiind fixata pe ax cu ajutorul unei pene pot aparea mici deplasari stanga dreapta.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ma citez"la injector si da benzina de la inceputul cheii,motorul merge ok
si consuma putin.Mentionez ca sint cazuri cind porneste "la sfert"
si doar cind e motorul cald.Nu-mi pot d seama daca este scanteie de
la inceput dar presupun ca da deoarece este benzina,concluzia nu inteleg
de ce tre sa invirta de 5-6-7 ori pina porneste".
Sau"nici senzor ax came/arbore cotit nu am,este cu delcou".
O sa ma uit maine la parametrii sondei de temperatura si voi vedea daca este ok,trebuie sa aiba o anumita rezistenta la rece si schimbata la cald,nu stiu parametrii standard dar sper ca voi afla cumva
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat senzorul de temperatura apa ECT deoarece la 40 grade avea 920 ohm in loc de 1450 deci era decalibrat,am cumparat unul nou si asta are la 40 g 1402 ohm(mai aproape de realitate).
E clar ca in functie de acest senzor lucreaza si injectorul si IAC-ul ,dar problema tot nu s-a rezolvat.
In fiecare dimineata trebuie sa tin cheie lunga sa porneasca si nu inteleg de ce...
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema...rezolvarea aici: https://www.clubopel.com/vie...p=1330025#1330025

Topic closed
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR