Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut din nou. M-am suparat pe alta problema pe care o are masina de cand am luat-o...
Cand o pornesc prima data - porneste, merge 2-3 secunde - apoi sta motorul. A doua oara (acum ca e mai cald) - porneste da sa moara, tremura toata dar nu se mai opreste. Apoi, pana intra pe gaz (adica vrei 3-5 min merge groaznic, nu se accelereaza, da rateuri daca o accelerez si nu pot baga nici macar a doua decat ffff greu si chinuit - oricum nu trec de 20-30 km/h si ma cam fac de cacao in trafic.
Iarna e mai rau : porneste - se opreste. de trei ori. a patra oara sta in relanti greu, tremura si nu se accelereaza. Am fost cu ea pe tester si a zis ca nu arata nici o eroare. ce mama dracu sa-i mai fac ca nu mai stiu?
Poate a mai patit careva...zic.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum se manifesta eu cred ca ai probleme legate de alimentare benzina. verifica pompa, regulatorul de presiune, filtrul, etc. cel mai simplu pt tine e sa desfaci returul sa vezi daca vine benzina pe el.
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut
merci de raspuns sever dar nu cred ca e asta. si iti explic si de ce. daca nu s-ar alimenta bine de ce dupa ce se incalzaste motorul la temp normala de functionare si dau pe benzina din buton merge absolut normal?
sincer eu banuiesc ori debitmetrul ori vre-un senzor ceva..
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca nu ai eroare nu prea e senzor, normal trebuia sa fie senzor temperatura apa daca are legatura cu motorul rece sau cald sau problema ecu.tu zici ca nu ai eroare atunci ce zici de pompa benzina?
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
[e posibil sa fie pompa dar totusi nu inteleg de ce merge cand se incalzeste. ma rog nu e greu sa verific.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
motorul rece are nevoie de mai multa benzina.........te prinzi tu ce vreu sa zic.E doar o parere in lipsa unui cod de eroare
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
merci. chiar o sa MA DUC LA CINEVA SA VERIFICE
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sa ne anunti si pe noi de rezultat .
Dar cred ca ai verificat: furtune de aer ; pierderi de benzina (in cazul meu ) ; surub de masa pe sasiu in spate (M6); filtru benzina; filtru aer ; iti apare check engine (becul din bord )care probabil sta aprins din cauza gazului .
Esti sigur ca porneste pe benzina ?
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
filtrul de benzina l-am schimbat, cel de aer la fel, dar de surubul m6 nu am auzit, nici nu stiu care e. nu imi apare check engine si nici nu stiu daca e normal sa apara chiar daca ai gaz. am instalatie secventiala , nu porneste pe gaz nici daca vrei. chiar si cand e mai cald decat normal motorul (in offroad) . merci de idei oricum si as aprecia daca mi-ai zice si mie unde vine acel surub
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Surubul de masa se afla pe fusta spate langa stopul drept ,incerc sa pun o poza . Ma gandesc sa nu fie slaba masa 0V pentru pompa. Si eu sunt nemultumit de cum merge motoru , am fost la Bosch servis raspuns :la varsta ei ? .
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat

  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut
De-abia acum am reusit sa dau de mecanicul asta fff ocupat din Ploiesti care face opeluri. a constatat urmatoarele:
- presiune de la pompa de benzina care ajunge in motor - 2,2-2.3 bari. in loc de 4 sau 4 si ceva.
- presiune iesire direct din pompa - 4.8 bari.
Asadar schimbat filtrul de benzina - a mai crescut de la 2,2 la 2.6 (la motor)
Apoi a ajuns la adevaratul vinovat - supapa de pe retur care la frontera mea e pe motor cumva (prinsa cu filet). Neavand supapa de schimb si dupa ce s-a chinuit jumate de ora sa o gaureasca pe asta si nu a reusit, a scurtcircuitat returul si i-a pus undeva f aproape de admisie un alt filtru de benzina de opel mai nou , care are acea supapa in el. Asadar care mai patiti sa nu se accelereze deloc cand e rece motorul filtrul si supapa asta sunt posibile motive.Bineinteles poate fi si pompa de benzina dar eu am avut noroc Very Happy
In alta ordine de idei care aveti pus gaz pe masina - aflati daca baietii care au montat-o au pus si un releu pe la panoul ala cu sigurante si relee din stanga jos (a soferului), releu care sa intrerupa pompa de benzina cand porneste gazul sa nu mearga degeaba... la mine nu au pus si acum caut pe cineva care sa faca asta. Stelea am inteles ca si-a pus singur dar io-s mai vitel si nu ma pricep asa bine...
Inca o intrebare : am aflat ca se monteaza de catre astia care pun gaz, o instalatie care picura cate o picatura de ulei la 12 sec parca (in admisie cred) ca sa aiba motorul ungere - pentru ca pe gaz asta e problema - merge uscat. costa 350 ron. ce ziceti merita?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ce treaba are combustibilu cu ungerea?
Am tot auzit problema asta... cica... nu isi face ungerea... cum adica?... doar nu ii pui gaz in loc de ulei... ii pui in loc de benzina... In capatu pistonului, unde se face arderea, nu ii trebe ungere, pentru ca acolo se face arderea... ungerea are treaba ei...aceasta se face cu ajutorul segmentilor/ segmentului de ungere- stergere, segmenti care sunt pusi acolo tocmai pentru a nu lasa camera de ardere ( capatul cilindrului) sa comunice cu " laterala" cilindrului, unde se face aceasta minunata ungere...
Dar e o idee sa picure ulei in capatu pistonului, vei avea mai mult power!
Probleme sunt la masinile diesel carora le pica injectoarele/ pompere din cauza motorinei uscate ( e mai uscata datorita noii " retete" care sa respecte EURO 4,5 etc.).
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut
man , nu stiu ce legatura au exact dar eu cred ca o legatura este din moment ce este stiut si general recunoscut ca motoarele pe gaz se strica mai repede.
plus de asta nu cred ca aia au facut o instalatie intreaga de ungere, destul de scumpa degeaba...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu vad nimic logic in toata treaba asta... decat daca sunt segmentii atat de uzati incat sa permita comunicarea cu camera de ardere... iar asta inseamna ca motorasu e foarte uzat... deci orice i-ai face nu mai are scapare... deci dai gaz! Mr. Green
Eu am mai auzit de o chestie interesanta, care afecteaza orice domeniu... marketingul! Laughing
Da, ok, sa zicem ca la un motor uzat se poate intampla fenomenu de a se uza prematur, dar nu si la un motor nou... cu cat e mai uzat cu atat gazu il influenteaza mai mult... dar... tot putin fata de economia pe care o faci daca mergi serios cu masina... si apropo, un motor e cateva sute Mr. Green
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Problema nu e la pistoane ci la supape. Gazul uscat combinat cu incalzirea excesiva a motorului roade din scaunul supapelor.
Un exemplu de la vestita Dacia, la mers usor, batraneste, nu aveam treaba mii de km cu motorul, la viteze de peste 130km/h, deci fortare, intre 3000-5000 km reglam supapele ca incepea sa mearga aiurea.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Concret, cum afecteaza gazu un motor?...
De ce ataca scaunele supapelor? Il corodeaza? De ce?
Pe gaz consuma in general mai mult cu 1l/ 1000cmc, deci la motor de 2.0 ia cu 2l mai mult pe gaz decat pe benzina... asta evident cu o instalatie secventiala, bine reglata... daca mergi serios cu masina, asta insemnand 20.000-30.000km/ an in 5 ani poti scoate o masina ( Fronetra) si un motor... Mr. Green
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
revin...problema nu s-a rezolvat definitiv. tot nu se accelereaza cand e rece decat un pic mai mult ca inainte. acuma cica ar fi distributia pusa un dinte in minus. ramane sa vedem ca la astia dureaza...
la motoare nu ma prea pricep dar tind sa cred ca Cip are dre[tate. Am fost acum un an cu o frontera pe gaz la mare si la costinesti a inceput sa bata rau. l-am tractat la ploiesti si am inteles ca s-a dus o supapa...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu merg de 90.000 km pe gaz si n-am probleme cu motorul. Ba am mai mers si in offroad pe gaz turat la blana. Eu cred ca mai mult conteaza ce ulei pui in motor Cool
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand conteaze motoru... asta cred ca e clar... nu?...
In al doilea rand cum il intretii... ( ce ulei folosesti, ce filtre folosesti, cum il folosesti pe el...)
Abea in al treilea rand conteaza combustibilu... pentru motor in sine...
Turatia " in blana" nu e neaparat "toxica" pentru un motor... ba chiar cateodata e benefica... " il mai readuci cu pistoanele pe pamant" :mrgreen"
In 100.000km se simte ceva diferenta in buzunar!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR