manuks
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Vectra 2003 Z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2004
- Mesaj Privat
salut
am un motor de 2.0 8v de 129 CP pus pe un cielo. Din cand in cand, cam la 2 zile( cand pornesc sau cand este cald motorul) dintr-o data cand incerc sa accelerez brusc parca imi merge in 3 injectoare si nu se mai accelereaza si face un zgomot ciudat. Injectoarele sunt noi. Ce poate sa fie ; a mai patit cineva??
am un motor de 2.0 8v de 129 CP pus pe un cielo. Din cand in cand, cam la 2 zile( cand pornesc sau cand este cald motorul) dintr-o data cand incerc sa accelerez brusc parca imi merge in 3 injectoare si nu se mai accelereaza si face un zgomot ciudat. Injectoarele sunt noi. Ce poate sa fie ; a mai patit cineva??
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
manuks
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Vectra 2003 Z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
serban_pc- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
serban_pc- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
serban_pc- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sal,
Deci la mufa despre care vorbesc am urmatoarele fire : rosu, maro/bleu, maro/rosu, verde, rosu/maro/ maro/galben, etc
Am luat instalatia(cablajul) care leaga ECU de motor si senzori : ecu, mufa debitmetru,mufa sonda apa, mufe injectoare, mufa IAC, mufa senzor ulei, senzor volanta .
Precizez ca am si mufa mama si tata(la care se gaseste prins si releul pompei de benzina: cu urmatoarele fire:rosu,maro,alb/negru,albastru) si nu stiu la ce sa se leg pe instalatia mea de la cielo(la care am schema si le descoper fara probleme)
Ma gandesc sa pastrez releul meu de pe masina.
Teoretic trebuie alimentat ecu,bobina de inductie, releu benzina.
Electromotorul invarte si restul masiniii fuctioneaza(in afara de scanteie si benzina)
Please ma poate ajuta careva cu un sfat ?
Deci la mufa despre care vorbesc am urmatoarele fire : rosu, maro/bleu, maro/rosu, verde, rosu/maro/ maro/galben, etc
Am luat instalatia(cablajul) care leaga ECU de motor si senzori : ecu, mufa debitmetru,mufa sonda apa, mufe injectoare, mufa IAC, mufa senzor ulei, senzor volanta .
Precizez ca am si mufa mama si tata(la care se gaseste prins si releul pompei de benzina: cu urmatoarele fire:rosu,maro,alb/negru,albastru) si nu stiu la ce sa se leg pe instalatia mea de la cielo(la care am schema si le descoper fara probleme)
Ma gandesc sa pastrez releul meu de pe masina.
Teoretic trebuie alimentat ecu,bobina de inductie, releu benzina.
Electromotorul invarte si restul masiniii fuctioneaza(in afara de scanteie si benzina)
Please ma poate ajuta careva cu un sfat ?
serban_pc- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
salut
Imi este greu sa identific exact ca anume ai nevoie sa legi la instalatia ta dar in principiu
firul maro este masa "-"
rosu "+" permanent
negru este "+" prin contact
verde bobina de inductie atentie acum daca mufa din inst a motorului este aceea rotunda(care face legatura intre inst motorului si aceea a masinii) firul verde este cel care ar trebui sa se lege la ceasurile de bord, iar la bobina exista doua variante de bobina una care are o singura mufa(M1.5 similara cu cea de la senzorul de temperatura) sau clasisc cu doi papuci mama unul negru iar al doilea vrede in amble cazuri ar trebui sa ai firele undeva in apropierea mufei rotunde
pentru restul de fire ar trebui sa-mi dai un tel cand sunt la garaj sa caut prin notitele mele 0748195107
catre pompa de benzina ar trebui sa iti "plece" un fir rosu/albastru
Atentie ceea ce am scris se poate sa nu fie 100% exact asa deoarece eu scriu acum din amintite sunt mai bine de 4 ani de cand am afectuat aceasta operatiune cel mai bine da-mi un tel si vin sa vad exact despre ce este vb sa nu facem o traznaie
Imi este greu sa identific exact ca anume ai nevoie sa legi la instalatia ta dar in principiu
firul maro este masa "-"
rosu "+" permanent
negru este "+" prin contact
verde bobina de inductie atentie acum daca mufa din inst a motorului este aceea rotunda(care face legatura intre inst motorului si aceea a masinii) firul verde este cel care ar trebui sa se lege la ceasurile de bord, iar la bobina exista doua variante de bobina una care are o singura mufa(M1.5 similara cu cea de la senzorul de temperatura) sau clasisc cu doi papuci mama unul negru iar al doilea vrede in amble cazuri ar trebui sa ai firele undeva in apropierea mufei rotunde
pentru restul de fire ar trebui sa-mi dai un tel cand sunt la garaj sa caut prin notitele mele 0748195107
catre pompa de benzina ar trebui sa iti "plece" un fir rosu/albastru
Atentie ceea ce am scris se poate sa nu fie 100% exact asa deoarece eu scriu acum din amintite sunt mai bine de 4 ani de cand am afectuat aceasta operatiune cel mai bine da-mi un tel si vin sa vad exact despre ce este vb sa nu facem o traznaie