Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bbmt a scris:Cred ca cel mai simplu ar fi sa-i faci o diagnoza, pentru inceput.


Smile
Skip ads

  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Mine am sa pun testerul pe ea!
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu la un Y20DTH, eroare P0105 si P1105...am tot citit pe aici mai mult de P0105, dar nimeni nu sa intalnit cu amandoua erorile deodata...masina nu trage deloc, e ca fara turbina, am inlocuit senzorul barometric si tot degeaba. Ce ma sfatuiti sa fac ? multumesc
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Verifica minutios furtunasele de vacuum, T-urile de la vacuum. Cand zic minutios ma refer la demontat de pe masina si verificat milimetru cu milimetru. EGR-ul e curatat?
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
EGR-UL ESTE NEUMBLAT LA EL DIN FABRICA! DAR NU UMBLU PANA NU APARE IN BORD NOTIFICARE! IAR FURTUNASELE AM SA LE DESFAC! CE AM CONSTATAT RECENT, ESTE CA ACEL COT DE LA FILTRUL DE AER CATRE DEBIMETRU ERA RUPT PE LANGA COLIER! AM INLOCUIT CEL COT SI DEOCAMDATA MASINA SE COMPORTA NATURAL! NU MAI FACE NICIUN FEL DE GEST! OARE ACEASTA SA FI FOST BUBA? MA MIR! Laughing
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Asteapta tu notificare mult si bine... tu ai impresia ca-ti scrie in bord "EGR blocat" sau "EGR murdar"? Iti apar erori care de multe ori sunt datorate unor cumuli de factori. EGR-ul se curata macar o data la doi ani daca nu anual.
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns! am sa umblu la EGR chiar astazi!
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@djtaotao : raspunsul era pt mine sau pt colegul cirstean_florin_90 ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Era pentru tine. Colegul Florin "s-a bagat in fata".
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
deseara ma apuc sa ii curat EGR-ul si sa verific furtunasele...pana acuma nu a fost facut nimica la ea, nici o curatare, nimica. Revin cu rezultatele. Multumesc
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nu am reusit sa gasesc EGR-ul, nu stiu cum e motorul asta, ca un prieten are acelasi motor si e IEG-ul cum deschizi capota in fata motorului, dar la mine am vazut ca nu e nici pompa de injectie ca a lui, avand mufa electrica pe invers, in stanga masinii nu am 2 supape de vacuum si doar una si in locul celeilalte e doar o chestie electrica. Am verificat furtunasele si e totul ok, era unul iesit ca am uitat sa spun ca nu aveam nici frana, si dupa ce l-am bagat sa rezolvat cu frana, am sters erorile, proba cu masina, nici un cod de eroare, parca trage, circa 20 km o mers mai ok, apoi in plaja 1800-2800 ture a inceput sa se aude ca o bataie de injectoare si iara nu a mai tras, fara erori pe motor. Ce poate fi ? si unde pot gasi EGR-ul acela (serie sasiu : W0L0TGF48Y5245415 )
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mersi...revin dupa operatiune
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
l-am curatat, si tot asa nu merge, bate motorul, ca o bataie de avans si nu trage, fara erori...nu mai stiu ce sa ii fac. Mi-a zis un mecanic ca ar fi din pompa de injectie. Poate fi ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Apeleaza la mikyboy, si el e din Sibiu si stie destul de bine motorul y20dth.
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am erzolvat-o...aveam un furtun crepat si se pare ca si egr-ul era de vina, ce era interesant ca egr-ul nu dadea pe tester decat dupa ce mergeai cu masina vreo 50 km se aprindea masina cu cheita...inlocuite cele cu pricina si sa rezolvat. multumesc de suport
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din pacate, revin pe acest topic.
Am eroare p0105, la care nu-i dau de cap. Ce am facut pana acum:
- curatat senzor MAP, EGR.
- schimbat toate furtunele de vacum, in afara de cel care merge de la solenoidul de sub pompa de injectie la turbina (e un furtun mai gros)
- am achizitionat de la un coleg de forum un senzor second, l-am schimbat
Eroarea imi apare in continuare. Am facut un test: daca accelerez progresiv, pot atinge fara probleme 150 km/h, nu se aprinde becul. Daca accelerez in forta (exemplu depasire), la 2800 - 3000 rpm se aprinde beculetul, indiferent de viteza masinii.
Am trei log-uri de opcom. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Sa ma indrume in ce directie s-o iau? Nu mai stiu ce sa-i fac.

PS: La inceputul discutiei, @djtaotao spunea ca daca senzorul se blocheaza la valoarea de 150-200 kpa, atunci senzorul este bulit. In logurile mele valoarea maxima este 200-204 kpa. Este OK? Adica, poate sa fie si mai mare presiune in admisie fata de ce am eu?
Si inca ceva: EGR-ul la relantiu este la 75%. Asta e OK. In functie de acceleratie scade in procentaj. Si asta e OK. Numai ca de la 62%, sau ceva de genu' scade brusc la 0 (zero). Aste e OK? Nu ar trebui sa aiba o scadere liniara in functie de cum apesi pedala?

Multumesc!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Valorile EGR sunt corecte. 200 kPa e maximul ce-l citeste senzorul cu soft stock. Trebuie sa vezi sa creasca/scada valorile odata ce accelerezi/lasi pedala.Daca o accelerezi, ajunge la 200 kPa si cand lasi pedala ea sta in continuare la 150-200 e o problema
ar trebui sa scada in 1-3 secunde presiunea.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc @BV19MAX

Conform fisierului din opcom, am asa;
Faza1: Accelerare progresiva pana la 147 km/h, nu s-a aprins check
- comanda boost creste odata cu apsarea pedalei de acceleratie, valoarea maxima 187 kpa
- boost pressure creste si ea odata cu apasarea pedalei, cea mai mare valoare 201 kpa
- de aici incolo tin pedala apasata constant, viteza masinii creste pana la 147 km/h, comanda boost si boost pressure incep sa scada, astfel ca la viteza la care am zis, am comanda la 178, iar boost 193, ambele continua sa scada incet.
- dupa asta am lasat-o moale (am ridicat piciorul de pe pedala) pana la 113 km/h, comanda s-a fixat 100, iar boost a inceput sa scada usor pana la 115 kpa

Faza2: Accelerare brusca (in forta):
- comanda creste rapid la 193 kpa, boost il urmeaza rapid si ajunge la 205 kpa
- comanda mai creste pana la 196, boost ramane constant, si dupa aprox 2 secunde intra in limp mode
- dupa asta boost se fixeaza la 200 kpa
- dau drumul incet la acceleratie, comanda scade, boost nu se misca
- la momentul cand pedala ajunge la 0, comanda se fixeaza pe 100, iar boost este tot la 200, unde mai sta aproximativ 2 secunde, dupa care incepe sa scada - abia acum scade de la 200 la 120 in aproximativ 3 secunde.

Acestea ar fi datele pe care le am. O parere? Senzor defect sau alta problema?
Multumesc! Sper ca nu v-am plictisit. Embarassed
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Senzor defect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR