- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat
EGR-UL ESTE NEUMBLAT LA EL DIN FABRICA! DAR NU UMBLU PANA NU APARE IN BORD NOTIFICARE! IAR FURTUNASELE AM SA LE DESFAC! CE AM CONSTATAT RECENT, ESTE CA ACEL COT DE LA FILTRUL DE AER CATRE DEBIMETRU ERA RUPT PE LANGA COLIER! AM INLOCUIT CEL COT SI DEOCAMDATA MASINA SE COMPORTA NATURAL! NU MAI FACE NICIUN FEL DE GEST! OARE ACEASTA SA FI FOST BUBA? MA MIR!
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
nu am reusit sa gasesc EGR-ul, nu stiu cum e motorul asta, ca un prieten are acelasi motor si e IEG-ul cum deschizi capota in fata motorului, dar la mine am vazut ca nu e nici pompa de injectie ca a lui, avand mufa electrica pe invers, in stanga masinii nu am 2 supape de vacuum si doar una si in locul celeilalte e doar o chestie electrica. Am verificat furtunasele si e totul ok, era unul iesit ca am uitat sa spun ca nu aveam nici frana, si dupa ce l-am bagat sa rezolvat cu frana, am sters erorile, proba cu masina, nici un cod de eroare, parca trage, circa 20 km o mers mai ok, apoi in plaja 1800-2800 ture a inceput sa se aude ca o bataie de injectoare si iara nu a mai tras, fara erori pe motor. Ce poate fi ? si unde pot gasi EGR-ul acela (serie sasiu : W0L0TGF48Y5245415 )
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Din pacate, revin pe acest topic.
Am eroare p0105, la care nu-i dau de cap. Ce am facut pana acum:
- curatat senzor MAP, EGR.
- schimbat toate furtunele de vacum, in afara de cel care merge de la solenoidul de sub pompa de injectie la turbina (e un furtun mai gros)
- am achizitionat de la un coleg de forum un senzor second, l-am schimbat
Eroarea imi apare in continuare. Am facut un test: daca accelerez progresiv, pot atinge fara probleme 150 km/h, nu se aprinde becul. Daca accelerez in forta (exemplu depasire), la 2800 - 3000 rpm se aprinde beculetul, indiferent de viteza masinii.
Am trei log-uri de opcom. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Sa ma indrume in ce directie s-o iau? Nu mai stiu ce sa-i fac.
PS: La inceputul discutiei, @djtaotao spunea ca daca senzorul se blocheaza la valoarea de 150-200 kpa, atunci senzorul este bulit. In logurile mele valoarea maxima este 200-204 kpa. Este OK? Adica, poate sa fie si mai mare presiune in admisie fata de ce am eu?
Si inca ceva: EGR-ul la relantiu este la 75%. Asta e OK. In functie de acceleratie scade in procentaj. Si asta e OK. Numai ca de la 62%, sau ceva de genu' scade brusc la 0 (zero). Aste e OK? Nu ar trebui sa aiba o scadere liniara in functie de cum apesi pedala?
Multumesc!
Am eroare p0105, la care nu-i dau de cap. Ce am facut pana acum:
- curatat senzor MAP, EGR.
- schimbat toate furtunele de vacum, in afara de cel care merge de la solenoidul de sub pompa de injectie la turbina (e un furtun mai gros)
- am achizitionat de la un coleg de forum un senzor second, l-am schimbat
Eroarea imi apare in continuare. Am facut un test: daca accelerez progresiv, pot atinge fara probleme 150 km/h, nu se aprinde becul. Daca accelerez in forta (exemplu depasire), la 2800 - 3000 rpm se aprinde beculetul, indiferent de viteza masinii.
Am trei log-uri de opcom. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Sa ma indrume in ce directie s-o iau? Nu mai stiu ce sa-i fac.
PS: La inceputul discutiei, @djtaotao spunea ca daca senzorul se blocheaza la valoarea de 150-200 kpa, atunci senzorul este bulit. In logurile mele valoarea maxima este 200-204 kpa. Este OK? Adica, poate sa fie si mai mare presiune in admisie fata de ce am eu?
Si inca ceva: EGR-ul la relantiu este la 75%. Asta e OK. In functie de acceleratie scade in procentaj. Si asta e OK. Numai ca de la 62%, sau ceva de genu' scade brusc la 0 (zero). Aste e OK? Nu ar trebui sa aiba o scadere liniara in functie de cum apesi pedala?
Multumesc!
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Valorile EGR sunt corecte. 200 kPa e maximul ce-l citeste senzorul cu soft stock. Trebuie sa vezi sa creasca/scada valorile odata ce accelerezi/lasi pedala.Daca o accelerezi, ajunge la 200 kPa si cand lasi pedala ea sta in continuare la 150-200 e o problema
ar trebui sa scada in 1-3 secunde presiunea.
ar trebui sa scada in 1-3 secunde presiunea.
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Multumesc @BV19MAX
Conform fisierului din opcom, am asa;
Faza1: Accelerare progresiva pana la 147 km/h, nu s-a aprins check
- comanda boost creste odata cu apsarea pedalei de acceleratie, valoarea maxima 187 kpa
- boost pressure creste si ea odata cu apasarea pedalei, cea mai mare valoare 201 kpa
- de aici incolo tin pedala apasata constant, viteza masinii creste pana la 147 km/h, comanda boost si boost pressure incep sa scada, astfel ca la viteza la care am zis, am comanda la 178, iar boost 193, ambele continua sa scada incet.
- dupa asta am lasat-o moale (am ridicat piciorul de pe pedala) pana la 113 km/h, comanda s-a fixat 100, iar boost a inceput sa scada usor pana la 115 kpa
Faza2: Accelerare brusca (in forta):
- comanda creste rapid la 193 kpa, boost il urmeaza rapid si ajunge la 205 kpa
- comanda mai creste pana la 196, boost ramane constant, si dupa aprox 2 secunde intra in limp mode
- dupa asta boost se fixeaza la 200 kpa
- dau drumul incet la acceleratie, comanda scade, boost nu se misca
- la momentul cand pedala ajunge la 0, comanda se fixeaza pe 100, iar boost este tot la 200, unde mai sta aproximativ 2 secunde, dupa care incepe sa scada - abia acum scade de la 200 la 120 in aproximativ 3 secunde.
Acestea ar fi datele pe care le am. O parere? Senzor defect sau alta problema?
Multumesc! Sper ca nu v-am plictisit.
Conform fisierului din opcom, am asa;
Faza1: Accelerare progresiva pana la 147 km/h, nu s-a aprins check
- comanda boost creste odata cu apsarea pedalei de acceleratie, valoarea maxima 187 kpa
- boost pressure creste si ea odata cu apasarea pedalei, cea mai mare valoare 201 kpa
- de aici incolo tin pedala apasata constant, viteza masinii creste pana la 147 km/h, comanda boost si boost pressure incep sa scada, astfel ca la viteza la care am zis, am comanda la 178, iar boost 193, ambele continua sa scada incet.
- dupa asta am lasat-o moale (am ridicat piciorul de pe pedala) pana la 113 km/h, comanda s-a fixat 100, iar boost a inceput sa scada usor pana la 115 kpa
Faza2: Accelerare brusca (in forta):
- comanda creste rapid la 193 kpa, boost il urmeaza rapid si ajunge la 205 kpa
- comanda mai creste pana la 196, boost ramane constant, si dupa aprox 2 secunde intra in limp mode
- dupa asta boost se fixeaza la 200 kpa
- dau drumul incet la acceleratie, comanda scade, boost nu se misca
- la momentul cand pedala ajunge la 0, comanda se fixeaza pe 100, iar boost este tot la 200, unde mai sta aproximativ 2 secunde, dupa care incepe sa scada - abia acum scade de la 200 la 120 in aproximativ 3 secunde.
Acestea ar fi datele pe care le am. O parere? Senzor defect sau alta problema?
Multumesc! Sper ca nu v-am plictisit.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat