Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Vectra sri a scris:Oameni buni eu doresc sa bag la taxi in Ro un astra 1.7 110 cp dar din ce citesc aici ma descurajez total , din cauza legislatiei de taxi din cj sunt obligat sa folosesc o masina fabricatie minim 2010, am de ales intre astra si vw golf 1.6 TDI blue motion, preturile sunt la fel aici in Germania dar sant din ce in ce mai descurajat , pt. ca eu locuiesc si lucrez aici tocmai in ideea sa vin inapoi in Ro insa din ce citesc aici si ce preturi au filtrele astea , egr-uri si altele nu prea renteaza (sau sa aleg anulare dpf si egr) insa parerile vad ca is impartite, Eu nu voi conduce aceasta masina ... va fi un sofer care nu stiu daca va intelege oricat i explic eu cum e treaba cu filtrele si stilu de condus ca sa evite aceste regenerari dese si evident inevitabilul "nu se mai poate regenera"...De ce scriu aici pe acest topic aceasta poveste?

Vreau o recomandare .. sa merg pe astra 1.7 cdti sau Vw 1.6 TDI blue motion sau total alta motorizare ... in regim de taxi e clar , Clujul e ultra aglomerat eu trag concluzia ca se va regenera foarte des si nu stiu cat de corect ... Ce ar trebui sa fac sa ma gandesc sa trec la benzina ?
Parerea mea personala ca e mai bn direct anulat , cei la care va apare prea des regenarile si aveti km putini este clar ca ati luat o masina cu km dati inapoi pt. ca eu caut deja de o luna si majoritatea care au un pret apropiat de bugetul meu sunt de la 250 de mii de km in sus ... starea DPF-ului nu se stie ... si nu ma uit la toate Astrele rupte si moarte .. am fost am vazut deja 4 am plecat de la toate pe motiv ca nu corespundeaua ... si nu sunt un om pretentios

Sunt intrigat de raspunsul userului "ruk" tactica spusa de el cu gaura in DPF s-a folosit si se foloseste si in prezent la catalizatoare infundate ... eu nu ma pricep asa bine ... sa mearga si la DPF la fel ? Exista cineva care chiar a incercat asta sa vina cu un feedback ? Sau cineva care poate garanta ca este o solutie ?
Sper ca userul "ruk" sa vada ce am scris si sa raspunda cat poate el de rapid ca sunt foarte curios .. daca poate sa ne spuna cat de incredere este practicantul de la care a auzit asta.

Scuzati-mi offtopicul


Daca tot vrei sa il anulezi, încearcã prin gaurire, regenerare isi face tot la 300-400 km la gaurire pt ca nu il anulezi, doar maresti gaurile la un filtru terminat, logic nu?
Skip ads

  • MugurC

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut.
Conform denumirii Sport Tourer este o masina pretabila pentru distante lungi si mai nervoasa, asa ca nu o recomand pentru activitatea de taxi.
Incearca un benzinar si pune-i gaz lichefiat (GPL).
O zi buna,
Mugur
  • MugurC

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Sa-mi fie iertat jargonul, dar solutia cu marit gaurile la filtrul pdf e fix pix. Ca sa faci aceasta operatie trebuie sa tai carcasa filtrului pe circumferinta, sa faci gaurile si sa sudezi carcasa inapoi. Din mecanica fluidelor stim ca orice fluid supus unei presiuni tinde sa scape pe cea mai facila cale, adica prin gaurile date in filtru si de aici concluzia ca aceste gauri se vor obtura mult mai repede cu depunerile de funingina.
Am in schimb o alta intrebare.
De ce sa renunti la EGR ? Eu l-am curatat cum se cuvine, adica scotand acea supapa, cureti scaunul, cureti palaria bine in zona de asezare, cureti tija, cureti ghidajul tijei si totul e ok. Ai grija ca pe tija sa nu existe deformari de uzura si ma refer aici la un prag in zona de lucru, iar cand o montezi sa stea acele semisaibe profilate de fixare bine si la locul lor.
  • CSzabo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Am un Astra J, 2012, motor 1.7CDTI 110cai.
Odata cu frigul imi scade foarte repede OIL LIFE ( banuiesc ca din cauza regenerarilor), aproximativ 800km si OIL LIFE este la 83%.
Am facut drum de 200km si nu a scazut deloc.
Folosita in timpul saptamanii doar acasa-munca 20 25km/zi. ( temperaturi cuprinse intre -8 si 5grade)
Motorina Rompetrol 55.
Ulei folosit Castrol 5W30 LL, ma gandesc serios sa trec pe GM detox2 daca va trebui sa schimb uleiul la 5.000km SAU SA NU II DAU IMPORTANTA si sa reset OIL LIFE si sa schimb la 8 9000 km?
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mai jos pute-ti citi patania mea despre regenerarea filtrului de particule. Din 2016, cand am schimbat injectoarele in afara faptului ca intra in regenerare ca la carte nu am mai abut probleme cu bec aprins si alte nebunii. Cand intra in regenerare nu sta mai mult de 3 minute la relanti. Foarte important sa nu opriti motorul cand este in regenerare. Daca ratati 2 - 3 regenerari adunci se aprinde becul cu Filtrul full.


salut,

Sunt posesorul unui Opel Astra Sport Tourer 1,7 an 2011. Masina am adus-o din Germania in februarie 2014 si nu am avut nicio problema cu filtrul de particule pana in Noiembrie 2014, cand sa aprins martorul filtru de particule full. Am citit in carte ca are sistemul de autocuratare si intradevar dupa nici 20 km pe autostrada s-a stins si de atunci a inceput nebunia filtrului de particule. A inceput sa se aprinda din ce in ce mai des si in ultima perioada la 50 km. In luna iulie anul acesta am plecat in concediu bineinteles cu masina in Germania si dupa 1100 Km cand am intrat in Viena s-a aprins filtrul de particule. Am inebunit! A doua zi am plecat mai departe spre Germania si dupa 100 km nu s-a stins becul dimpotriva mi-a aparut la bord ca nu se poate face curatarea si sa merg urgent la service. In prima parcare am oprit si am sunat la Asistenta rutiera ( recomand la toata lumea asistenta rutiera eu am fost inspirat si mi-a fost de mare ajutor) le-am explicat care este problema mi-au trimis o masina pentru remorcare si fiind Duminica mi-au asigurat o noapte de cazare. A doua zi am mers la service au facut regenerarea fortata s-a stins becul am plecat mai departe. Am mers inca 1200 km si cand am intrat in Koln surpriza s-a aprins becul filtrul particule full. In fine dupa toata ziua petrecuta in Koln m-am intors in Detmold orasul unde eram cazat la 220 km de Koln si nsperam ca la drumul de intoarcere sa se curete. La fel mi-a aparut mesajul sa merg la service. A doua zi la prima ora am mers la reprezentanta Opel din Detmold si dupa mai multe teste Mi-au spus ca 1 sau 2 injectoare CAPUT. Am sunat din nou la Asistenta rutiera am vb. cu ei le-am explicat ca am probleme cu masina din nou au foarte intelegatori si au vb cu cei din service sa-mi dea o masina la schimb cat este a mea la reparat. M-au intrebat daca o las in service pentru reparatie si-mi platesc ei masina data la schimb. Asa am putut sa-mi vad de vacanta mai departe. In prima faza mi-au spus ca ma costa un injector 300 euro cu manopera. Am acceptat si dupa 3 ore primesc mesaj de la service ca toate cele 4 injectoare sunt CAPUT. M-am intors la service cu un prieten din zona neamt ca nu cumva sa ma pacaleasca stiti voi frica romanului de mecanicii nostri de aici. Intradevar masina era pe tester si mi-au aratat toti parametrii. Prietenul meu a vb cu ei si pana la urma am avut reducere la 220 euro injectorul cu manopera. Reparatiile au durat 4 zile si vreau sa va spun ca masina merge perfect si am facut deja 3000 de km, bineinteles cu drumul de intoarcere si filtrul de particule nu a intrat nici in regenerare dar sa se aprinda becul deloc. La noi aici nimeni nu mi-a spus ca ar fi problema de la injectoare si am fost la multi mecanici nu mai zic de ulei ca-l schimbam la nici 1000 km ca ajungea 0% viata uleiului. Am fost in Colentina la domnul acela am platit 600 lei si am curatat filtrul de particule si dupa o saptamana s-a aprins din nou.
Imi cer scuze cu povestea mea cam lunga dar am incercat sa va relatez ce am patit eu cu masina mea de la inceputuri. De aceea sfatul meu este sa mergeti undeva sa verifice un profesionist si injectoarele. La mine asta a fost si am garantie la injectoare 2 ani la toate reprezentantele Opel din Europa.
Sunt multumit ca s-a intamplat acolo si toata lucrarea au facut- o nemtul.
De curiozitate cand m-am intors am sunat la service aici in Bucuresti si le-am spus ca vreau sa schimb injectoarele la masina. Raspunsul stiti care a fost?
Domnule la noi sunt foarte scumpe trebuie sa mergeti la dezmembrari. I-am spus ca daca vroiam injectoare sh sunam acolo nu la reprezentanta Opel. Pretul unui injector era 2150 lei bucata.
  • CSzabo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2017

  • Mesaj Privat
CSzabo a scris:Am un Astra J, 2012, motor 1.7CDTI 110cai.
Odata cu frigul imi scade foarte repede OIL LIFE ( banuiesc ca din cauza regenerarilor), aproximativ 800km si OIL LIFE este la 83%.
Am facut drum de 200km si nu a scazut deloc.
Folosita in timpul saptamanii doar acasa-munca 20 25km/zi. ( temperaturi cuprinse intre -8 si 5grade)
Motorina Rompetrol 55.
Ulei folosit Castrol 5W30 LL, ma gandesc serios sa trec pe GM detox2 daca va trebui sa schimb uleiul la 5.000km SAU SA NU II DAU IMPORTANTA si sa reset OIL LIFE si sa schimb la 8 9000 km?


Acum ca a crescut tempereatura nu se mai regenereaza( 400km facuti si a scazut 1%). Voi pune un bec led ( multumim colegului care ne-a aratat de la care siguranta sa legam firul) si voi avea mai mare grija la regenerari.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutari , dupa multe cautari am gasit un astr J care corespunde , cu revizii facute la timp break si 204 mii km reali verificati la Opel in localitatea Unna langa Dortmund masina e de culoare rosie si e deocamdata ca o bijuterie, acuma sa va povestesc ce am patit ... Masina era la handler desi mie nu imi place sa cumpar de la handleri , prefer privatii ... Am avut cateva plimbari degeaba facute la handleri pt alte masini si mereu imi spuneau una la telefon si realitatea era destul de diferita, insa de data asta se pare ca a fost bine... Bun ma duc in proba cu masina ... I dau cheie si zic o las mearga vreo 5 min sa se incalzeasca unpic intre timp ma mai uit la exterior , trag capota ma mai uit etc, in fine nu merge nici 3 min si se aprinde becu cu dpf in bord si mesaju filtru plin continuati sa conduceti... In momentu ala am vrut sa plec ..... Dar am zis hai sa stau sa fac regenerarea si plec dupaia...bun o tin pe 2500 de ture si dupa 1min incepe sa apara fum gros de culoare alb albastra, vazand handlerul fumul iese afara si vine la mine , i explic frumos ca fac regenerarea dupa are il iau la 11 metri cu filtru ca doar am intrebat la telefon in ce stare e filtrul sa nu vin degeaba 240 de km... In fine el so scos ca nu o mai patit, ca i pare rau etc... Dau sa plec si zice nevasta hai totusi sa facem proba si sa vedem... Fac o proba mai lunga 40 de km autostrada 40 dekm oras ... Masina mergea super si nu sa mai facut regenerare... Ma hotarasc sa o cumpar ... La risc... Am negociat ca tiganu pe tema dpfului ... Am obtinut un pretz decent zic eu.. Astra J 2012 sports tourer 1.7 110 cai diesel ... Precizez ca pana acasa am avut 240 dekm si nu sa mai regenerat , acuma urmeaza sa vedem sa vedem ca o trimit in Romania si voi vedea pe drum ce se intampla dar asta voi vedeadoar la sf lui martie cand va pleca spre Ro
  • corneliu _adp

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut, a rezolvat cineva problema regenerarilor prea dese, ca eu nu îi dau de cap... Am verificat inclusiv injectoarele pe banc si sunt bune..acum ca a trecut frigul e mai bine dar inainte regenera intre 50 - 150 km...?
  • droll

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut, nici eu nu am gasit rezolvarea...s-au saturat de mine , cred, cei de la radacini motors . 😁 de fiecare data cand am fost.. totul este ok , inclusiv injectoare si toate cele. A venit caldura deci o sa fiu mai linistit pana la urmatoarea iarna. (Daca o sa mai am masina asta pana atunci).
Deci solutia mea aste... alta masina. De ce sa imi omor nervii si bani cheltuiti pe nimic. Nimeni nu stie nimic, nu se poate face nimic dar toti sunt meserias si stiu sa ceara bani pe...teste nu solutii.
Imi pare rau de masina , este simpatica trage bine merge fara probleme....dar stiti vorba aia, are un defect 😁 , fumeaza.
Cu siguranta o sa apara un alt meserias care o sa zica... "daca ti-ai luat diesel..." ete d'aia, ca si altii de pe aici care se plang de defectul asta.
Asa ca.. daca va intereseaza modelul astept oferte 😂😂
Salut, numai bine.
  • droll

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut, nici eu nu am gasit rezolvarea...s-au saturat de mine , cred, cei de la radacini motors . 😁 de fiecare data cand am fost.. totul este ok , inclusiv injectoare si toate cele. A venit caldura deci o sa fiu mai linistit pana la urmatoarea iarna. (Daca o sa mai am masina asta pana atunci).
Deci solutia mea aste... alta masina. De ce sa imi omor nervii si bani cheltuiti pe nimic. Nimeni nu stie nimic, nu se poate face nimic dar toti sunt meserias si stiu sa ceara bani pe...teste nu solutii.
Imi pare rau de masina , este simpatica trage bine merge fara probleme....dar stiti vorba aia, are un defect 😁 , fumeaza.
Cu siguranta o sa apara un alt meserias care o sa zica... "daca ti-ai luat diesel..." ete d'aia, ca si altii de pe aici care se plang de defectul asta.
Asa ca.. daca va intereseaza modelul astept oferte 😂😂
Salut, numai bine.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Rezolvare este,anuleazã-l!
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutari, am revenit cu feedback despre DPFUL astrei J care am luat-o pt taxi . Dupa ce masina a stat aproximativ o luna si 2 saptamani pe dreapta , i-am scos nr. de zoll si m-am dus dupa sofer la Dortmund (acolo am gasit bilet de avion ieftin) de la mine am 260 de km , deci dus intors 520 de km. Interesant a fost ca dupa ce am pornit-o na mers decat 5 minute si a intrat in regenerare din nou ... in timpul care a stat i-am mai dat 1 cheie in care a mers stand pe loc 15 min. Regeneraraea a durat cam 10 min... totul ok .. am mers dupa sofer masina sa comportat exceptional , nu si-a mai facut regenerare deloc , a mers si soferul cu ea prin sat pe la noi pe la supermarketuri sa isi ia si el o cafea una alta cam 30 de km prin semafoare putina aglomeratie ca doar e sat ... din nou nici o regenerare , a plecat inspre romania 1650 de km .. nici o regenerare , prin Romania dupa ce o ajuns , mers la RAR prin oras .. etc de vreo 2 ori la tara ... inca vreo 300 de km sa zicem , azi este a 2-a zi la taxi .. In Cluj e nebunie, semafoare, aglomeratii , coloane etc .. nici o regenerare inca . kilometraj in bord 208mii si ceva care sunt reali si asta se vede inca pe filtru de particule

Concluzie: eu banuiesc dar nu sunt sigur ca orice DPF intra in regenerare dupa o anumita perioada de timp , chiar daca sta masina pe dreapta si nu circula , asta e testat si probat de mine , pot spune cu mana pe inima ca e asa , Handlerul de la care am luat masina mi-a zis ca sta din noiembrie in parc , in ianuarie am luat-o eu , dau sa ma duc la proba ... BANG isi face regenerarea , o cumpar vin cu ea acasa ... sta in parcare o luna jumate BANG regenerare, o duce soferu acasa se mai si plimba cu ea , o scoate la Taxi si inca nici o regenerare dupa aproximativ 2500 de km facutzi...interesant pana aici . Insa nu e bine ca eu am impresia ca asa se umple de noxe ,gaze, mazga, praf, mal sau ce o mai fi de la un moment dat regenarile astea rare i fac mai mult rau ajungand in starea de super imbacsit in care oricate regenerari isi face tot e full si mergand asa cu ea ajungi sa schimbi uleiu la fiecare 1000 de km sau mai devreme , pica EGR-ul , apoi injectoarele si cred ca prima afectata e admisia care se umple efectiv de negreala de fum de diesel . Deci mie cand imi incepe si isi face regenerari la fiecare miutza de km se va interveni cu flexul asupra lui , cum zicea un coleg mai sus. .
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Este ireal ca in 2500 km sa nu fi avut loc nicio regenerare. Poate nu ai observat-o.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asa as fi zis si eu , masina e la sofer nu e la mine , are habar de masini , i-am explicat tot despre DPF ce stiam si eu i-am zis toate simptomele si el e mai paranoic ca mine ca i tare frica sa nu se strice , ca asa e intelegerea mea facuta cu soferii ca masinile daca se strica se repara pe banii lor , insa asta e prima cu DPF care o am la taxi , a fost dorinta lui sa fie diesel si nu pe benzina , si vb cu el zilnic , cu sigurantza mi-ar fi spus ca doar nu are de ce sa ascunda ... eu zic ca are de a face cu faptul ca 2000 de km au fost facutzi pe autostrada . Da is convins ca zilele astea imi va spune ca o facut regenerare .. este doar de 2 zile in regim de taxi mult nu mai tine .. nu are cum.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dragos Ene a scris:Salut,
Este ireal ca in 2500 km sa nu fi avut loc nicio regenerare. Poate nu ai observat-o.


Salut , referitor la ce zici tu sunt acum 100% sigur ca ai dreptate, masina are deja 18000 de km facuti la taxi ... am sa explic pe scurt ce observa el si ce se intampla :

Observa ca creste consumu stand pe loc la semafor sau in standul de taxi sau oriunde ar fi bla bla ... Nu sa aprins becul cu filtru de particule sau filter full continue driving nici macar odata . Dar in momentu in care observa cresterea consumului a zis ca pornind de la semafor sau urcand in rampa dupa ce a stat pe loc si a obs consumul instant crescut a observat ca apare usor fum alb in spate dar nu nor de fum doar usor ca sa explic mai bine ceva de genu cand esti in treapta superioara si mergi subturat pe deal in sus sau pur si simplu prea incet si apesi acceleratia tare ca sa traga (aici ma refer strict la diesel fenomenul de motorina nearsa = fum negru) ... asta timp de 2 sau maxim 4 min dupa care consumul revine la normal dispare fumul. E.... chestia asta sa intamplat de multe ori pana acum dar nici odata becul si mesajul ca e full filtru.

Concluzia mea fiind ca isi face regenerari dese si scurte , soferul a spus ca pateste asta de 2 ori pe saptamana si mie personal mi se pare normal acest lucru . Inca o chestie care mi se pare importanta este faptul ca merge cu ea mai turat fiind in Cluj aglomeratie multa tot timpul sta in raza cuplului adica intre 2.300 si 3200 de ture unde stiu si eu ca acolo are putere mai buna + acuma fiind cald afara merge non stop cu clima pornita si nu o opreste motorul decat in timpul pauzei ( 1 ora pe zi ) .

Iar concluzie la concluzia mea : cei la care va apare zilnic sau la cateva zile mesajul + becul particle filter full + nori de fum si miros super intepator de pisca ochii sau stiu eu cum se mai manifesta fumurile astea , inseamna ca aveti deja o problema care cauzeaza infundarea lui prea rapid care din cate am citit aici pe forum pot fi multe .. egr blindat de funingine, admisii blindate de funginine, senzori de diferite tipuri care nu lucreaza in parametrii rezultand la aparitie funinginii peste tot care va blindeaza de funingine si filtrul .. cu sigurantza intelegetzi ce vreau sa zic.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu feedback de la masina de taxi . Pana acum 2 luni o fost totul ok , adica isi facuse vreo 3 regenerari de cand am pus-o in folosintza la taxi de prin martie cam asa ... apoi in ultima luna (noiembrie) a inceput sa isi faca cam la fiecare 2 zile , acum recent isi facuse 5 pe zi , prea mult .... asa ca soferul a inceput sa intrebe mai peste tot unde si cum se poate rezolva problema (eu am inceput sa caut un filtru nou ) si ajunse la un service a unei cunostintze la care sa efectuat urmatoarele , filtru taiat cu flexu jos , apoi a taiat o bucata din el explican ca in interiorul lui are 10 straturi (table gaurite) si ca de regula prima e cea care face mereu probleme , rezolvarea prin taierea primei table , zis si facut apoi sa sudat tot la loc pun si niste poze sa vedetzi care e treaba insa pacat ca nu sunt in tzara sa documentez mai detaliat ce a taiat si cum ,unde si alte detalii , niste poze de la sofer care a apucat sa le faca in timpul operatiunii. Mare lucru nu se intelege din ele dar sper sa intelegetzi din mare si poate chiar va ajuta






costul fix 150 de lei , manopera de sudura si taiat cu flexu ca altceva nu a facut de fapt. Chestia asta se mai poate repeta de 2 sau 3 ori si apoi ar cam trebui alt filtru ... serviceul a garantat ca cel putin 50 de mii de km nu vor mai fi probleme poate mai mult ,apoi revin la o alta taietura ... Soferul a simtit instant la iesirea din service ca e "alta masina" adica trage muuult mai bine si uite ca de o saptamana in regim de taxi nici o regenerare ,
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutari , revin cu updateuri serioase , am uitat sa mai scriu pe aici , solutia cu taiatul tablitelor din filtru de particule nu e buna , la cateva zile dupa ce s-a intamplat asta a inceput sa o ia razna . Explicatie pe scurt:

Calculatorul masinii a simtit ca ceva lipseste din filtru de particule (de aia tragea si mai tare) problema e ca calculatorul interpreteaza ca e o problema si dupa cateva zile a inceput din nou sa isi faca 5 regenerari una dupa alta , mi sa spus si mie ca are legatura cu presiunea care se creaza in filtru ...


in fine solutia alt filtru comandat din Polonia mai ieftin (aprox 1300 lei) A mers perfect timp de 20 de mii de km si inca merge , regenerari mici (adica fara martor aprins ) aproape 2-3 pe zi , regenerari cu martor aprins si mesajul filter full continue driving cam odata pe luna . Acum de ce zic ca filtru polonezilor a mers perfect 20 de mii de km ....
de 1 luna incoace se aprinde si se stinge check engineul eroare P2002 aceasta eroare spune ca filtru de particule nu e eficient , ceva de genu ca mai scapa emisii sau nu sunt arse cum ar trebuii , explicatie data de mine personal , filtru neoriginal = mai da mici rateuri , insa nu afecteaza masina adica trage la fel de bn cu becu stins sau aprins e exact la fel , banuiesc ca daca s-ar face un test de emisii nu ar fi in parametrii si cam atat , filtru original e undeva la vreo 800 euro deci deocamdata mergem pe mana filtrului polonez , nu recomand inca anularea filtrului de particule , te poate opri in trafic ARR-ul si te-ai cam ars , tot ajungi sa il schimbi +amenda de rigoare talon suspendat etc, deocamdata in regim de taxi eu recomand inlocuirea filtrtului cu unul mai ieftin eventual o resoftare daca se gaseste cineva priceput sa faca asta pt optimizarea emisiilor si a consumului , eu am facut asta la Astra J de taxi nu stiu daca o ajuta , a costat 70 euro + pretul filtrului + montajul , eu zic ca se merita, avand in vedere ca e o problema comuna la motoarele astea .Este foarte posibil ca masina folosita in regim normal si nu la taxi , cu un filtru mai ieftin si o resoftare sa se elimine problema pt o lunga perioada de timp, chiar mai multzi ani la rand , probabil ca urmeaza a fi vanduta si nu mai necesita interventzii pe partea asta ,. De cand e J-ul la taxi nu s-a schimbat nimic, decat consumabile si filtru de particule , nu am avut probleme la injectoare,EGR sau turbina , masina se comporta foarte bine , ok si la Cluj nu prea mai sant drumuri rele cu gropi , au cam inceput sa dispara , de aceea nu s-a intervenit nici la directie inca... si pana acum doar odata s-au schimbat discurile de frana pe fatza , masina este alimentata cu motorina normala , desi daca ar primi motorina premium probabil ca ar fi si mai bine pt ea.

Sper sa va ajute cu ceva postarea mea referitoare la filtrele de particule , numai bine.
  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
https://piataauto.md/Stiri/2...re-particule-DPF/

Din pacate sunt si eu fericitul posesor al unei Astra J 2013 pe care o folosim doar pentru a merge in fiecare sambata la tara 40+40km iar duminica in oras cca 10 km maxim.
Masina tocmai a facut a doua regenerare cu motorul rece - era chiciura pe toata masina - am pornit-o ca sa o dam in fata 30 cm sa putem deschide portbagajul si a aparut in bord Filtru particule plin ..... Am mers cu 50 km/h cca 20min la 2000+ rotatii si a disparut mesajul si martorul.

Cum spuneam este la a doua astfel de regenerare initiata cum a pornit masina si care a avut loc dupa cca 40km + 40km de mers in afara orasului turat, cu 60 km/h. In primii 40 km cred ca a facut si o regenerare fiindca in linie dreapta consumul a sarit de la 3.5 la 8-9l pentru cca 7-10 min.

Sincer, sunt niste idioti cei care au inventat sistemul acesta de regenerare care nu spune concret ca incepe regenerarea si ca o termina sau nu print-un mesaj sau martor sau vocal.

Si tot sincer, nu stiu unde sa ma mai duc fiindca am fost pana acum in 3 service-uri unde am schimbat 4 bujii cu senzor, acumulator AGM ai sonda lambda (fiindca avea SVS in bord- acum nu mai apare), peste tot mi se spune ca masina e super, trage foarte bine, nu apar erori pe tester si cu toate acestea regenerarea ne-a inebunit. Am ajuns sa stam cu ochii pe bord ca pe butelie sa vedem creste consumul sau nu iar cand vezi ca isi face in mers regenerarea fara avertizare, dupa care isi face imediat cum ai ponit masina si motorul e rece, iti vine sa-i dai foc si sa te minunezi cat de prost ai fost ca ai luat asa ceva.

Curatare EGR
Tutorial http://www.youtube.com/watc...9D2S&index=66

Curatare senzor MAP
http://www.youtube.com/watc...9D2S&index=80

Clapeta de acceleratie (in general-simptome si curatare)
http://www.youtube.com/watch?v=w21RQUc-KqI

Nu stiu daca sa desfac eu si sa fac curatarea sau nu. Si mai ales daca va ajuta cu ceva. Citind ce s-a mai scris aici pare sa ajute, plus curatare clapeta acceleratie si schimbare+ resetare senzor de presiune diferentiala. Intrebarea este, apare vreo eroare pentru aceste piese sau nu?
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare , eu am schimbat odata acum 1 an jumate filtrul de particule cu unul polonez ( 1600 lei doar el ) . A tinut in regim de taxi destul de bine , ok a fost si corona , sa zicem ca poate nu se fac asa multi km ca si normal . Acum de o luna incoace isi face regenerare cu martor aprins la fiecare 2 sau maxim 3 zile . Micile regenerari deja m-am obisnuit cu ele ( foarte important sa nu se opreasca motorul cand au loc) , se observa cand pe consumul instant are loc o crestere de la 0.4 sau 0.5 la 1 L sau chiar mai mult. Acum am ajuns la decizia de anulare atat soft cat si fizic. Insa avand in vedere ca e o masina de taxi are nevoie de aprobare ARR odata la 1 an sau 2 , nu mai stiu exact . Asa ca eu voi goli filtru ( ce se afla in interior) si el optic va ramane acolo , apoi va urma o resoftare. Recomand oricui sa faca la fel , e posibil sa trebuiasca si anulare EGR dar inca nu am vb toate detaliile despre aceasta etapa. Am incercat si curatari chimice si cu filtru original si cu cel polonez , au fost in proportie de 80% degeaba . Pe mine ma va costa 300 € toata distractia cu soft anulari manopera si asa mai departe , mi se pare ieftin pt a scapa de aceasta bataie de cap .
  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Chiar nasol sa dai 1600 lei si sa te tina doar 1.6 luni (chiar daca in regim d etaxi -banuiesc ca masina nu a mers cate 12 ore pe zi in continuu).
Problema e pana la urma sa identifici ce anume cauzeaza infundarea filtrului din cate am vazut in indicatiile unui vanzator de astfel de filtre de pe ebay


Diesel Particulate Filter Guide to Installation & Fault Finding

IMPORTANT NOTE: If you are replacing your Diesel Particulate Filter it is highly likely that either a fault occurring elsewhere on the vehicle or the driving style has caused it to fail. A full fault diagnosis must be carried out by a fully trained technician with the appropriate diagnostic equipment to establish if the DPF needs to be replaced. The checks listed in this guide should be carried out prior to replacement to ensure the new DPF operates correctly when fitted.
By not carrying out these checks the new DPF could fail shortly after it is replaced.

How do DPFs work?
Unlike a catalytic converter a DPF is not a flow through device, it is a soot trap that collects particulates from exhaust emissions. The exhaust gasses flow into the DPF but cannot exit down the same channel as the exit is blocked. The gasses escape through the porous cell walls, but the particulate matter is too large to escape so is trapped within the DPF. The DPF disposes of this soot during a process called “regeneration” when the particulates are burnt off. On a properly functioning vehicle regeneration will occur approximately every 500 miles (this is very substantially dependent on the vehicle and driving conditions).

Why do DPFs Fail
The most common reason for the failure of a DPF is that it has become too “clogged” with soot to be able to regenerate. It is easy in this instance to simply assume the DPF is at fault and replace it, but if
no diagnostic work is carried out it is likely the new DPF will fail quickly (within 200 miles)

Initial Investigation
The best source of information is the vehicle owner/driver. The information they provide can be invaluable in identifying the fault.

What type of driving does the car do?
If the car does mostly town or city driving it is likely that the DPF has not reached the optimum temperature to regenerate and has become “clogged”. If the car does a lot of motorway driving and the car has 6 gears and theengine revs are sometimes so low that the exhaust temperature does not get high enough for regeneration to occur.
Occasional harder driving in low gears should be enough to burn off the soot in these cases.

How long has the DPF warning light been illuminated
Many DPF problems are caused by simply ignoring the warning lights that advise that the DPF needs to be regenerated. Once the DPF is around 45% full the vehicles Electronic Control Unit makes changes to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature to burn off the particulates. If the journeys completed at this point are stop/start the conditions required for regeneration may not be met and the warning light will be illuminated indicating that the DPF is starting to become blocked. It should be possible to clear this warning by driving at speeds greater than 50mph for around 20 minutes (the engine must be running at a minimum of 2500 rpm).
If the warning light continues to be ignored or conditions for regeneration are not met the level of soot in the DPF will continue to increase, and at around 75% full the DPF will have to be regenerated
by a dealer or specialist garage. You can expect other dashboard lights to be illuminated as well. If the warnings are still ignored and the soot levels increase to around 95% you can expect the vehicle
to be put into “limp mode” by the ECU in order to protect the engine from damage due to the increased back pressure caused by the blocked DPF. At this point the DPF cannot be regenerated and will need to be replaced.

Has the vehicle been serviced recently or has the oil been changed?
If the vehicle has recently been serviced it is worth checking that the correct type of oil has been used. Most DPF vehicles require a special type of low ash oil, and using the incorrect oil can lead to
problems during the regeneration process. If the vehicle uses a fuel additive system to aid regeneration it should be checked that the additive tank has been filled. The additive tank is normally located
near the fuel tank.

Diagnostic Checks & Installation
Before fitting the DPF diagnostic checks should be carried out with an appropriate fault code reader to establish any codes held within the ECU. Comprehensive testing of the components listed below should also be carried out as a fault with one of them either alone or in combination could lead to DPF failure. Be aware that an unresolved fault with the vehicle that illuminates the engine management light will usually prevent the regeneration process from initiating and therefore the DPF will become blocked.
DPF Pressure Pipes & Sensors – checks should be made to ensure all pipes are free from damage or blockages and the differential pressure sensor is working correctly. It is best practice to replace the
differential pressure sensor when fitting a new DPF.
Oil Level – if the oil level is high this is a sign that it has been contaminated with fuel from failed regeneration attempts. The extra fuel intended to increase the exhaust temperature can find its way
into the engine sump, contaminating the lube oil and sometimes leading to a breakdown as the engine can start to run uncontrollably on its sump oil. An oil change will be necessary.
Oil Specification – check that the correct low ash oil has been used.
Fuel Additive (where applicable) – check the level of the fuel additive, and fill the additive tank as required. There is normally a manufacturer’s procedure that must be followed to reprogram the ECU to
the new additive level.
Sensor Checks – check all sensors (exhaust gas temperature & oxygen sensors) to ensure that they are operating correctly.
EGR System – check the Exhaust Gas Recirculation valve is working correctly, is not blocked and is sealing correct. As a minimum the EGR valve must be removed, cleaned and checked before replacing the DPF. A faulty, clogged or leaking EGR valve will cause the DPF to become blocked.

The Following Items Must be Checked – air flow meter, engine and turbo wear, injectors (in case they are leaking or over fuelling) turbo hoses and the intercooler must be checked for leaks, correct glow plug & glow plu controller operation and the main engine ECU should also be checked for any malfunctions.

DPF Installation & Set Up
Once the fault that caused the previous DPF to fail has been rectified the new DPF can be fitted. The new DPF should be fitted loosely to line it up correctly with the rest of the exhaust system before
tightening it up. An appropriate diagnostic tool will be required to reset the ECU in accordance with the manufacturer’s guideline. This includes telling the car that a new DPF has been fitted, resetting the
ash counter and calibrating the differential pressure sensor. Failure to complete the setup procedure correctly will cause the new DPF to become blocked as the vehicle is unaware that a new DPF has been fitted and therefore the regeneration system will not have been reset.
A forced regeneration may be part of the reset procedure and some vehicles may require and ECU software update. If all guidelines have been followed a new aftermarket DPF will work in the same way as the O.E. specification unit did prior to failure. We have experienced an incorrectly diagnosed/setup vehicle to block a new DPF within 50 miles but around 200 miles is most common.

***A new DPF must be fitted by a competent mechanic/garage that has the required level of diagnostic equipment necessary to complete the set up procedure after installation - failure to adhere to this
requirement may invalidate the warranty***
If the procedures set out in this guide have not been followed the new DPF could become blocked within a very short space of time and may not be able to be regenerated.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR