Vreau o recomandare .. sa merg pe astra 1.7 cdti sau Vw 1.6 TDI blue motion sau total alta motorizare ... in regim de taxi e clar , Clujul e ultra aglomerat eu trag concluzia ca se va regenera foarte des si nu stiu cat de corect ... Ce ar trebui sa fac sa ma gandesc sa trec la benzina ?
Parerea mea personala ca e mai bn direct anulat , cei la care va apare prea des regenarile si aveti km putini este clar ca ati luat o masina cu km dati inapoi pt. ca eu caut deja de o luna si majoritatea care au un pret apropiat de bugetul meu sunt de la 250 de mii de km in sus ... starea DPF-ului nu se stie ... si nu ma uit la toate Astrele rupte si moarte .. am fost am vazut deja 4 am plecat de la toate pe motiv ca nu corespundeaua ... si nu sunt un om pretentios
Sunt intrigat de raspunsul userului "ruk" tactica spusa de el cu gaura in DPF s-a folosit si se foloseste si in prezent la catalizatoare infundate ... eu nu ma pricep asa bine ... sa mearga si la DPF la fel ? Exista cineva care chiar a incercat asta sa vina cu un feedback ? Sau cineva care poate garanta ca este o solutie ?
Sper ca userul "ruk" sa vada ce am scris si sa raspunda cat poate el de rapid ca sunt foarte curios .. daca poate sa ne spuna cat de incredere este practicantul de la care a auzit asta.
Scuzati-mi offtopicul
Daca tot vrei sa il anulezi, încearcã prin gaurire, regenerare isi face tot la 300-400 km la gaurire pt ca nu il anulezi, doar maresti gaurile la un filtru terminat, logic nu?