- gabiboldeanu
- *
- 41 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
CostinC75
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Condensul la teava de esapament este ceva normal mai ales pe vreme rece.
Curata EGR ca la carte apoi probeaza-l....ai post excelent pe tema asta.
Daca tot mai ai codul si dupa curatare gandeste-te sa-l schimbi.
CostinC75
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
banzay
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
hkj
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 1999|Corsa-B|Motor|X 10 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08X6146192
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204058
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532609 RY
Specific marcii: 0261204058
systemSupplierECUSoftwareNumber: 28SA4143
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1E73
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B97003
Identificare: 0601
NumeSistemSauTipMotor: X10XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001017402
Data de programare: 20080510
Data de fabricatie: 300703
Numãrul codurilor: 5
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Nu este prezent
P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Nu este prezent
P0115 - Temperatura lichid rãcire - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
am sters codurile si m-am dus la piata, pe drum aceleasi probleme, cand ajung iar acasa citesc iar codurile si gasesc asta:
Numãrul codurilor: 1
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
va rog sa-mi traduceti si mie ce piesa functioneaza cu intreruperi, sau ce sa verific si unde. multumesc
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
olteli
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2014
- Mesaj Privat
Motorul merge normal dar OPCOM indica acest cod care se mentine dupa stergere,temperatura citita pe
display 95-98 grade pe canicula...Corsa D;XER 1,4;2010;71000km.Multumesc celor care vor raspunde!
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
RCiocan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
Vorbim despre Corsa C 2001 cu motor Z10XE. Sa o luam cronologic:
- am avut bateria descarcata (masina nu a rulat vreo 3-4 luni) si am zis sa o incarc, ca un "baiat destept" m-am grabit si am pus seara redresorul pe baterie, fara sa deconectez bateria de pe masina. Am verificat cu un voltmetru si tensiunea de incarcare nu depasea 13,5V.
- dimineata am coborat la masina cu multimetrul (voltmetru) sa vad ce tensiune de incarcare are redresorul si constat cu stupoare un 15,23V , i-am scos rapid redresorul, deoarece stiu ca pe instalatia masinii tensiunea nu trebuie sa depaseasca 14,4V .
- mentionez, ca atata timp cat redresorul a fost cuplat pe baterie, nu am bagat cheia in contact, ca sa nu imi dea vreun "conflict electric" cu releul regulator de tensiune.
- desi am incarcat bateria becul rosu (martorul)ce indica o baterie din bord, nu se mai stinge, atata timp cat cheia este in contact (pozitia II).
- am vazut eu asta si am decis sa aduc o alta baterie de la cineva. Bateria adusa este una buna, in sensul ca la gol avea 12,75V. Cu bateria aceasta aceeasi situatie, martorul din bord, al bateriei , ramane aprins si dupa pornirea motorului.
1. sa verific incarcarea, la ralanti fara consumatori 14,35V, tot la ralanti cu faza mare aprinsa 14,34V ; turat la fel cu mici oscilatii.
2.sa pun un tester pe ea, zis si facut, imi da eroarea B1485 Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open, o resetez si totul pare ok, adica se stinge din bord becul ce indica o baterie . Opresc motorul, dau cheie iar, eroarea reapare, daca o sterg, e totul ok pana repornesc.
3.zic sa nu se fi ars vreo siguranta, le i-au pe toate care le am (in cutia de sigurante din compartimentul motor) la verificat, dar toate sunt bune.
Nu pot sa imi dau seama de unde vine aceasta eroare !!!!!!!!!!!!!
Am inteles de pe forum, ca in general la Corsa, sunt probleme cu contactele de la bord (mufe) , i-am dat si eu in bord, cate un "pumn de control" (dar cu inima de tata nu prosteste

Maine adica sambata voi incerca o a-3-a baterie, de data asta Bosch Silver 12V/75A, care stiu ca este in parametri optimi, caci este folosita la pornirea un autovehicul de teren (Aro, dupa cum se stie la tipul asta de masina daca nu ai baterie calumea/þeapãnã nu ai cum sa pornesti caci motoarele sunt f. prost concepute; ma rog nici masina nu-i departe 😛 ). Daca fac acest lucru si martorul ramane aprins, ramane varianta de care m-am ferit cel mai mult, demontarea alternatorului, adica control perii, punte redresoare si releu regulator de tensiune. Ceva sugestii remarci, observatii, critici, greseli de ortografie, orice numa sa imi fie util sa rezolv problema.
P.S. Releul de tensiune este incorporat in alternator, stie cineva? Ca sa demontez alternatorul e complicat ? Puteti sa imi dati sftauri la orice nivel, ca le inteleg (in sensul ca am cateva cunostinte in domeniul electric), sau ma voi stradui sa le inteleg. Va multumesc anticipat de raspuns.
Salut! Cum ai reusit sa rezolvi problema ? Am aceeasi problema ms!
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
B1485 - Circuit de curent excitaþie generator(linia61) - tensiune prea mare (01) - Nu este prezent
dar mai am si inca doua coduri de eroare:
C1505 - No Vehicle Speed Signal (00) - Not present
C1517 - Overheat Protection Mode Active (00) - Not present
Cineva poate sa imi spuna ce anume sunt?
Mentionez ca masina merge normal.