- gabiboldeanu
- *
- 41 mesaje
- din 28 Mar 2011
- Astra 2000 X18XE1
- Bucuresti
gabiboldeanu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
CostinC75
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua! Sunt de un an pe acest site,dar m-am limitat doar la a citi.Acum am si eu o problema la a mea corsa c 1,2 twinport din 2005.Problema sta in felul urmator:bag benzina,facand fulul,merg ceva timp cu masina si observ ,la coborare cu motorul pornit ca scoate apa pe teava de esapament,fara sa miroasa a benzina .Tin sa precizez ca asta face aleator ,deobicei dupa ce se incalzeste motorul .Dupa ce am observat acest lucru, sa aprins masinuta cu cheia care dispare dupa pornirea motorului.Am citit codul de eroare stocat,prin metoda cu pedalele ,si imi afiseaza de doua ori codul 1405,cod care duce spre valva EGR.Am citit pe forum ca la iesirea apei pe teava de esapament ar fi garnitura de chiuloasa,dar facand aleeator.....vreau sa cred ca ar fi de la benzina,sau trebuie curatata valva EGR.Vreau sa mai zic,ca atunci cand se manifesta,la accelerare din relanti,parca da sa se innece si dupa se accelereaza.In rest merge normal.Scuze de acest post lung si daca nu e postat unde trebuie.Astept un sfat de la voi. Multumesc! Sa auzim de bine!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Daca apa nu dispare din borcan sau borcanul sa se contamineze cu ulei nu are nici o treaba garnitura. Las-o in pace.
Condensul la teava de esapament este ceva normal mai ales pe vreme rece.
Curata EGR ca la carte apoi probeaza-l....ai post excelent pe tema asta.
Daca tot mai ai codul si dupa curatare gandeste-te sa-l schimbi.
Condensul la teava de esapament este ceva normal mai ales pe vreme rece.
Curata EGR ca la carte apoi probeaza-l....ai post excelent pe tema asta.
Daca tot mai ai codul si dupa curatare gandeste-te sa-l schimbi.
CostinC75
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
banzay
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
salut, am si eu urmatoarea problema cand motorul e la relanti se aprinde becul de defect, cum accelerez putin sau ma pun in miscare dispare, am pus testerul pe care il am de doar 2 zile si am gasit asta:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
hkj
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 1999|Corsa-B|Motor|X 10 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08X6146192
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204058
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532609 RY
Specific marcii: 0261204058
systemSupplierECUSoftwareNumber: 28SA4143
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1E73
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B97003
Identificare: 0601
NumeSistemSauTipMotor: X10XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001017402
Data de programare: 20080510
Data de fabricatie: 300703
Numãrul codurilor: 5
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Nu este prezent
P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Nu este prezent
P0115 - Temperatura lichid rãcire - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
am sters codurile si m-am dus la piata, pe drum aceleasi probleme, cand ajung iar acasa citesc iar codurile si gasesc asta:
Numãrul codurilor: 1
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
va rog sa-mi traduceti si mie ce piesa functioneaza cu intreruperi, sau ce sa verific si unde. multumesc
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
hkj
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 1999|Corsa-B|Motor|X 10 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08X6146192
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204058
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532609 RY
Specific marcii: 0261204058
systemSupplierECUSoftwareNumber: 28SA4143
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1E73
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B97003
Identificare: 0601
NumeSistemSauTipMotor: X10XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001017402
Data de programare: 20080510
Data de fabricatie: 300703
Numãrul codurilor: 5
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Nu este prezent
P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Nu este prezent
P0115 - Temperatura lichid rãcire - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
am sters codurile si m-am dus la piata, pe drum aceleasi probleme, cand ajung iar acasa citesc iar codurile si gasesc asta:
Numãrul codurilor: 1
P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
va rog sa-mi traduceti si mie ce piesa functioneaza cu intreruperi, sau ce sa verific si unde. multumesc
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
olteli
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2014
- Mesaj Privat
A mai intalnit cineva cod eroare P00B4-00 Radiator Coolant Temperature RCT sensor circuit high voltage?
Motorul merge normal dar OPCOM indica acest cod care se mentine dupa stergere,temperatura citita pe
display 95-98 grade pe canicula...Corsa D;XER 1,4;2010;71000km.Multumesc celor care vor raspunde!
Motorul merge normal dar OPCOM indica acest cod care se mentine dupa stergere,temperatura citita pe
display 95-98 grade pe canicula...Corsa D;XER 1,4;2010;71000km.Multumesc celor care vor raspunde!
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
Eu, din cate am inteles, pinioanele nu sunt la fel ca cele originale, deci distanta de la senzor la cititorul acela este mai mare. in cazul asta ce fac? care este distanta optima? am incercat sa punem un distantier venit in kit-ul de distributie, dar motorul facea ca naiba. fara distantier merge struna. este vreo problema daca functioneaza asa?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
RCiocan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
ieseanul a scris:Am si eu acelasi cod de eroare (B1485) si nu stiu cum sa ii dau de capat.
Vorbim despre Corsa C 2001 cu motor Z10XE. Sa o luam cronologic:
- am avut bateria descarcata (masina nu a rulat vreo 3-4 luni) si am zis sa o incarc, ca un "baiat destept" m-am grabit si am pus seara redresorul pe baterie, fara sa deconectez bateria de pe masina. Am verificat cu un voltmetru si tensiunea de incarcare nu depasea 13,5V.
- dimineata am coborat la masina cu multimetrul (voltmetru) sa vad ce tensiune de incarcare are redresorul si constat cu stupoare un 15,23V , i-am scos rapid redresorul, deoarece stiu ca pe instalatia masinii tensiunea nu trebuie sa depaseasca 14,4V .
- mentionez, ca atata timp cat redresorul a fost cuplat pe baterie, nu am bagat cheia in contact, ca sa nu imi dea vreun "conflict electric" cu releul regulator de tensiune.
- desi am incarcat bateria becul rosu (martorul)ce indica o baterie din bord, nu se mai stinge, atata timp cat cheia este in contact (pozitia II).
- am vazut eu asta si am decis sa aduc o alta baterie de la cineva. Bateria adusa este una buna, in sensul ca la gol avea 12,75V. Cu bateria aceasta aceeasi situatie, martorul din bord, al bateriei , ramane aprins si dupa pornirea motorului.Ca o mentiune trecuse 1h timp in care masina a ramas fara nici o baterie, asa ca am facut acea procedura de invatare pe care am citit-o pe forum, intr-adevar motorul se tura singurel, la un moment dat dupa vreo 5 min se scutura ca un diesel, dar dupa vreo 10 minute mergea rotund, dupa ce a facut 80 de grade, l-am oprit. Ulterior cand s-a racit si l-am repornit a mers rotund de la bun inceput, dar sa revenim: vazand toate astea am zis:
1. sa verific incarcarea, la ralanti fara consumatori 14,35V, tot la ralanti cu faza mare aprinsa 14,34V ; turat la fel cu mici oscilatii.
2.sa pun un tester pe ea, zis si facut, imi da eroarea B1485 Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open, o resetez si totul pare ok, adica se stinge din bord becul ce indica o baterie . Opresc motorul, dau cheie iar, eroarea reapare, daca o sterg, e totul ok pana repornesc.
3.zic sa nu se fi ars vreo siguranta, le i-au pe toate care le am (in cutia de sigurante din compartimentul motor) la verificat, dar toate sunt bune.
Nu pot sa imi dau seama de unde vine aceasta eroare !!!!!!!!!!!!!
Am inteles de pe forum, ca in general la Corsa, sunt probleme cu contactele de la bord (mufe) , i-am dat si eu in bord, cate un "pumn de control" (dar cu inima de tata nu prosteste ), dar nimic.. Ma gandesc la varianta unui contact imperfect, ca astea sunt cele mai pacatoase in domeniul electric. Apropo: cu testeru bagat, dupa ce i-am sters eroarea a doua oara, cand i-am dat cheie nu a mai aparut timp de 2 chei ca sa zic asa, dupa care a aparut (adica dupa pornire a ramas martorul baterie aprins) la fiecare repornire. Stiu ca voi rezolva aceasta problema mai devreme sau mai tarziu, dar as vrea cat mai repede caci vreau sa ii fac RAR-u, sa nu ma apropii prea mult de luna august, ca deja am vazut masini de italia inmultindu-se prin oras,......... Legat de becu cu pricina, sincer nici nu mai stiu daca s-a aprins inainte sau dupa ce am pus redresorul, caci de o saptamana ma lupt cu tot felul de erori de m-am saturat, oricum le-am reolvat pe toate, doar asta mi-a mai ramas si nu prea am gasit nici pe forum si nici pe net raspunsuri clare si concise vis-a-vis de aveasta problema.
Maine adica sambata voi incerca o a-3-a baterie, de data asta Bosch Silver 12V/75A, care stiu ca este in parametri optimi, caci este folosita la pornirea un autovehicul de teren (Aro, dupa cum se stie la tipul asta de masina daca nu ai baterie calumea/þeapãnã nu ai cum sa pornesti caci motoarele sunt f. prost concepute; ma rog nici masina nu-i departe ). Daca fac acest lucru si martorul ramane aprins, ramane varianta de care m-am ferit cel mai mult, demontarea alternatorului, adica control perii, punte redresoare si releu regulator de tensiune. Ceva sugestii remarci, observatii, critici, greseli de ortografie, orice numa sa imi fie util sa rezolv problema.
P.S. Releul de tensiune este incorporat in alternator, stie cineva? Ca sa demontez alternatorul e complicat ? Puteti sa imi dati sftauri la orice nivel, ca le inteleg (in sensul ca am cateva cunostinte in domeniul electric), sau ma voi stradui sa le inteleg. Va multumesc anticipat de raspuns.
Vorbim despre Corsa C 2001 cu motor Z10XE. Sa o luam cronologic:
- am avut bateria descarcata (masina nu a rulat vreo 3-4 luni) si am zis sa o incarc, ca un "baiat destept" m-am grabit si am pus seara redresorul pe baterie, fara sa deconectez bateria de pe masina. Am verificat cu un voltmetru si tensiunea de incarcare nu depasea 13,5V.
- dimineata am coborat la masina cu multimetrul (voltmetru) sa vad ce tensiune de incarcare are redresorul si constat cu stupoare un 15,23V , i-am scos rapid redresorul, deoarece stiu ca pe instalatia masinii tensiunea nu trebuie sa depaseasca 14,4V .
- mentionez, ca atata timp cat redresorul a fost cuplat pe baterie, nu am bagat cheia in contact, ca sa nu imi dea vreun "conflict electric" cu releul regulator de tensiune.
- desi am incarcat bateria becul rosu (martorul)ce indica o baterie din bord, nu se mai stinge, atata timp cat cheia este in contact (pozitia II).
- am vazut eu asta si am decis sa aduc o alta baterie de la cineva. Bateria adusa este una buna, in sensul ca la gol avea 12,75V. Cu bateria aceasta aceeasi situatie, martorul din bord, al bateriei , ramane aprins si dupa pornirea motorului.
1. sa verific incarcarea, la ralanti fara consumatori 14,35V, tot la ralanti cu faza mare aprinsa 14,34V ; turat la fel cu mici oscilatii.
2.sa pun un tester pe ea, zis si facut, imi da eroarea B1485 Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open, o resetez si totul pare ok, adica se stinge din bord becul ce indica o baterie . Opresc motorul, dau cheie iar, eroarea reapare, daca o sterg, e totul ok pana repornesc.
3.zic sa nu se fi ars vreo siguranta, le i-au pe toate care le am (in cutia de sigurante din compartimentul motor) la verificat, dar toate sunt bune.
Nu pot sa imi dau seama de unde vine aceasta eroare !!!!!!!!!!!!!
Am inteles de pe forum, ca in general la Corsa, sunt probleme cu contactele de la bord (mufe) , i-am dat si eu in bord, cate un "pumn de control" (dar cu inima de tata nu prosteste ), dar nimic.. Ma gandesc la varianta unui contact imperfect, ca astea sunt cele mai pacatoase in domeniul electric. Apropo: cu testeru bagat, dupa ce i-am sters eroarea a doua oara, cand i-am dat cheie nu a mai aparut timp de 2 chei ca sa zic asa, dupa care a aparut (adica dupa pornire a ramas martorul baterie aprins) la fiecare repornire. Stiu ca voi rezolva aceasta problema mai devreme sau mai tarziu, dar as vrea cat mai repede caci vreau sa ii fac RAR-u, sa nu ma apropii prea mult de luna august, ca deja am vazut masini de italia inmultindu-se prin oras,......... Legat de becu cu pricina, sincer nici nu mai stiu daca s-a aprins inainte sau dupa ce am pus redresorul, caci de o saptamana ma lupt cu tot felul de erori de m-am saturat, oricum le-am reolvat pe toate, doar asta mi-a mai ramas si nu prea am gasit nici pe forum si nici pe net raspunsuri clare si concise vis-a-vis de aveasta problema.
Maine adica sambata voi incerca o a-3-a baterie, de data asta Bosch Silver 12V/75A, care stiu ca este in parametri optimi, caci este folosita la pornirea un autovehicul de teren (Aro, dupa cum se stie la tipul asta de masina daca nu ai baterie calumea/þeapãnã nu ai cum sa pornesti caci motoarele sunt f. prost concepute; ma rog nici masina nu-i departe ). Daca fac acest lucru si martorul ramane aprins, ramane varianta de care m-am ferit cel mai mult, demontarea alternatorului, adica control perii, punte redresoare si releu regulator de tensiune. Ceva sugestii remarci, observatii, critici, greseli de ortografie, orice numa sa imi fie util sa rezolv problema.
P.S. Releul de tensiune este incorporat in alternator, stie cineva? Ca sa demontez alternatorul e complicat ? Puteti sa imi dati sftauri la orice nivel, ca le inteleg (in sensul ca am cateva cunostinte in domeniul electric), sau ma voi stradui sa le inteleg. Va multumesc anticipat de raspuns.
Salut! Cum ai reusit sa rezolvi problema ? Am aceeasi problema ms!
- liviudiaconu
- **
- 221 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Valcea
liviudiaconu
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
fireman31
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Si eu am aceasi problema la corsa c z12xe din 2001 in doua usi .
B1485 - Circuit de curent excitaþie generator(linia61) - tensiune prea mare (01) - Nu este prezent
dar mai am si inca doua coduri de eroare:
C1505 - No Vehicle Speed Signal (00) - Not present
C1517 - Overheat Protection Mode Active (00) - Not present
Cineva poate sa imi spuna ce anume sunt?
Mentionez ca masina merge normal.
B1485 - Circuit de curent excitaþie generator(linia61) - tensiune prea mare (01) - Nu este prezent
dar mai am si inca doua coduri de eroare:
C1505 - No Vehicle Speed Signal (00) - Not present
C1517 - Overheat Protection Mode Active (00) - Not present
Cineva poate sa imi spuna ce anume sunt?
Mentionez ca masina merge normal.