Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Banner am avut , sa comportat exemplar chiar si iarna , cu porniri la cateva zile(era noua) , maxim un an , apoi am scapat de cotet , restul nu mai stiu.De exide nici macar nu am auzit , deci nu ma pot pronunta.Pui exact cat scrie in cartea tehnica , dar daca stai intr-o zona destul de rece , se poate pune mai ''puternica''.Asta in caz ca o pornesti la cateva zile , in caz de circuli zilnic , nu vad rostul.Eu niciodata nu tin bateria pe masina , daca nu circul.Incarcata sta sub pat , si aia este.Nu am avut niciodata probleme cu metoda asta , si este gratis.Parerea mea , deci fiecare face cum vrea.Treaba cu bateriile acuma este la ghici , depinde de starea de incarcare a cotetului , si multe altele.Mai este si norocul un factor , pentru ca daca cineva prinde o baterie nasoala de noua , se cam frige prematur , si isi formeaza impresii gresite despre acea marca.
Skip ads

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Aici depinde si de norucul care il ai, cum spune colegul mai sus, poti sa pui si acumulator 777 Very Happy , daca nu ai probleme la incarcare si la consumul (furtul) de curent e ok.
Eu am avut ghinion cu baterie Bosch, dupa 1 an a murit.
Un sfat, pune o baterie Rombat sau ce mai au ei, si 2 ani ai garantie. Pret mai mic si .............
Poti pune Varta sau firma de top si te trezesti ca e facuta pe genunchi in vaporul care vine din China.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut,eu vreau sa pun cat scrie la carte,am intrat pe astra3.pl si dupa seria de sasiu zice ca masina a iesit din fabrica cu baterie de 60Amp,pe configuratoarea dadeau de la 65 in sus,doar la Varta de la 60 in sus.Pe cine am mai intrebat ca sa pun mai mare decat fata de ce vine din fabrica.Asa ca voi pune ca la carte,ca circul in fiecare zi cu ea,plus ca oricum vreau sa o vand sa trec la ceva mai mare.Multumesc pentru raspunsuri.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Cu acumulatorii mai este o chestie de care mai nimeni nu pomeneste,anume cat curent ia la pornire.Chiar daca porneste la sfert,incarcarea este si ea in regula si nu sunt pierderi de curent in st-by(ma rog, mai mari decat cele normale)totusi un acumulator se poate defecta si in cazul asta.Daca spre exemplu in loc de 350amperi ia 450amperi la pornire,toate astea se aduna in timp(uzura acumulatorului creste mult)si ne miram ca toate bune si am ramas fara acumulator in doi~trei ani.Aici intervin electromotoare cu uzuri mari(bucsi terminate)sau ulei prea gros in motor...si datul la automat in nestire,poate, poate porneste atunci cand sunt probleme cu motorul!
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut,e normal la Zafira C, 2015, 2.0 cdti euro 6,dupa pornirea motorului sa incarce cu 14,9v si dupa cateva minute sa scada la aprox. 14v? Masina am cumparat-o cu o baterie Exide Agm de 70Ah,si pe ea are un marcaj cu max. 14.6 incarcare.Sa inteleg ca asta nu ar fi buna pentru masina asta?
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca e in regula,dupa descrierea facuta.Nu exista o tensiune de incarcare fixa...alternatoarele sunt un pic mai smart fata de cele din generatiile mai vechi in sensul ca sunt termocompensate,mai precis incarcarea poate sa fie de 15,5V pe vreme geroasa sau ca acum,numai 14V pe vreme de vara,adica alternatorul face compensarea incarcarii in functie de temperatura ambientala si cea a motorului!Cam asta ar fi pe scurt...poate mai intervin si alti colegi cu pareri.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Deci nu are nimic daca depaseste pentru scurt valoarea aia de 14,6v max. cat scrie pe baterie ca e voie.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,843
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
N-are nimic cã bateria e ceva mai mare(deși nu e cazul, original a avut baterie de 75Ah), dacã e în parametri, și nici cã ptr scurt timp încãrcarea depãșește acel ”prag” de 14,6V(mai ales imediat dupã pornire).
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor.Am inteles.
  • JAngel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Un ajutor ,va rog ,doar daca stiti🙏
Situatia sta asa: opel Antara 2.2 disel
Cumparat baterie, avea polii pusi invers, meca icul inteligent nu s-a uitat si gata. Nu mai porneste masina. La reprezentantã ( care nici nu mai este autorizata) sunt niste preturi mai mari decat masina🤦‍♀️
Intrebare : exista vre-o dioda sau siguranta de protectie , ceva ?si unde se afla?
Multumesc din suflet🙏
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Chestionar

Ce baterie aveti pe masina?
1. Bosch 18%
2. Varta 30%
3. Zap 2%
4. Victor 0%
5. Rombat 19%
6. Caranda 6%
7. Exide 10%
8. Altele 11%
891 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR