drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
petrecila a scris:La Agila de 1,0 L idle speed rpm 880 +/- 100 not adjustable
La Agila de 1,2 L idle speed rpm 820 +/- 120 not adjustable
La Agila de 1,2 L idle speed rpm 820 +/- 120 not adjustable
Niciodata nu am avut acest ralanti...Cel mult 650 rot/min cu motorul cald. Circa 800 rot/min cu aerul conditionat pornit. Sunt foarte interesat: mai sunteti care aveti turatia de ralanti peste 800 rot/min? Nu de-alta dar daca as avea aceasta turatie nici ca mi s-ar mai aprinde martorul de ulei la ralanti vreodata!
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Eu unul am demontat bucata cu bucata throtle-body, am curatat inclusiv partea de finete, periile si circuitele rezistive, tot-tot...Aceeasi turatie de 650 rot/min, poate chiar 600, indica pe turometru. Exclus sa fie 800, doar am avut Dacie si stiu cum se aude un motor la 800. Conduc aproape zilnic Logan si stiu cum se aude si turatia la ralanti a acestuia, tot in jur de 600, 650 rot/min, totusi mult, mult mai rotund ca la Agila mea. Iarasi...ma cam indoiesc ca la opelurie noastre au facut un ralanti asa mare, am vazut si la Corsa, si la alte Agile, tot ca la mine. Nu cumva e o greseala in specificatiile acelea cu 820 +/- 120? Ori am vazut eu numai masini defecte!
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Poza este elocventa. E facuta cand temperatura antigelului abia incepe sa urce. Cand ajunge la 88, ralantiul scade putin. Cred ca sunt povesti acele 820 rot/min. Macar un caz concret daca intalneam. INu cred c-o sa gasim una cu 820+120=940 rot/min nici macar cu aerul pornit. Deci cred ca s-a scris gresit prin TIS sau mai stiu eu ce programe. Ar fi fost OK macar 700 rot/min.
nity
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2006 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am si eu o intrebare referitoare la pornirea la relanti a motorului in aceasta perioada rece.
Am un motor de 1, si am parcurs 75.000 km cu masina, model fabricatie din 2006. Mentionez ca mi-a facut niste figuri la pornire care nu le-a mai facut pana acum.
Am intors cheia in contact si motorul s-a oprit instantantaneu. Apoi a repetat pornirea si am apasat pedala de acceleratie, ajutand astfel alimentarea cu carburant, dupa care a mers bine.
A doua oara, dupa cateva zilede stat, a pornit, dar dupa cateva secunde a inceput sa dea rateuri in galeria de aspiratie, niste pufnituri scurte pe unde intra aerul la filtru de aer. Nu am lasat sa moara motorul si am ambalat de cateva ori asa cum faceam la daciile vechi si a inceput sa mearga bine. Odata incalzit motorul merge bine si fara intreruperi.
In primul rand am dat vina pe benzina proasta luata de la Lukoil si de la vremea rece. Pana acum nu mi-a mai facut figuri de genul asta.
Multumesc anticipat!
Am si eu o intrebare referitoare la pornirea la relanti a motorului in aceasta perioada rece.
Am un motor de 1, si am parcurs 75.000 km cu masina, model fabricatie din 2006. Mentionez ca mi-a facut niste figuri la pornire care nu le-a mai facut pana acum.
Am intors cheia in contact si motorul s-a oprit instantantaneu. Apoi a repetat pornirea si am apasat pedala de acceleratie, ajutand astfel alimentarea cu carburant, dupa care a mers bine.
A doua oara, dupa cateva zilede stat, a pornit, dar dupa cateva secunde a inceput sa dea rateuri in galeria de aspiratie, niste pufnituri scurte pe unde intra aerul la filtru de aer. Nu am lasat sa moara motorul si am ambalat de cateva ori asa cum faceam la daciile vechi si a inceput sa mearga bine. Odata incalzit motorul merge bine si fara intreruperi.
In primul rand am dat vina pe benzina proasta luata de la Lukoil si de la vremea rece. Pana acum nu mi-a mai facut figuri de genul asta.
Multumesc anticipat!
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
nity
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2006 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Martori nu s-au aprins la bord, o sa fac si testul de diagnosticare astazi, dar vechile probleme erau de la bujii. Odata ce le-am scimbat cu cele care se gasesc in Ro. Acum vre-o 2 ani am schimbat bujiile cu unele cu 2 electrozi si problemele n-au mai aparut. De atunci n-am mai umblat la bujii(sa le curat), dar banuiesc ca de acolo provine problema, si bineanteles de la benzina proasta. In rest motorul odata incalzit merge ff bine, nu are intreruperi. Fac pe an doar 5-6000 km, dar mai mult prin oras.
nity
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2006 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am facut testul si nu am nici o eroare, motorul cu cheita din bord a palpait regulat si fara intreruperi. Cred ca am rezolvat in schimb problema, borna plus era slabita si o puteam misca cu mana. Am decuplat borna si am cuplat-o din nou dupa 15 min si am pornit motorul tinandu-l in relanti 20 min pana si-a initializat din nou calculatorul setarile. Cred ca operatia asta trebuie facuta mai des, de 2 ori pe an, in conditiile traficului prin oras. O sa reiau pornirile la rece in zilele urmatoare. Daca nu mai revin cu problema, inseamna ca s-a rezolvat.
Multumesc pentru asistenta!. Drumuri cat mai bune!
Multumesc pentru asistenta!. Drumuri cat mai bune!
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua. Agila 1.2, an 2000. Relantiul este mare citit cu Opcom (1300-1100 pe mãsurã ce se incalzeste) și nu mai scade sub 1100. Ce mã intrigã este cã în Opcom "desired idle speed" este 1300 rpm, nu 800 cat ar trebui, iar real 1100 și un pic, indiferent cã e motorul rece sau cald.
Nu am (avut) erori stocate.
Ce ar putea fi?
Indicațiile privind debitmetrul par ok, la fel și temperatura antigel.
Mulțumesc.
Nu am (avut) erori stocate.
Ce ar putea fi?
Indicațiile privind debitmetrul par ok, la fel și temperatura antigel.
Mulțumesc.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am scos debitmetrul și i-am dat bine cu spray contact la interior, i-am pus inapoi bobina veche (schimbata mai demult cu una s-h pt cã avea pipele cam jumulite, dar ea inca merge), apoi am lãsat masina peste noapte cu bateria decuplata. A doua zi am pornit-o și am lãsat-o la relanti pânã s-au deschis termostatul. Acum nu se mai bâlbâie în mers ai relantiul e rotund și pare mai mic cã turație. Urmeazã sã împrumut mâine iar Op-Com-ul sa vãd exact cat e relanti-ul.
Nu știu dacã a fost bobina sau mizerie in debitmetru, o sa incerc mâine dupã testul cu Op-Com-ul sa ii pun bobina "noua" inapoi sa vãd dacã mai bâlbâie (întrerupe).
O seara buna.
Nu știu dacã a fost bobina sau mizerie in debitmetru, o sa incerc mâine dupã testul cu Op-Com-ul sa ii pun bobina "noua" inapoi sa vãd dacã mai bâlbâie (întrerupe).
O seara buna.