Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,843
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
florin70 a scris: ... Problema e alta, dupa reparatie am mai circulat 25000 km. Si ...deodata, iar consuma ulei.... Pai doar atat tin segmentii? Am uitat sa va spun, masina are 95000 km. Pe bune...

florin70 a scris:repet, 95000 km cu raparatie motor la 70000 km. Deci da, s-au schimbat semeringuri, garnituri, prelucrate scaunele de supape, planat chiulasa(cel putin asa mi-au facturat), cuzineti de palier, totul cu piese scumpe. Azi am mers cu un taxi Logan 1.6 cu GPL 512000 km fara reparatie la motor. Sunt plin de invidie


Nu fac partizanat, nu iau apararea nimanui, dar vis-a-vis de cele de mai sus, am niste mirari/semne de intrebare:
1. Ptr un motor cu 70.000km, cum zici tu "pe bune"(?!), sa bagi atatea piese in el, mi se pare (foarte) in neregula, si ma intreb ce fel de exploatare/intretinere a avut acel motor? Speculez(in mod justificat, zic eu) ca a fost birjarit tip "hotii de cai" cu metoda "apa, paie si bataie". Si o Dacie de pe vremuri batea 100.000km, daca nu-i dadeai "ulei de palmier"!
2. Dupa o reparatie de anvergura mentionata, daca piesele folosite nu au fost de carton, e cel putin ciudat sa se dea la ulei grav dupa doar 25.000km...Si ma duce gandul la tipul de exploatare de mai sus...sau la o scurgere de km parcursi...sau la cedarea unor alte componente vinovate de consumul de ulei, greu de zis fara o constatare tehnica si basca fara sa stim motorizarea...
3. Faptul ca esti "plin de invidie" pe acel Logan, ma face sa-mi pun intrebari si vis-a-vis de personalitatea ta: facand astfel de afirmatii, (mi-)e clar ca nu-ti pui (deloc) intrebari de cum exploateaza acel taximetrist motorul dat(porniri, accelerari, plaja de turatii, schimbare trepte, temperatura de lucru,etc) sau cat investeste el in acel motor(uleiuri, filtre, intretinere curenta) si faptul ca GPL-ul pastreaza motorul, in timp, (si asta ti-o spun din proprie experienta, contrar ideii ca dauneaza motorului) mai ales daca folosesti ulei, bujii de calitate superioara si intretinerea e ca la carte.
Skip ads

  • Cosmin alexandru

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2015

  • Mesaj Privat
3 serviceu-ri de care am fost mega multumit.

EDS
NAFI MOTORS
SI CAPITAL SERVICE

Ce am invatat din toate experienta asta cumulata in decurs de cativa ani e ca iesi mai ieftin sa-ti cumperi tu piesele, la service-uri iti umfla astia nota. De exemplu pentru un amortizor monroe mi s-a dat un pret de 350 de ron, pe cand eu l-am gasit la 200 ron. Diferenta de pret enorma mai ales daca vrei sa iei pe ambele parti.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
gogosica a scris:la inceput, acum 7 ani, tot la fel auzisem sau am citit pe undeva ca EDS (ba nu un coleg de pe club zicea ca nu e multumit si e prea mult de scris) nu sunt buni, ba ca nu fac nimic decat daca vii tu cu ideile, ba te lungesc smd................................ blablabla

dar vreau sa va zic ca am prieten cu scoala de mecanici auto si de maistru mecanic auto, cu studii in compozitia metalelor, cu experienta in mecanica, si cat poate el sti in toti anii astia de experienta,

dar

la fel pana nu m-am dus la EDS nu am fost multumit de masina

super marius, un baiat fin care cunoaste/stie, si iti raspunde la toate intrebarile si presupunerile pe care le ai, nu cauta sa te fure, nici nu mi-a lasat impresia, din contra am primit si o reducere consistenta, ii recomand cu mare placere si incredere

va rog sa ma crede-ti ca nu eram multumit de masina, motor adica, si am inceput sa il analizez pe toate partile cu prietenul meu, stateam multe ore si il analizam, dar pana nu am ajus la EDS nu am schimbat cu nimic mersul motorului,

colegu suspendat, (nici macar nu ma mai chinui sa iti caut numele, nu meriti), si bine ca te-au suspendat administratorii, iti dai seama ca nu mai meriti nici-o atentie, ai decazut orice ai mai spune.................
daca stai bine si te gandesti pa acest club ai gasit tot ce te interesa, iar administratorilor le multumesc pe aceasta cale pentru munca depusa de a tine cat mai bun acest club.

scuze de greselile de ortografie si de virgule aiurea sau nepuse la locul lor

va doresc numai bine, si ma bucur ca sunt in acest club


Si pe mine m-a ajutat Marius sa rezolv o problema la masina. Nici nu intra in calcul cuvantul jepcari. Am fost extrem de multumit pentru atitudinea si interesul aratat pentru solutionarea problemei.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la care as dori un raspuns avizat de la reprezentantii EDS:

Am un Astra J Sedan 1.4 turbo S/S achizitionat in iunie 2017 si in loc de frana de motor are deplasare inertiala!
Adica, atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie nu se inchide clapeta de acceleratie pentru a se crea vacuum in cilindri si, implicit, a intra in frana de motor.
Se opreste doar alimentarea cu benzina, clapeta de acceleratie ramane deschisa si intra in continuu aer in cilindri.
Am o tentativa de frana de motor doar daca turatia dupa trecerea intr-o treapta inferioara este de 3700 rot/min.
La turatii mai mici nu exista nici macar tentativa de frana de motor.
In manualul autovehiculului scrie ca "beneficiez de deplasarea inertiala" in vederea obtinerii unui consum mai mic de combustibil.
Tot acolo scrie ca deplasarea inertiala poate fi dezactivata.
La dealer habar nu au de asa ceva.
Incerc si la alte service-uri autorizate Opel pentru a rezolva problema fara pierderea garantiei, dar as dori sa-mi spuneti daca se poate face si cum, ca sa stiu ce vorbesc cu ei.
Multumesc.
  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,

Maine am programare la EDS pentru schimb kit distributie+ curea accesorii.
Revin dupa cu detalii.
  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Dupa cum am promis, revin cu impresii despre EDS.
Prima data la ei, mers, facut si placut.
Se vede ca oamenii au experienta, iti explica lucrurile care le fac pe limba ta fara sa fie stresati de intrebarile care vin tavalug peste ei.
Tot personalul a fost super ok, preturile bune din punctul meu de vedere. Una peste alta am primit si o reducere cam de 100 lei pentru ca sunt membru pe forum.

In concluzie, pentru urmatoarele operatiuni tot la ei voimerge. Va recomand service ul cu mare caldura.
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ca tot ati pomenit aici de TIS, cat este schimbatul la garnitura pompei de ulei pt A20DTH ? am primit o oferta pe mail : 464 lei cu piese incluse (50 lei garnitua si 30 "garnitura" de la baia de ulei fiind pretul aprox al acestora). Am masina din semnatura si am tot citit de EDS, dar nu am avut ocazia sa merg al ei pana acum., chiar sunt curios.
  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Daca te referi la O-ring in jur de 500 lei costa cu tot cu manopera la EDS. Cel mai bine iti faci cont la ei si ceri o oferta personalizata.

Spor.
  • LucianCv

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
L-am facut dar a fost undeva 250 lei (manopera) la un service bun pt Opel in Tm, cu verificarea palierului . Dupa o saptamana am primit oferta de la EDS, ca mai sus. Cand o sa mai am nevoie le cer oferta, ms.
  • SMatusa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Am probleme cu caldura in habitaclu la un Opel Astra H. Din ce am citit de pe la voi ar fi vorba de clapeta de recirculare aer de la aeroterma. Imi puteti recomanda un service cu un pret rezonabil pentru schimbarea, repararea acestei aeroterme. Mentionez ca la Radacini mi s-a cerut suma de 7500 de lei ( desfacut torpedou/ aeroterma noua).
Va raman dator daca ma puteti ajuta cu un contact, pentru o oferta neexagerata.
Multumesc.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la titlul topicului, recomand cu caldura pe baietii de la EDS, iar singurul meu regret este ca nu gasesc si in Pitesti un service cu oameni de aceeasi calitate morala si profesionala ca a lor. Modul cum au lucrat si felul in care m-au tratat sunt nemaintalnite de mine pana acum in alte service-uri,iar preturile pe care le practica, sunt mai mult decat decente comparativ cu reprezentantele, de exemplu, unde preturile ar trebui sa fie cele mai mici si comparativ cu alte service-uri renumite la care am mai fost eu sau prietenii si cunostintele mele, dar pentru mine nu sunt atat de importante preturile, ci calitatea si profesionalismul oamenilor care nu te lasa sa pleci nelamurit sau nemultumit din service-ul lor.
Bravo baieti! Sunt onorat ca am avut ocazia sa va cunosc personal si sper sa nu plecati si voi din Romania asa cum au facut si fac toti oamenii de valoare de ceva vreme.
  • mihai770

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2017

  • Mesaj Privat
La EDS Service am gasit piese ieftine, manopera ieftina, profesionalism si excelenta in comunicarea cu clientul.
Nici nu mai merita sa iau eu piesele din alte parti si sa ma duc la ei pentru montaj.

Nu imi placea Opel-ul in general; am fost constrans de imprejurari sa iau un Zafira, dar acum, din cauza ca stiu ca exista un service in care sa am incredere, parca e din ce in ce mai bine.
  • doom_i_86

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Vin și eu un cu un feedback pentru Revizie Auto Service, am permis de vreo 12 ani și am tot mers prin service-uri atat cu mașinile personale cât și cele de serviciu, Am rãmas plãcut surprins de acest service cam toți de acolo știu ce au de fãcut, tipul care a lucrat la mașina mea nu a ezitat o clipa, am fãcut la ei o revizie, distribuție, schimbat Oringul și ulei cutie automata, atat magazinul de piese cât și service-ul au prețuri decente dar mai ales experiența un mare Like din partea mea voi reveni cu placere
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare. Are cineva vre-o parere despre "NestiAuto', cei din Berceni , pe partea de vopsitorie? Intreb pentru ca am avut un incident neplacut in trafic iar polita de asigurare a vinovatului este la Euroins iar cei de la Nesti sunt mai aproape de mine.. Imi trebuie bara reparata si revopsita. Multumesc pentru informatii.
  • OpelutulDE

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
In ultimii ani am fost la EDS Opel Service, a fost OK cu unele scapari in functie de mecanicul la care nimereai. In ultima vreme au schimbat din personal si lucuruile mai scartie si la ei. Pentru ca erau plini in urmatoarele 2 saptamani m-am programat la Auto A pentru revizie, schimb placute frana fata si schimb placute si discuri spate la Opel Astra H Caravan cu motor de 1.9 diesel. Surpriza a fost ca la Autoa A oferta de piese a fost cu 15-20 % mai buna decat cea de la EDS (cu toate ca la EDS sunt client vechi si am bagat o groaza de bani in masina facuta la ei la service cu piesele lor). Piesle originale Opel, la Autoa A sunt clar mai ieftine decat la EDS. La Auto A manopera este la fel ca la EDS, ce difera este ca la Auto A nu iti mai baga 20-50 RON in plus pe consumabile pe care nu ai cum sa le contorizezi ca la EDS. Au acelasi pretrui la manopera cu consumabilele incluse. Ca si la EDS, la Auto A am stat langa mecanic cat a lucrat la masina si totul a fost OK. Oamenii ambaili, lucrarea terminata rapid si la fel de profesionist.

Auto A, sunt o varianta de luat in calcul pe langa mult vestitul EDS, sunt mai aproape ca locatie, cu preturi mai mici si la ce au lucrat la mine sunt OK. La EDS au fost si momente cand nu au pus furtunul de admisie aer la loc si m-am intors din drum cu masina facand ca tractorul, am spalat aiurea radiatoarele desi nu era cazul dar am realizat asat doar atunci (recomandarea electricianului care se ocupa si cu aerul conditionat), a trebuit sa schimb butucul de la cheie tot din cauza electricianului, in fine au fost mai multe...In general au facut treaba buna dar nu este totul atat de roz pe cat spun multi ca este. Nu mai spun ca la lucrari de finente la motor sau la cutia de vieteze nu se baga. Depinde de ce ai nevoie si pe mana carui mecanic pici. Cred ca asta este problema tuturor service-urilor, din pacate.

Concluzie: pe langa EDS si alte service-uri in Bucuresti, specializati pe Opel este si Auto A, eu il voi mai incerca, macar la bani sa ies mai bine. Am vazut acolo multa lume care lasa masina si cheile si plecau, deci aveau incredere.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Feedback pozitiv pentru DNC Service. Schimbat recent distributie, Ulei+filtre, vestitul oring la ei. La reprezentanta imi cereau undeva la 2500 RON fara schimbarea oringului. Foarte frumos lucrat, iti explica daca le adresezi intrebari, iar daca esti client nou te introduc intr-o baza de date pentru a sti ce operatii s-au facut si la cati kilometri. Preturi la manopera mai bune decat alte serviceuri recomandate pe aici. Recomand cu incredere, pe mine m-au castigat de client de cand aveam Astra H.
  • Terenaam

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Imi recomanda si mie cineva un service bun si ieftin in Bucuresti? Am nevoie sa schimb garnitura chiuloasa z18xe (face bule im vas expansiune, bule pe joja ulei, miros dulceag esapament, lipsa putere motor, balbait motor pornire la rece).
"La Viorel" service, personal nu recomand, dupa montare distributie motorul are un tremurat, le-am zis si m-au luat cu vrajeala ...in final zicandu-mi ca , daca vreau, desfac distributia dar daca e pusa bine, mai platesc o data manopera. De parca eu daca vad o curea si niste role gata stiu ca e pusa bine sau nu!
Ca sa nu mai zic de alte magarii, ma abtin...
Nu recomand!

Deci, va rog frumos, daca ati schimbat in Bucuresti garnitura de chiuloasa si au lucrat bine si la pret bun, dati-mi numele service-ului.
Multumesc!
  • razvan

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2005

  • Mesaj Privat
pun si eu aici povestea mea cu cei de la AutoA (cel de pe blvd. Basarabia).
Nu imi mai mergea aeroterma. La radacini (iuliu maniu) mi-au zis ca trebuie schimbata rezistenta in trepte si ventilatorul si ca ma costa 1500 fiecare, deci 3000 lei . As fi avut si o reducere de 500 probabil bonus pe prostia mea.
Citind pe aici am gasit AutoA si altii, doar AutoA mi-au raspuns, facut programare.

Mers la control, imi zice ventilatorul e ok, doar rezistenta in trepte trebuie schimbata. Aveau mai multe modele, eu aleg aia de 500ron marca GM.
Peste 3 zile ma duc iar cu masina , imi pune rezistenta, totul merge ok.
Chiar daca pe ambalajul piesei care mi-au pus-o nu aparea nicaieri GM, e lasa, important e ca merge si m-a costat doar 500 nu 3000.
Merge si acum la fel.
Deci toate bune si frumoase pina acum.

Incurajat ca sa zic asa hai sa le zic si de aerul conditionat care pierde freon.
Avusesem o incarcare cu freon cu culoare de aia, ei au identificat o teava patata cu culoare.
O schimbam? 1100 una originala
Da, o schimbam. (hai ca merge, vine vara)
Ma cheama la o verificare: catalogul de piese arata 2 tevi asemanatoare la acelasi cod, pot sa aduc masina sa o las 3 zile la ei sa scoata teava sa vada care ar fi?
Si de aici a inceput.

Stau 3 zile fara masina, apoi ca ca codul nu pe teava, ca poate o repara la atelierele titan, sa o mai las 3 zile.
O mai las, mai trec 3 zile, sun, stai ca ala de la atelierele titan e in concediu.
Eu zic ca imi trebuie masina , pot sa repare teava fara maaasin mea acolo? Sigur.
Ma duc si o iau.
Bine ca m-am dus sa o iau ca daca as fi stat dupa ei o lasam acolo 6 luni.
Urmatoarele 4 luni au decurs asa:
- eu sunam 3 zile consecutiv , raspundea secretara, ca o sa anunte in service
- cam dupa 3-4 zile de telefoan zilnice de la mine ma suna service-ul inapoi: ba ca nu se poate reara la titan, ba ca incearca cu un chit de reparatii, ba ca cauta la cimitirele de masini, ba ca are o promisiune, ...

Dupa vreo 4 luni m-au sunat din service da ala saracul uitase despre ce e vorba, dupa ce i-am povestit zice "stati sa ma consult cu seful de service"
Evident nu am mai auzit de ei.

Si asta fost, n-am mai calcat pe acolo.
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Din pãcate, nu mai știi în cine sã ai încredere în ceea ce privește profesionalismul mecanicilor.
Mulți habar nu au, o dau la ghici și te țepuiesc de bani.
Și eu am schimbat ieri EGR-ul la Astra pe benzinã, pur și simplu degeaba, dar de, așa a zis mecanicul... Problema nu s-a rezolvat. Uite așa am dat degeaba 600 de lei pe piesã plus manoperã.
Cred cã singura soluție este sã ne documentãm cât mai bine și tot ce putem remedia noi sã o facem și sã nu mai mergem la alții.
E pãcat cã în țara asta tot ce este bun se stricã în timp și devine superficial.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am fost la EDS pentru schimbare distributie, pompa apa, termostat, amortizoare fata/spate si alte lucrari mai mici la opelul din semnatura.
Rezultatul vizitei: dupa cum m-am asteptat, am plecat multumit, parca m-am intors cu alta masina acasa, eu zic ca se merita pretul platit pentru piese si lucrari, care nu e chiar mic.
Daca citeste pe aici, salutari pentru Cosmin, mecanicul care s-a ocupat de masina si m-a suportat aproape 2 zile cat m-am invartit pe langa el, mananca motoare de opel pe paine.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR