Nu fac partizanat, nu iau apararea nimanui, dar vis-a-vis de cele de mai sus, am niste mirari/semne de intrebare:
1. Ptr un motor cu 70.000km, cum zici tu "pe bune"(?!), sa bagi atatea piese in el, mi se pare (foarte) in neregula, si ma intreb ce fel de exploatare/intretinere a avut acel motor? Speculez(in mod justificat, zic eu) ca a fost birjarit tip "hotii de cai" cu metoda "apa, paie si bataie". Si o Dacie de pe vremuri batea 100.000km, daca nu-i dadeai "ulei de palmier"!
2. Dupa o reparatie de anvergura mentionata, daca piesele folosite nu au fost de carton, e cel putin ciudat sa se dea la ulei grav dupa doar 25.000km...Si ma duce gandul la tipul de exploatare de mai sus...sau la o scurgere de km parcursi...sau la cedarea unor alte componente vinovate de consumul de ulei, greu de zis fara o constatare tehnica si basca fara sa stim motorizarea...
3. Faptul ca esti "plin de invidie" pe acel Logan, ma face sa-mi pun intrebari si vis-a-vis de personalitatea ta: facand astfel de afirmatii, (mi-)e clar ca nu-ti pui (deloc) intrebari de cum exploateaza acel taximetrist motorul dat(porniri, accelerari, plaja de turatii, schimbare trepte, temperatura de lucru,etc) sau cat investeste el in acel motor(uleiuri, filtre, intretinere curenta) si faptul ca GPL-ul pastreaza motorul, in timp, (si asta ti-o spun din proprie experienta, contrar ideii ca dauneaza motorului) mai ales daca folosesti ulei, bujii de calitate superioara si intretinerea e ca la carte.