ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
De regulã, când cumperi sh. singurul mod de a testa daca e sau nu bun este proba "dã sau nu dã eroare". Îți spune ECU de pe mașina. Daca motorul funcționeazã fãrã eroare îl cumperi și gata. Cat te tine e o chestiune de noroc. Eu l-am probat la fata locului în 10 minute: montat, pornit motor, câteva accelerãri, plãtit și plecat cu el pe mașinã. Tu poți sã îi faci și o resetare a erorilor mai întâi, scoțând borna bateriei 30 min. înainte de proba iar dupã montare si încãlzire motor pânã la temperatura a de lucru (procedura de învãțare a parametrilor cred cã o cunoști deja) poți sa vezi daca ai eroare prin metoda cunoscuta (opresti motor, apesi la max.pedalele frana+acceletie, pui contact și urmaresti clipirile martorului in forma de mașinuțã, adicã ar trebui sã clipeascã la infinit, sau, mã rog, sa nu-ți dea vreo eroare specifica debitmetrului). E corect prețul de 100 lei cu posibilitatea probãrii. Bafta!
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salutare colegi , va implor sa ma ajutati ca ajung la nebuni din cauza masinii . Deci asa face http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Din filmul postat și codul de eroare stocat,consider cã ai probleme de alimentare cu benzinã a motorului.Documenteazã-te la rubrica ,,Ansamblu pompa de benzinã,,.Totodatã se aude și un țãcãnit deranjant de tachet/culbutor care dispare în momentul când accelerezi motorul ,implicit când crește presiunea uleiului-nu ai presiune de ulei suficientã sau tachet defect.Verificã și curãțã sorbul din baia de ulei și folosește uleiul de motor recomandat și filtrul de ulei adecvat pt.Agila.
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
nrlarry
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
Buna dimineata,
Motor Isuzu Y17DTL
Am o rugaminte: cu motorul pornit, cine imi poate spune cati volti sunt la MAF la pinul cu 12 V (tensiunea bateriei cu motorul oprit)? Eu acolo nu am tensiune deloc fie oprit fie pornit motorul.
De asemenea, nu stiu de unde vine tensiunea, nu mai am AutoData instalat si nu-mi mai amintesc unde trebuie sa verific (unde este pozitionat celalalt capat al firului - un alt senzor din cate imi amintesc).
Multumesc frumos!
Motor Isuzu Y17DTL
Am o rugaminte: cu motorul pornit, cine imi poate spune cati volti sunt la MAF la pinul cu 12 V (tensiunea bateriei cu motorul oprit)? Eu acolo nu am tensiune deloc fie oprit fie pornit motorul.
De asemenea, nu stiu de unde vine tensiunea, nu mai am AutoData instalat si nu-mi mai amintesc unde trebuie sa verific (unde este pozitionat celalalt capat al firului - un alt senzor din cate imi amintesc).
Multumesc frumos!
- Alin-Smith
- ***
- 690 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 690
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- marka
- **
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
MrMihai a scris:Salutare colegi , va implor sa ma ajutati ca ajung la nebuni din cauza masinii . Deci asa face http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .
@MrMihai, e mult de când ai postat. Cum ai rezolvat problema, de unde a fost defectul?
Uite cum arata debitmetrul meu:
Filmul acela e complet alb. Nu am vãzut așa ceva pânã acum. Am mai schimbat debitmetre și filmul acela destinat mãsurãrii fluxului de aer prin raportarea la curentul consumat pentru rãcirea filmului era invariabil de culoare arãmie sau ca cea a bronzului, nu albã. O fi normal sã fie alb?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
E clar cã nu e Bosch. Carcasa era Bosch. L-am luat iarna trecutã de pe la dezmembrãri. Din pãcate nici cu mufa bãgatã nici scoasã nu porneste bine masina. Alaltãieri, dupã un drum scurt, (începuse masina sã porneascã binisor la a doua cheie si mergeam cât de cât în rând cu lumea pe drum drept), am scos iute borna (-) si dupã vreo 45 min. de cumpãrãturi am reconectat-o cu gândul la o resetare ECU. Iar a pornit la a 10-a cheie si de-abia am ajuns acasã. Am scos iar debitmetrul sã-l curãt de "albeatã". Nu e depunere de piatrã, asa e el. Nu stiu cum naiba a mers pânã acum!
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Undeva, în capul meu, aveam soluția pentru pornirea dezastruoasã a mașinii și pentru mersul jalnic și total incert. Nu mai aveam o mașinã cu care sã plec la drum. Care era defectul? Regulatorul de presiune benzinã. Da, acea piesã micuțã din rezervor, care teoretic trebuia sã asigure returul benzinei la presiunea de 3,8 bari iar la mine deschidea la sub 0.5 bari.