florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am gasit lpe vwforum cateva explicatii, dar la ei e mult mai simplu pentru ca pot anula EGR si din soft cu vag-comul. So...in afara de solutia prezentate de Sorin nu prea avem sanse nu??? 🙄
http://vwforum.vwforum.ro/i...p?showtopic=14935
http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=1634
http://vwforum.vwforum.ro/i...pic=11301&hl=
http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=5577
- sorin666
- OP
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Este insa cea mai simpla metoda pentru a face motorul sa se incadreze intr-o norma "Euro" impusa...
In cazul tau, sincer nu am studiat in detaliu funcrionarea supapei, in schimb cred ca tu ai impiedicat-o sa functioneze pur si simplu ("ai emiminat cauza") in loc sa o lasi sa-si faca damblaua si sa zica ce vrea muschii ei senzorilor) si sa obstructionezi DOAR debitul de aer reglat ("sa ai elimini efectul")
De exemplu la mine valva (pneumatica) functioneaza normal, doar ca "regleaza" debitul dintr-o galerie obstructionata...
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am inteles ca trebuie sa o obturez insa nu prea am idee ce....care e acea garnitura minune 🙄
Am inteles si de ce spunea Dan ca o sa creasca consumul, pentru ca ECU vede acele erori insa....daca e anulata ca la tine, asta inseamna ca intr-adevar consumul poate sa scada.
In legatura cu anularea EGR, am cautat si am observat ca o gramada de oamenii au ajuns la anularea ei, de la spanioli la francezi, de la motoare TDI la motoare de Mitsubishi Pajero. So...pana una alta va rog, putin de ajutor pentru a identifica ce anume trebuie sa astup.
Revin cu linkuri catre un EGR desfacut 😃
Valva mea EGR este identica cu asta http://www.opel-vectra.com/...net_vanne_egr.php
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
De asemenea am observat ca am un anume miros de motorina nearsa dupa ce opresc masina, posibil sa fie doar imaginatia mea pentru ca am simtit asta cand motorul era rece.
Puterea este incontestabil mai mare, deja imi place cum merge masinuta mea.Ce am observat e ca parca a pierdut putin din cuplu, insa a castigat in cai putere. Fuge de rupe insa nu se mai simte cand schimb treapta cuplul acela mare de pe diesel.
Tot astazi am reusit sa intru pe rosu cu motorina si am alimentat 10 litri. Sa vedem acum consumul, daca a crescut sau a scazut, pentru ca ultima oara cand l-am calculat a fost 8.2.
Va tin la curent....
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Revin cu noi idei care mi-au strabatut mintea....
Din ce am observat, mai ales la motorul meu....check engine se aprinde doar in frana de motor sau cand merg subturat cu ea. De aici deduc ca partea electronica a valvei care are senzorii de vacuum decide ca valva nu mai intra in parametrii si aprinde check engine. Daca e asa, asta inseamna ca in mod de mers normal, turat peste 2000-2100 valva nu functioneaza deci teoretic motorul meu nu are de suferit. Peste asta, inseamna ca acel catalizator pe care toti au zis ca il omori daca mergi fara valva nu are iar de suferit, pentru ca arderea e completa si valva nu are ce gaze sa lase nearse care sa distruga catalizatorul
Ce ma gandesc, ca totusi in oras ar putea avea o oarecare problema pentru ca sunt multe porniri si de aici rezulta multe frane de motor 🙄
De asemenea, chiar daca scot pe liber la o anumita viteza, check-ul se aprinde....
Asta seara termin cu aia 10 litrii de motorina si sincer sa fiu, am cam alergat-o acuma. Sa vedem rezultatul 😃
- sorin666
- OP
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Anyway, deja ma gandesc foarte serios la astuparea blestematiei...deocamdata ma gandesc la metodele prin care pot face asta.....cea mai solvabila fiind deocamdata sudarea ei. Astept sugestii si opinii.
SONY
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: CLUJ-NAPOCA
- Masina: Kadett 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
o&g
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
ieri mi-am anulat si eu EGR-ul si tot se pune in nas, dar macar am scapat in mare parte de tremuratul la relanti...
am facut garnitura din o doza de energizant, dar eu de la EGR am taiat "puta" aia care rotunda care intra in galerii ca altfel banuiesc ca strica garnitura cea noua (am avut un EGR stricat si de la el am taiat chestia aia, cel al masinii ramanand intact, in caz ca ma rasgandesc sau nu imi iau itp-ul..).
la c16nz e destul de inghiesuita pozitia egr-ului, mai ales in partea cu soferul...mi-a cam pus nervii la-ncercare...
spor la treaba