Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Mda, dupa ce am mai citit cateva chestii am ajuns la concluzia ca nimeni nu stie exact la ce foloseste valva asta Shocked Shocked Shocked
Am gasit lpe vwforum cateva explicatii, dar la ei e mult mai simplu pentru ca pot anula EGR si din soft cu vag-comul. So...in afara de solutia prezentate de Sorin nu prea avem sanse nu??? Rolling Eyes

http://vwforum.vwforum.ro/i...p?showtopic=14935
http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=1634
http://vwforum.vwforum.ro/i...pic=11301&hl=
http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=5577
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
De fapt valva este complext nefolositoare BUNEI finctionari a motorului, fiind chiar contra-productive... Evil or Very Mad
Este insa cea mai simpla metoda pentru a face motorul sa se incadreze intr-o norma "Euro" impusa...
In cazul tau, sincer nu am studiat in detaliu funcrionarea supapei, in schimb cred ca tu ai impiedicat-o sa functioneze pur si simplu ("ai emiminat cauza") in loc sa o lasi sa-si faca damblaua si sa zica ce vrea muschii ei senzorilor) si sa obstructionezi DOAR debitul de aer reglat ("sa ai elimini efectul")
De exemplu la mine valva (pneumatica) functioneaza normal, doar ca "regleaza" debitul dintr-o galerie obstructionata...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am inteles ideea. In teoretic am inteles ce trebuie sa fac, insa cum e la romani, practica ne omoara Very Happy
Am inteles ca trebuie sa o obturez insa nu prea am idee ce....care e acea garnitura minune Rolling Eyes
Am inteles si de ce spunea Dan ca o sa creasca consumul, pentru ca ECU vede acele erori insa....daca e anulata ca la tine, asta inseamna ca intr-adevar consumul poate sa scada.
In legatura cu anularea EGR, am cautat si am observat ca o gramada de oamenii au ajuns la anularea ei, de la spanioli la francezi, de la motoare TDI la motoare de Mitsubishi Pajero. So...pana una alta va rog, putin de ajutor pentru a identifica ce anume trebuie sa astup.
Revin cu linkuri catre un EGR desfacut Very Happy
Valva mea EGR este identica cu asta http://www.opel-vectra.com/...net_vanne_egr.php
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@florinike: o solutie de "blindare" ar fi sa desfaci galeria de admisie si pe garnitura sa decupezi o forma care obtureze gaura... dar tu ai alta problema... la tine nu merge valva egr ca e impuscata ... si chiar daca o sa "blindezi" gaura tot trebuie sa schimbi valva ca mearga in gol...
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Intra aici si o vezi:
http://www.masini.ro/forum/...p?p=185368#185368
sau aici si vezi cum se face
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Solutia pe care o aplica polonezii aia e buna daca n-ai senzor la valva EGR. Daca o "blindezi" si o scoti de tot o sa se aprinda check engine mereu-trebuie sa faci o modificare in mapa ECU sa nu mai tina cont de ea sau sa faci ca sorin666, sa o "blindezi" dar sa o lasi sa mearga in gol.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Revin cu noi impresii si relatari. Astazi a fost a 3 a zi cand am mers ceva mai mult cu masina, deci noi aventuri. Daca tin motorul turat cat de cat, sa schimb undeva dupa 2500 nu se aprinde checkul. Checkul se aprinde si dupa un timp de mers constant la <= 2000 de ture. Daca merg la 2500 si cand ajung la semafor franez mai brusc (fara sa rup cauciucurile in 2) nu se mai aprinde.
De asemenea am observat ca am un anume miros de motorina nearsa dupa ce opresc masina, posibil sa fie doar imaginatia mea pentru ca am simtit asta cand motorul era rece.
Puterea este incontestabil mai mare, deja imi place cum merge masinuta mea.Ce am observat e ca parca a pierdut putin din cuplu, insa a castigat in cai putere. Fuge de rupe insa nu se mai simte cand schimb treapta cuplul acela mare de pe diesel.
Tot astazi am reusit sa intru pe rosu cu motorina si am alimentat 10 litri. Sa vedem acum consumul, daca a crescut sau a scazut, pentru ca ultima oara cand l-am calculat a fost 8.2.
Va tin la curent....
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Da....ar fi ceva Laughing Laughing Laughing
Revin cu noi idei care mi-au strabatut mintea....
Din ce am observat, mai ales la motorul meu....check engine se aprinde doar in frana de motor sau cand merg subturat cu ea. De aici deduc ca partea electronica a valvei care are senzorii de vacuum decide ca valva nu mai intra in parametrii si aprinde check engine. Daca e asa, asta inseamna ca in mod de mers normal, turat peste 2000-2100 valva nu functioneaza deci teoretic motorul meu nu are de suferit. Peste asta, inseamna ca acel catalizator pe care toti au zis ca il omori daca mergi fara valva nu are iar de suferit, pentru ca arderea e completa si valva nu are ce gaze sa lase nearse care sa distruga catalizatorul
Ce ma gandesc, ca totusi in oras ar putea avea o oarecare problema pentru ca sunt multe porniri si de aici rezulta multe frane de motor Rolling Eyes
De asemenea, chiar daca scot pe liber la o anumita viteza, check-ul se aprinde....
Asta seara termin cu aia 10 litrii de motorina si sincer sa fiu, am cam alergat-o acuma. Sa vedem rezultatul Very Happy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Inainte de experiente de genul asta ara trebui sa verifici erorile din calaculator si sa aduci lista la zero... aparatul il am eu ( "dar ce folos"... Wink )
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ok...aseara a aparut becul de motorina in bord. Rezultatul: 137.4 km parcursi cu 10 litrii de motorina. De alergat, silvian (EU) va poate zice cum a mers masinuta. So, ce nu e in regula??? Pentru ca presupun ca daca stiau si ei de chestia asta o anulau de mult....
Anyway, deja ma gandesc foarte serios la astuparea blestematiei...deocamdata ma gandesc la metodele prin care pot face asta.....cea mai solvabila fiind deocamdata sudarea ei. Astept sugestii si opinii.
  • SONY
  • **
  • 84 mesaje
  • din 17 Jan 2007
  • Kadett 1988 c16nz
  • CLUJ-NAPOCA
  • SONY

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: CLUJ-NAPOCA
  • Masina: Kadett 1988 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sall acuma am citit si eu discutiile de aici si sunt foarte interesat sa fac si eu treaba asta .am un KADETT C16NZ I .eu am o intrebare ce fac cu furtunasul ala ce vine de la carburator la EGR?Sa stiu ce fac cu furtunul ala si ma si apuc nu mai stau la povesti ca mam saturat sa tot imi deie in nas masina cind mie lumea mai draga.Apropo sunt doaua iesiri pe partea aia la carburator unul la EGR si celalalt nu stiu unde merge trebuie astupate? sami spuneti ce sa fac cu ele? MULTUMESC ANTICIPAT
  • o&g

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
furtunul ala il infunzi cu un surub care sa intre presat si eventual un colier dinala de plastic pt fixare mai buna.

ieri mi-am anulat si eu EGR-ul si tot se pune in nas, dar macar am scapat in mare parte de tremuratul la relanti...
am facut garnitura din o doza de energizant, dar eu de la EGR am taiat "puta" aia care rotunda care intra in galerii ca altfel banuiesc ca strica garnitura cea noua (am avut un EGR stricat si de la el am taiat chestia aia, cel al masinii ramanand intact, in caz ca ma rasgandesc sau nu imi iau itp-ul..).

la c16nz e destul de inghiesuita pozitia egr-ului, mai ales in partea cu soferul...mi-a cam pus nervii la-ncercare...

spor la treaba
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR