Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • snaemih

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2009

  • Mesaj Privat
fratilor! va salut! si vreau sa va ajut pentru ca am trecut prin asta recent cel mai simplu mod de a afla de unde provine scartaitu este sa udati cu putina apa in timp ce motorul merge cureaua iar daca se opreste scartaitul inseamna ca este de acolo si trebuie schimbata cureaua iar de nu trebuie verificata zona de unde provine scartaitul daca se aude in zona alternatorului este de la rulmentii de la alternator iar de nu ultima care trebuie verificata este rola intinzatoare s-au pistonasul de la rola. Sper ca va-m fost de ajutor! pa!
Skip ads

  • ador13

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Apropos de curele, eu am schimbat distributia si cureaua de accesorii (care scartaia rau de tot) pe la 82,000 de km, desi in cartea tehnica se recomanda schimbare la 150,000 km.
Si bine am facut ca le-am inlocuit, pentru ca, mai ales cureaua de distributie arata cam rau, avand o gramada de crapaturi.
Rolele aratau bine la 80,000 km dar curelele nu prea, erau cam uzate.
  • iulian chiricuta

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Si eu am tot Opel 1.3 cdti 90 kW si am avut aceeasi problema cu zgomotul. Eu am ales sa ignor acel zgomot pana cand intr-o zi mi s-a oprit masina in mers, in sensul ca nu mai aveam servodirectie, frana. Daca esti sigur ca zgomotul vine de la fulia de la alternator trebuie neaparat sa o schimbi , ca sa eviti sa ramai cu masina in drum, altfel ai sa mergi pe baterie pana cand o descarci de tot. Faza cu unsul rulmentilor si intinsul curelei o faci pe riscul tau, poate o sa dispara scartaitul dar cand fulia nu mai trage , nu o sa-ti mai alimenteze bateria si intelegi tu...Intereseaza-te ce fel functioneaza acea fulie de pe alternator si ai sa-ti dai seama, daca mai vrei sa o ungi cu vaselina ,sau nu.
  • nika_xs

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salutare! si la mine este problema cu "vuietul" acela in decelerare se aude cel mai bine de la 2000 la 1800 rpm. Ideea este ca am schimbat in service acea rola intinzatoare si pompa de apa dar sunetul a ramas aproape neschimbat. Mi s-a spus sa mai schimb si rola de ghidaj ca se poate sa fie ea. Acum v-am auzit pe voi ca se poate sa fie fulia de la alternator ce poate produce vuietul. Oare rolele o sa le schimb degeaba, atatia bani aruncati aiurea? Masina are 114K, schimbat acum 1 an jum distributie curea accesorii tot.

pret rola intinzatoare - 470 lei - rezolvat
pret rola ghidaj - 180 lei - in curs

Mai nou, am citit si am inteles ca se poate schimba DOAR rola de la subansamblul acela cu rola-arc, daca arcul este bun(de obicei rola este de vina si cedeaza) , am gasit pe net, cautati "rola intinzator", costa 70 lei fata de 470 lei
  • iulian chiricuta

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunetul de care vorbeam noi se audea cel mai bine la relanti..si era fulia de la alternator, cand acceleram nu se mai auzea (se auzea daca eram afara ...in masina nu se auzea.
Am si eu vuiet in decelerare ..dar asta doar cand e rece ..si cik ar fi de la turbina...
Poate tu ai turbina bulita si schimbi tot felul de role (cand turbina e biluita scoate sunetul ala de care zici tu) .
Parerea mea e sa nu mai schimbi role ca disperatu ...cauta pe cineva care se pricepe...sau du-te la reprezentanta...
  • nika_xs

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@ iulian chiricuta: Iulian, crede-ma ca am facut o diagnoza completa la turbina+toate cele cand a aparut prima data acest vuiet/huruit, si toate valorile erau perfecte la turbina. Acum o sa fiu punctual si voi descrie toate operatiunile pe care le-am facut, insa fara niciun folos:

1. cineva mia- spus ca se poate sa fie ceva la cutia de viteze si sa fi ramas fara ulei - am schimbat uleiul din cutia de viteze.

2. am schimbat: pompa de apa
3. rola intinzatoare
4. rola de ghidaj
5. curea accesorii

6. am bypass-at(ocolit) compresorul de AC sa vad daca se mai aude, da, se aude!

7. Singurul lucru ramas a fost fulia de la alternator(frey-ul) pe care l-am verificat la poate cel mai bun service de alternatoare din Bucuresti(...asa zice lumea), ei au zis ca siiiiigur este de la el dar ca daca sunetul persista, nu-mi pot schimba inapoi piesa noua cu cea veche, adica practic o plateam degeaba daca nu era ea, si normal, nu am mai schimbat-o pentru ca la cate piese am incercat si s-a dovedit a nu fi, acum suflu si-n gheata, nu numai in iaurt fara sa fiu sigur de retur in caz de nereusita...totusi sa am si eu o siguranta. Dat jos altenator si montat inapoi 150 lei si nu am rezolvat nimic, ba mai mult frey-ul era excesiv de scump la ei - 350 lei fata de 200-220 lei cat am gasit peste tot.

Am inteles ca daca ar fi de la frey ar trebui sa scartaie, nu sa huruie.

MENTIONEZ ca acel sunet se aude DOAR cu cureaua de accesorii, si ca operatiunile le-am facut la un service binecunoscut pentru competenta lui si a oamenilor lui(sper sa nu se considere reclama), si anume "serviceopel EDS", unde cei de acolo au fost mult mai mult decat draguti. De asemenea au mesterit pe langa ea 2 mecanici + Marius(tatic in diagnoza + gandire foarte analitica), si nu i-au dat de cap.

Eu zic ca le-am cam incercat pe toate, mai putin faza cu benzina: 2 L benzina + chibrit = soba cu sigla Opel.

Any other ideas?
  • nika_xs

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nimeni, nimik? ne-a pus capac noua Opelul?
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Maine vreau as schimb si eu cureaua si am nevoie de niste sfaturi va rog. Din ce am inteles e nevoie de o cheie de 15 cu care se trage de rola intinzatoare si curea se poate demonta. Este corect sau mai trebuie facut si altceva?

Multumesc
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca e de 15 sau de altcatva nu stiu, insa in principiu e corect, tragi de rola, si poti scoate cureaua.
Functie de motor mai poti avea o masca, sau sa trebuiasca sa desfaci suportul motor (parca am vazut la unele ca nu se poate altfel....) Da' te orientezi la locul faptei
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns jE.
E motorul de 1,4 cu AC. Schimb uleiul si dau scutul jos. Ma gandesc ca poate e mai usor pe dedesubt si la patru maini.
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate la motorul de 1.4 trebuie desfacut si tamponul motor. M-am invartit vreo 10 minute pe langa ea dar tot nu mi-a picat fisa cum ar putea fi comprimata rola aia.
Daca desfac tamponul mai trebuie sa pun ceva sub motor pentru sustinete?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
A venit timpul sa schimb si eu rola la alternator, motor z13dth,un coleg care a schimbat poate sa-mi zica si mie daca se schimba greu si ce marca a folosit?
Alternatorul e Valeo.
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut CUCULICA,
Se schimba foarte usor la Astra 1.3 cdti, in 10 min nu ai ce face.
Toata treaba o faci fara elevator si fara sa te murdaresti prea mult.
Vezi postarea mea din pagina 2.

Daca mai ai alte nelamuriri poti sa ma intrebi.
Eu am schimbat cu rola INA si curea Gates, pana in prezent este totul ok.

Succes!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am gresit,am vrut sa zic fulia la alternator!
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cu fulia de la alternator e mai complicat, din cate stiu nu merge fara cheie de impact(ca la vulcanizare de iti desface prezoanele).

Eventual poti da alteenatorul jos(se da usor), si te duci cu el la o vulcanizare sa iti desfaca fulia.
Bafta!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos de raspuns,stii cumva daca e filet normal sau invers?
  • razvan_tdk

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu sigur, teoretic ar trebui sa fie pe filet normal.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Azi am cumparat fulie la alternator si am studiat atent cum se monteaza,trebuie o cheie speciala pentru desfacerea ei si nu este recomandat de desfacut cu cheia de vulcanizare!
In cutia fuliei este o schema de montare!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Azi am reusit sa schimb fulia la alternator,nu este asa complicat,dar fara cheie speciala pentru alternatoare nu recomand! Eu am inprumutat de la un prieten.
Alta problema am,cand am dat alternatorul jos am vazut in spatele lui un fir care nu era prins nicaieri,este cel dintre degete

Un coleg cu astra h z13dth rog sa se uite in spatele alternatorului sa vada daca este vreun fir liber!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Asa e si la mine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR