- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
poti sa'i pui si 100 de "supape de sens, antiretur" pt ca ele nu elimina aerul din instalatia de alimentare.
nu stiu cum a fost la tine carcasa filtrului de motorina dar la mine este din plastic. Tot timpul filtru de motorina trebuie sa fie aproape plin, daca este pe jumatate este clar ca se dezamorseaza sistemul de alimentare.
schimba furtunasele de retur ca nu's scumpe si s-ar putea sa scapi de belele.
eu de cand am masina(aprox 5 ani) niciodata nu am avut probleme cu pornirea, nici la cald si nici la rece, au fost ierni cand a pornit la -20 si intr-o singura bujie incandescenta.
nu stiu cum a fost la tine carcasa filtrului de motorina dar la mine este din plastic. Tot timpul filtru de motorina trebuie sa fie aproape plin, daca este pe jumatate este clar ca se dezamorseaza sistemul de alimentare.
schimba furtunasele de retur ca nu's scumpe si s-ar putea sa scapi de belele.
eu de cand am masina(aprox 5 ani) niciodata nu am avut probleme cu pornirea, nici la cald si nici la rece, au fost ierni cand a pornit la -20 si intr-o singura bujie incandescenta.
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Eu zic sa nu umbli la injectoare.Daca ai zis ca se vede cum se mareste bula de aer este din alta parte.Cel mai probabil de la furtunasele de retur.Daca pe la infectoare prindea atata aer cat sa vezi ca se mareste bula inseamna ca ar fi iesit si motorina pe acolo deoarece este presiune fffff mare si ai incepe sa ai probleme cu pornirea grea si cu mersul neregulat al motorului.
Casa dai axul cu came jos iti trebuie ceva cunostinte despre acest motor. Prima oara se pune distributia la punct, se insemneaza axul cu came ca nu are semn, se desface surubul de la pinion care odata desfacut se inlocuieste cu unul nou si se strange cu cheie dinamometrica.
Daca desfaci axul asa aiuria se poate sa gati motorul.
Cel mai bine schimbi furtunasele de retur si orice furtun pare suspect sau copt.
Casa dai axul cu came jos iti trebuie ceva cunostinte despre acest motor. Prima oara se pune distributia la punct, se insemneaza axul cu came ca nu are semn, se desface surubul de la pinion care odata desfacut se inlocuieste cu unul nou si se strange cu cheie dinamometrica.
Daca desfaci axul asa aiuria se poate sa gati motorul.
Cel mai bine schimbi furtunasele de retur si orice furtun pare suspect sau copt.
- claus_gol23
- *
- 10 mesaje
- din 11 Sep 2012
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
claus_gol23
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Citind acest topic vreau sa va intreb cam cat trebuie sa presezi tacheti hidraulici pt. a-i goli ca eu am patit la pistonul ca nu am avut compresie deloc dupa remontarea axei cu came. Am desfacut chiuloasa pe degeaba crezand ca s-au strambat supapele la acel piston dar totul pare in regula. Acum trebuie sa remontez totul si sunt curios daca trebuie goliti toti tachetii si daca este necesar sa ungi cu vaselina garnitura noua de chiuloasa?
- DB77AAA
- *******
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
techetii hidraulici se golesc de ulei inainte de remontarea pe motor. in acest sens se lovesc pe o bucata de lemn cu partea cu gaura unde este pastila inspre lemn si atunci el se desface si curge uleiul din el. Atentie sa nu pierdeti ceva componente. Dupa ce a iesit uleiul se remonteaza componentele tachetului si apoi tachetul pe motor ideal ar fi in acelasi loc din care a fost demontat. Cu menghina risti sa strici tachetul ca uleiul ala este cu presiune mare in interior...