Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
poti sa'i pui si 100 de "supape de sens, antiretur" pt ca ele nu elimina aerul din instalatia de alimentare.
nu stiu cum a fost la tine carcasa filtrului de motorina dar la mine este din plastic. Tot timpul filtru de motorina trebuie sa fie aproape plin, daca este pe jumatate este clar ca se dezamorseaza sistemul de alimentare.
schimba furtunasele de retur ca nu's scumpe si s-ar putea sa scapi de belele.
eu de cand am masina(aprox 5 ani) niciodata nu am avut probleme cu pornirea, nici la cald si nici la rece, au fost ierni cand a pornit la -20 si intr-o singura bujie incandescenta.
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sunt schimbate. de aseara e nepornita. sunt curios care e treaba su cum porneste. ma gândesc foarte serios sa desfac motorul si sa ii schimb oringurile si semeringurile de la injectoare. oare reusesc singur?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pt a ajunge la semeringurile de la injectoare v-a trebui sa dai axa cu came, e ceva de munca dar nu imposibil.
documenteaza-te inainte sa te apuci de munca !
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pai am vazut ce ai facut tu si am mai vazut si pe la altii acuma, nu prea imi dau seama daca dupa ce scot axa cu came se deplaseaza ceva sau nu. ma refer aici la distributie si la alte chestii de genu asta.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu umbli la injectoare.Daca ai zis ca se vede cum se mareste bula de aer este din alta parte.Cel mai probabil de la furtunasele de retur.Daca pe la infectoare prindea atata aer cat sa vezi ca se mareste bula inseamna ca ar fi iesit si motorina pe acolo deoarece este presiune fffff mare si ai incepe sa ai probleme cu pornirea grea si cu mersul neregulat al motorului.

Casa dai axul cu came jos iti trebuie ceva cunostinte despre acest motor. Prima oara se pune distributia la punct, se insemneaza axul cu came ca nu are semn, se desface surubul de la pinion care odata desfacut se inlocuieste cu unul nou si se strange cu cheie dinamometrica.
Daca desfaci axul asa aiuria se poate sa gati motorul.

Cel mai bine schimbi furtunasele de retur si orice furtun pare suspect sau copt.
  • claus_gol23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu garnitura la a mea tot x20dth si mi sa spus ca se ia dupa gradu de uzura
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Citind acest topic vreau sa va intreb cam cat trebuie sa presezi tacheti hidraulici pt. a-i goli ca eu am patit la pistonul ca nu am avut compresie deloc dupa remontarea axei cu came. Am desfacut chiuloasa pe degeaba crezand ca s-au strambat supapele la acel piston dar totul pare in regula. Acum trebuie sa remontez totul si sunt curios daca trebuie goliti toti tachetii si daca este necesar sa ungi cu vaselina garnitura noua de chiuloasa?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tachetii ii decomprimi la menghina.
Pe garnitura de chiuloasa pui silicon de etansare, in nici un caz vaselina...
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am remontat chiuloasa, acum functioneaza bine, problema la mine a fost ca nu am comprimat tachetii hidraulici, in schimb garnitura de chiuloasa am unso putin cu ulei inainte de montare. Am lucrat si cheltuit pe degeaba, dar macar am schimbat toate garniturile la motor.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
techetii hidraulici se golesc de ulei inainte de remontarea pe motor. in acest sens se lovesc pe o bucata de lemn cu partea cu gaura unde este pastila inspre lemn si atunci el se desface si curge uleiul din el. Atentie sa nu pierdeti ceva componente. Dupa ce a iesit uleiul se remonteaza componentele tachetului si apoi tachetul pe motor ideal ar fi in acelasi loc din care a fost demontat. Cu menghina risti sa strici tachetul ca uleiul ala este cu presiune mare in interior...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR