- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,122 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,122
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- OP
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
vedeti ca se poa' si mai relaxat un pic... 😉 😂
Dom` Sef, noi am fi relaxati mereu daca nu si-ar baga necuratu` coada intre noi. Da` oricuuuuum suntem civilizaaati fata de altii....
Asculta la mine ce-ti spui ca sunt om batran si trecut prin multe. Pai am intrat intr-o zi pe un forum...concurent sa-i zic asa si sa vezi acolo galceava....
Pai ce, ca la noi? -Nooooooooo.
S-a lasat cu injuraturi asa cum trebe, cu amenintari, etc.
(si culmea, posesorii ACELOR masini , in trafic se uita la noi cu .....cum sa-i zic....cu un dispret demn de diferenta de pret dintre masinile lor si ale noastre. Nu zic decat ca incepe cu B, se termina cu W si are trei litere 😊 )
Cinste noua!
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
ai mare grija
daca sunt discuri ventilate si sunt si fisurate poti s-o patesti rau tu sau cei din masina ta
daca doamne fereste se sparge iti blocheaza roata
- fnf bogdan fnf
- **
- 445 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cat despre provenienta discurilor " brembo" ma abtin , nu sunt convins ca sunt de origine nici 10% cu tot cu stanta lor si sigilii , un asa Brand nu se coboara la nivelul de " sarma " ! Asta inseamna ca matritza de turnare este defecta .
- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Toate bune si respect!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am citit tot ce scrie aici pe acest topic si vreau sa va spun parerea mea de om care le-am vazut personal si le-am avut in mana si mi-am dat cu parere de sarmele respective de cand le-am avut prima data in mana.
In primul rand sarmele respective sunt intradevar puse pentru echilibrarea discului si avand in vedere greutatea lor va pot spune ca daca au pus doar atata sarma atunci e vorba de cateva grame ceea ce este mai mult decat bine. De desfacut si sa iasa din locasul lor nu au cum pentru ca sunt oteloase si foarte bine si precis blocate acolo. Am mai vazut si la alte masini discuri cu astfel de sarme si au sute de mii de km fara poblema. Daca ar fi fost un alt tip de piesa in care se putea mai mult ca sigur dadeau gauri ca sa usureze si sa echilibreze materialul sau puneau o contragreutate cum sunt cele de pe planetare (mai ales pe dreapta).
Legat de calitatea sau originalitatea acestor discuri spun doar atata: orice firma produce asa ceva si iasa cu ele pe piata trebuie sa aiba din partea unei firme de calitate un certificat ori cat ar fi ea de firma necunoscuta. In plus costul unei astfel de matrite este foarte mare si amortizarea in timp la un numar de bucati destul de mare vandute. Poti spune despre ceva ca este original doar daca il iei direct de la poarta fabrici in rest de acolo pana la cumparator se pot schimba de zeci de ori produsele sau cutiile si nu ai de unde sa sti. Un lucru va pot spune ca din punct de vedere al finisarii si calitatii discurilor sunt OK. Si o spun in cunostiinta de cauza ca si propietarul.
Asa cum spunea si Djtaotao cine cumpara si nu are sarme deloc in discuri sa se intrebe daca sunt echilibrate. Puteti intreba si la reprezentante sa vedeti ca si discuriile originale cand vin au sarme de echilibrare... in rest sa nu aveti probleme si sa va prinda franele.
Cu respect, Mihai
P.S. sa nu aud pe cineva ca spune ca am luat partea ca si prieten sau pentru ca sunt tot din Sibiu ca daca vrea detalii tehnice ii pot aduce argumente cate doreste dar nu are rost sa incarcam topicul mai mult decat oricum este de parerea unora care au aflat din auzite ca existe discuri de frana la roata....
- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am citit tot ce scrie aici pe acest topic si vreau sa va spun parerea mea de om care le-am vazut personal si le-am avut in mana si mi-am dat cu parere de sarmele respective de cand le-am avut prima data in mana.
In primul rand sarmele respective sunt intradevar puse pentru echilibrarea discului si avand in vedere greutatea lor va pot spune ca daca au pus doar atata sarma atunci e vorba de cateva grame ceea ce este mai mult decat bine. De desfacut si sa iasa din locasul lor nu au cum pentru ca sunt oteloase si foarte bine si precis blocate acolo. Am mai vazut si la alte masini discuri cu astfel de sarme si au sute de mii de km fara poblema. Daca ar fi fost un alt tip de piesa in care se putea mai mult ca sigur dadeau gauri ca sa usureze si sa echilibreze materialul sau puneau o contragreutate cum sunt cele de pe planetare (mai ales pe dreapta).
Legat de calitatea sau originalitatea acestor discuri spun doar atata: orice firma produce asa ceva si iasa cu ele pe piata trebuie sa aiba din partea unei firme de calitate un certificat ori cat ar fi ea de firma necunoscuta. In plus costul unei astfel de matrite este foarte mare si amortizarea in timp la un numar de bucati destul de mare vandute. Poti spune despre ceva ca este original doar daca il iei direct de la poarta fabrici in rest de acolo pana la cumparator se pot schimba de zeci de ori produsele sau cutiile si nu ai de unde sa sti. Un lucru va pot spune ca din punct de vedere al finisarii si calitatii discurilor sunt OK. Si o spun in cunostiinta de cauza ca si propietarul.
Asa cum spunea si Djtaotao cine cumpara si nu are sarme deloc in discuri sa se intrebe daca sunt echilibrate. Puteti intreba si la reprezentante sa vedeti ca si discuriile originale cand vin au sarme de echilibrare... in rest sa nu aveti probleme si sa va prinda franele.
Cu respect, Mihai
P.S. sa nu aud pe cineva ca spune ca am luat partea ca si prieten sau pentru ca sunt tot din Sibiu ca daca vrea detalii tehnice ii pot aduce argumente cate doreste dar nu are rost sa incarcam topicul mai mult decat oricum este de parerea unora care au aflat din auzite ca existe discuri de frana la roata....
si uite asa se auna oamenii care stiu ce inseamna tehnica. Asa va vreau!
Cred totusi ca opelistii suntem cei mai tari in mecanica....asta de cand am renuntat la Dacii 😊 .
S-o tinem tot asa. 😊
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Un lucru foarte important desi este putin offtopic: cand se schimba discurile si placutele ar fi recomandabil sa se schimbe si lichidul de frana pentru ca daca oricum desfaci etrierele si de dai jos de pe masina ca sa le cureti asa cum trebuie se va pierde lichid si in plus pentru cateva zeci de mii de lei merita operatia ca apoi stai linistit 2 ani (cartea spune clar ca se schimba la 2 ani)
- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Mentionez ca sunt discurile originale ale masinii, sunt primul "propitar"
toate bunee!
in weekend ii schimb lichidul de frana.
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
nu vreau sa ma laud dar ca multi altii de aici am si eu fac. tehnica si cursuri facute prin Olanda, si lucrez in domeniu......ca sa zic asa; fiecare isi aduce aportul asa cum ii dicteaza constiinta in momentul respectiv
- Bunicu
- ****
- 2,160 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,160
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- OP
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,174 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- OP
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Multumesc lui zafirul pentru sugestia curatarii de rugina a flanselor pe care se monteaza discurile.
Azi am alergat masina vreo 200km iar impresia generala este ca masina franeaza bine, nu 100%, pentru ca mai trebuie sa se "aseze" placutele pe discuri, nu se simt deloc vibratii sau batai ale discurilor la franari la viteze mari.
In concluzie... sarmele isi fac treaba. 😉
- zafirul
- ****
- 1,442 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,442
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Un alt lucru pe care vreau sa il spun este faptul ca nici Brembo, Ate, Bosch, TRW, etc si alte firme care vand discuri de frana nu produc numai in fabricile lor, ci si in alte firme sub licenta. Asa ca nu veti sti niciodata unde si de catre cine au fost facute discurile (si nu numai) de pe masina voastra, si nici pe ce continent.
Totodata gradul de piraterie este foarte mare si in domeniul pieselor de schimb auto, asa ca nici certitudinea producatorului nu o mai ai.
Va spun astea in cunostinta de cauza.
PS. Era sa uit cel mai important lucru- verificati grosimea discului si comparati cu valoarea minima inscrisa pe acesta (sau in fisa produsului). Nu treceti sub aceasta valoare minima- va riscati viata. Vorbim de piese de securitate si tocmai de aceea e bine sa nu va jucati. Nu dati crezare celor care se uita la disc si spune" Las' dom'le ca mai merg" .