edykenny
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2010
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
moonspy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema la motor pocneste, din ce am inteles de la mesteri este ca nu se mai inchid supapele si mi-au recomandat sa schimb motorul ca ajung mai ieftin cu toata cheltuiala decat daca as schimba cate piese sunt stricate. Problema ca am gasit un motor z10xe la un prieten dar nu stiu cat de mult se potriveste si ce mai trebuie sa schimb pe langa motor.
Multumesc
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
07.11.2011 10:52:12
Multumesc
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
07.11.2011 10:52:12
moonspy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2009
- Mesaj Privat
moonspy a scris:Buna ziua, am o problema la motor pocneste, din ce am inteles de la mesteri este ca nu se mai inchid supapele si mi-au recomandat sa schimb motorul ca ajung mai ieftin cu toata cheltuiala decat daca as schimba cate piese sunt stricate. Problema ca am gasit un motor z10xe la un prieten dar nu stiu cat de mult se potriveste si ce mai trebuie sa schimb pe langa motor.
Multumesc
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
07.11.2011 10:52:12
Multumesc
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
07.11.2011 10:52:12
din ce am citit in topicul asta nu am inteles ce diferente sunt intre motorul x10xe si z10xe, la rar nu cred ca am treaba avand in vedere ca seria motor nu poate fi pasonata.
- corsanu_deva
- **
- 146 mesaje
- din 08 Apr 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
corsanu_deva
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
Deci m-am lamurit si eu cum sta treaba cu schimbatul motorului! Eu ma gandeam la un moment dat sa-mi inlocuiesc motorul de 1.0 care il am pe masina cu unul de 1.2, dar din cate am vazut , o asemenea treaba implica o sumedenie de costuri foarte mari. care nu se justifica! Deci cred ca o sa merg pe varianta inlocuirii cu un motor de aceeasi cilindree!
Multumesc celor ce au deschis acest subiect, pt ca m-am luminat!
PS: folositi functia "cautare", pt ca intotdeauna functioneaza celebra vorba din popor "cauta si vei gasi"
Multumesc celor ce au deschis acest subiect, pt ca m-am luminat!
PS: folositi functia "cautare", pt ca intotdeauna functioneaza celebra vorba din popor "cauta si vei gasi"
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
In sfarsit am terminat operatiunea de schimbare a motorului la corsica
e 1998 . 1.0 cmc , x10xe
toate bune si frumoase
cand sa dau cheie
invarte ea cat invarte...
porneste , se tureaza la 1000 rpm , apoi moare.
nu reusesc sa o fac sa stea pornita.
nici cu acceleratia nu ma lasa , moare , oricat as accelera , nu raspunde
motorul este luat de la dezmembrari
i-am inlocuit pe asta , de pe cel "functional care a fost pe masina :
senzor arbore " cel de sub electromotor
senzor ... " nu stiu ce senzor e " cel de pe cutia de viteze , e lunguiet si e plasticat cu un tumburuc in varf"
debitmetru
bujii
egr "asta care era pe masina , l-am mai curatat acum ceva timp , arata mai bine decat cel de pe motorul asta"
admisie aer " carburator"
calculator "cel de langa alternator,unde intra mufele mari , dupa ce l-am pus pe ala , masina nu mai pornea nici cat porneste cu ala a lui"
nu mai stiu ce sa-i mai fac ...
maine planuiesc sa schimb injectoarele , este benzina pe rampa , si are presiune , am verificat
orice sfat e binevenit , pot face si poze , in cazul in care e nevoie...
va multumesc anticipat
In sfarsit am terminat operatiunea de schimbare a motorului la corsica
e 1998 . 1.0 cmc , x10xe
toate bune si frumoase
cand sa dau cheie
invarte ea cat invarte...
porneste , se tureaza la 1000 rpm , apoi moare.
nu reusesc sa o fac sa stea pornita.
nici cu acceleratia nu ma lasa , moare , oricat as accelera , nu raspunde
motorul este luat de la dezmembrari
i-am inlocuit pe asta , de pe cel "functional care a fost pe masina :
senzor arbore " cel de sub electromotor
senzor ... " nu stiu ce senzor e " cel de pe cutia de viteze , e lunguiet si e plasticat cu un tumburuc in varf"
debitmetru
bujii
egr "asta care era pe masina , l-am mai curatat acum ceva timp , arata mai bine decat cel de pe motorul asta"
admisie aer " carburator"
calculator "cel de langa alternator,unde intra mufele mari , dupa ce l-am pus pe ala , masina nu mai pornea nici cat porneste cu ala a lui"
nu mai stiu ce sa-i mai fac ...
maine planuiesc sa schimb injectoarele , este benzina pe rampa , si are presiune , am verificat
orice sfat e binevenit , pot face si poze , in cazul in care e nevoie...
va multumesc anticipat
luuc1an
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2011
- Mesaj Privat
Nu are cum sa porneasca in nici un fel cu calculatorul de pe motorul cumparat, trebuie sa pui calculatorul care l-ai avut inainte pe motoru vechi, si faza ca se opreste, ai incercat sal pornesti asa si sal ti putin din acceleratie pana se incalzeste apa sa vezi daca dupa tot se opreste motorul, eu inca acum am problema asta, dimineatza nu sta la relanti..., dupaia merge ok porneste tot, trebuie dusa pe tester dar sigur stiu ca egr`ul la mine nu functioneaza poate din cauza lui.... mai multe ce pot sa`ti la mine schimbarea motorului a durat 5-6 ore, in 2 oameni cu nu prea multa experienta... si totul a decurs frumos.
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
la mine e tocmai invers lucian
daca ii pun calculatorul de pe motorul lui , cel care l-am dat jos , invarte dar nu da nici un semn de pornire.
daca pun calculatorul motorului de la dezmembrari "sa - l numim nou " care e acum pe masina , asta porneste , dar nu tine pornit.
nu-mi raspunde la acceleratie , o apas , dau cheie , porneste , urca in ture apoi moare ... orice i-as face
deci de acceleratie asculta numai la pornire , o singura data.
nu am auzit motorul sa mearga mai mult de 5 secunde.
problema care o ai tu , o aveam si eu pe motorul "vechi" . am banuit distributia si garnitura de chiuloasa defecte.
aveam multa "mazga" maronie pe capacul la ulei.
eu nu pot pune tester , s-a umblat la "optiunea" aia de vechiul proprietar.ia scos nu stiu ce de pe masina si nu mai merge testerul.
eu in 3 oameni in 6 ore abia l-am dat jos , apoi in 2 ore cu macara , l-am fixat pe tampoane numai.
se pot porni motoarele astea pe injectie , pe stand numai ?
adica , sa-i pun fire la electromotor , baterie ...etc , si sa-i fac contact ...
la diesel mecanic stiu , dar la injectie benzina ... nu stiu de unde sa incep:)
salutari
daca ii pun calculatorul de pe motorul lui , cel care l-am dat jos , invarte dar nu da nici un semn de pornire.
daca pun calculatorul motorului de la dezmembrari "sa - l numim nou " care e acum pe masina , asta porneste , dar nu tine pornit.
nu-mi raspunde la acceleratie , o apas , dau cheie , porneste , urca in ture apoi moare ... orice i-as face
deci de acceleratie asculta numai la pornire , o singura data.
nu am auzit motorul sa mearga mai mult de 5 secunde.
problema care o ai tu , o aveam si eu pe motorul "vechi" . am banuit distributia si garnitura de chiuloasa defecte.
aveam multa "mazga" maronie pe capacul la ulei.
eu nu pot pune tester , s-a umblat la "optiunea" aia de vechiul proprietar.ia scos nu stiu ce de pe masina si nu mai merge testerul.
eu in 3 oameni in 6 ore abia l-am dat jos , apoi in 2 ore cu macara , l-am fixat pe tampoane numai.
se pot porni motoarele astea pe injectie , pe stand numai ?
adica , sa-i pun fire la electromotor , baterie ...etc , si sa-i fac contact ...
la diesel mecanic stiu , dar la injectie benzina ... nu stiu de unde sa incep:)
salutari
play_ZXC
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 x10x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
salutare tuturor
pun raspuns la "discutii generale" , sper sa nu-mi mai fie sters . de 2 zile ma chinui sa explic problema mea , si mi se tot sterg topic urile.
ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi va rog
am schimbat motorul pe masina : corsa b 1999 , 1.0 l motor
motorul "nou" , luat de la dezmembrari , invarte , porneste , dar se opreste imediat , urca in ture cat tin acceleratia la pornire, apoi moare , orice i-as face.
ce calculator trebuie sa-i pun ? cel de pe motorul vechi "al masinii original" , sau sa il las pe asta , al motorului abia montat?
daca il pun de pe cel vechi , nu imi mai porneste , invarte dar nu porneste.
cu asta al motorului nou , porneste dar se opreste.
presiune in rampa benzina este , injectoarele is de pe motorul vechi "erau functionale" .
nu am auzit motorul margand niciodata ! nu stiu cu ce sa incep ... daca as sti ca e bun motorul, as urma pasii de baza
benzina , scanteie ...
orice sfat e binevenit , incerc orice ...
multumesc anticipat
pun raspuns la "discutii generale" , sper sa nu-mi mai fie sters . de 2 zile ma chinui sa explic problema mea , si mi se tot sterg topic urile.
ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi va rog
am schimbat motorul pe masina : corsa b 1999 , 1.0 l motor
motorul "nou" , luat de la dezmembrari , invarte , porneste , dar se opreste imediat , urca in ture cat tin acceleratia la pornire, apoi moare , orice i-as face.
ce calculator trebuie sa-i pun ? cel de pe motorul vechi "al masinii original" , sau sa il las pe asta , al motorului abia montat?
daca il pun de pe cel vechi , nu imi mai porneste , invarte dar nu porneste.
cu asta al motorului nou , porneste dar se opreste.
presiune in rampa benzina este , injectoarele is de pe motorul vechi "erau functionale" .
nu am auzit motorul margand niciodata ! nu stiu cu ce sa incep ... daca as sti ca e bun motorul, as urma pasii de baza
benzina , scanteie ...
orice sfat e binevenit , incerc orice ...
multumesc anticipat
- 4di
- **
- 498 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Pai cu calculatorul "nou" nu iti va sta pornit niciodata deoarece imobilizatorul il opreste din cauza ca nu corespunde cu cel de pe cheie si din bord. Iar cu calculatorul vechi nu stiu de ce nu porneste, dar daca vrei sa faci motorul sa mearga, cu cel vechi va trebui sa incerci pentru ca cu cel nou nu vei avea nici o sansa (cu cel nou poti sa il pornesti doar daca primesti IMMO si cipul din cheia masini dezmembrate).
Vad ca esti din Iasi, ia legatura cu dancuciureanu de pe forum, e un mare domn priceput, sigur gaseste o rezolvare la problema ta.
Vad ca esti din Iasi, ia legatura cu dancuciureanu de pe forum, e un mare domn priceput, sigur gaseste o rezolvare la problema ta.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adysh
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Doresc sa schimb motorul.Cu aceasta " ocazie " as vrea sa pun unul de 1.4 , acum fiind de 1.2.Trebuie schimbat si calculatorul sau este compatibil cu motorul de 1.4.
P.S. Daca intereseaza pe cineva ,motivul pentru care vreau sa schimb motorul este garnitura de chiuloasa , care cred ca la mine este piscata iar schimbarea ei cu tot cu manopera ma ajunge undeva la 620€ T.V.A. inclus.Un motor ma ajunge in jur de max.300€(fara montaj) si in conditiile in care pe masina am dat 600€ acum vreo doi ani in urma,asa ca mai bine schimb motorul.Si daca tot schimb as pune mai mare.
Va multumesc.
Stima,
Adrian
Doresc sa schimb motorul.Cu aceasta " ocazie " as vrea sa pun unul de 1.4 , acum fiind de 1.2.Trebuie schimbat si calculatorul sau este compatibil cu motorul de 1.4.
P.S. Daca intereseaza pe cineva ,motivul pentru care vreau sa schimb motorul este garnitura de chiuloasa , care cred ca la mine este piscata iar schimbarea ei cu tot cu manopera ma ajunge undeva la 620€ T.V.A. inclus.Un motor ma ajunge in jur de max.300€(fara montaj) si in conditiile in care pe masina am dat 600€ acum vreo doi ani in urma,asa ca mai bine schimb motorul.Si daca tot schimb as pune mai mare.
Va multumesc.
Stima,
Adrian
adysh
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
BogdanBMS
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2013
- Mesaj Privat
in primul rand daca vrei sa iti pui un motor mai mare trebuie sa iei in considerare paretea electronica..suportii motorului pompa benzina/motorina , ecu cu tot ce tine de el ..eu am schimbat la corsa mea motorul dupa ce mi s-a rupt distributia in mers si nu mai era nimic altceva de facut...de la 1.2 am trecut la 2.0 t de astra care s-a potrivit. si la rar nu m-a ajuns mai mult de 350 lei
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,593 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am o corsa z13dt de 70 de cai si ma gandeam cum as putea avea 90 de cai fara remap/cip sau alte lucruri...momentan nu am bani sa fac lucrul asta,dar pe viitor nu se stie...deci sa inteleg ca prin schimbarea cutiei, turbinei si a ecu imi pot transforma masina din corsa c in corsa d? Multumesc de raspuns!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
24071987
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 zx10 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2015
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat