Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Doadrian a scris:Poate e frana de mana electrica care se dezactiveaza automat la plecare?
Pe forum au mai fost reclamate zgomote provenite de la sistemul de franare - ca si cum sunt "lipite" placutele de frana pe disc iar la plecare se aude in zgomot...
Eu nu am sesizat niciun zgomot anormal pana acum.
Am fost in reprezentanta dar s-a diminuat intre timp sunetul este aproape inexistent acum si nu au depistat probleme. Sa speram ca nu o sa fie probleme pe viitor
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
depinde de societatea de asigurari , eu am ales la UNIQA, eu ii consider seriosi, am primit discount ptr pachet RCA+CASCO la ei, doar casco e vreo 450EURO/AN ( plata la 3 trei luni-4rate) cu franciza dupa al doilea eveniment.
vad pe site la opel ca motorul 1.4 turbo are 245Nm, iar motorul 1.4 turbo cu S/S are 230Nm, deci diferenta de 15Nm. Poate cineva cu motor 1.4 turbo cu S/S sa confirme lucrul asta?
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
daveraux a scris:Ce cuplu are motorul de 1.4 turbo? pe configurator la opel apare 230 Nm , dar cand downloadez lista de preturi tot de pe opel.ro apare 245Nm
Atat la motorul B14XFL (125CP) cat si la B14XFT (150CP) diferenta de cuplu 230/245 Nm e data de existenta sau nu a sistemului de Start Stop.
clau70 a scris:Daca la vasul lichidului de parbriz senzorul nu este vital, la cel de expansiune trebuie sa existe.
Verifica daca ai cablaj care se mufeaza la vas... in partea de jos a vasului ar trebui sa fie, ca la J.
Ce trebuie sa semnalizeze senzorul de la vasul de expansiune de la J?
Cel mai probabil daca nivelul lichidului de racire e in limite normale (peste nivelul de MIN si sub nivelul de MAX). Altceva nu vad ce ar putea sa arate...poate temperatura?
Asta o ai oricum in bord, deci un senzor de temperatura exista sigur si nu cred ca discutia era despre acel senzor de temperatura.
Circuitul de racire este etans, deci nu poate avea pierderi decat daca se rupe vreun furtun, sau vreo garnitura.
Este ceva frecvent scaderea nivelului sub minim, astfel incat sa fie nevoie de senzor?
De regula intre doua revizii nu se poate sa nu mai deschizi capota si sa vezi nivelul. Sau vasul este pozitionat in asa fel incat nu poate fi vizualizat?
vasul e la vedere.. chiar daca nu sunt pierderi, tot completezi 50-100 ml/an ! si senzorul e o masura de protectie...daca se crapa furtunul in timpul mersului ?
Mariocb, nelamurirea mea era legata de faptul ca tu ai ramas de 2 ori cu lichid sub nivel, descoperind astfel ca senzorul este defect. De obicei, nu astepti sa scada nivelul sub minim pentru a completa, deci am concluzionat ca s-a intamplat ceva neprevazut care te-a facut sa constati ca senzorul este defect.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.