Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Doadrian a scris:Poate e frana de mana electrica care se dezactiveaza automat la plecare?
Pe forum au mai fost reclamate zgomote provenite de la sistemul de franare - ca si cum sunt "lipite" placutele de frana pe disc iar la plecare se aude in zgomot...
Eu nu am sesizat niciun zgomot anormal pana acum.
Am fost in reprezentanta dar s-a diminuat intre timp sunetul este aproape inexistent acum si nu au depistat probleme. Sa speram ca nu o sa fie probleme pe viitor
depinde de societatea de asigurari , eu am ales la UNIQA, eu ii consider seriosi, am primit discount ptr pachet RCA+CASCO la ei, doar casco e vreo 450EURO/AN ( plata la 3 trei luni-4rate) cu franciza dupa al doilea eveniment.
vad pe site la opel ca motorul 1.4 turbo are 245Nm, iar motorul 1.4 turbo cu S/S are 230Nm, deci diferenta de 15Nm. Poate cineva cu motor 1.4 turbo cu S/S sa confirme lucrul asta?
daveraux a scris:Ce cuplu are motorul de 1.4 turbo? pe configurator la opel apare 230 Nm , dar cand downloadez lista de preturi tot de pe opel.ro apare 245Nm
Atat la motorul B14XFL (125CP) cat si la B14XFT (150CP) diferenta de cuplu 230/245 Nm e data de existenta sau nu a sistemului de Start Stop.
clau70 a scris:Daca la vasul lichidului de parbriz senzorul nu este vital, la cel de expansiune trebuie sa existe.
Verifica daca ai cablaj care se mufeaza la vas... in partea de jos a vasului ar trebui sa fie, ca la J.
Ce trebuie sa semnalizeze senzorul de la vasul de expansiune de la J?
Cel mai probabil daca nivelul lichidului de racire e in limite normale (peste nivelul de MIN si sub nivelul de MAX). Altceva nu vad ce ar putea sa arate...poate temperatura?
Asta o ai oricum in bord, deci un senzor de temperatura exista sigur si nu cred ca discutia era despre acel senzor de temperatura.
Circuitul de racire este etans, deci nu poate avea pierderi decat daca se rupe vreun furtun, sau vreo garnitura.
Este ceva frecvent scaderea nivelului sub minim, astfel incat sa fie nevoie de senzor?
De regula intre doua revizii nu se poate sa nu mai deschizi capota si sa vezi nivelul. Sau vasul este pozitionat in asa fel incat nu poate fi vizualizat?
vasul e la vedere.. chiar daca nu sunt pierderi, tot completezi 50-100 ml/an ! si senzorul e o masura de protectie...daca se crapa furtunul in timpul mersului ?
Mariocb, nelamurirea mea era legata de faptul ca tu ai ramas de 2 ori cu lichid sub nivel, descoperind astfel ca senzorul este defect. De obicei, nu astepti sa scada nivelul sub minim pentru a completa, deci am concluzionat ca s-a intamplat ceva neprevazut care te-a facut sa constati ca senzorul este defect.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.