- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
nu am spus ca nu au dar nu tine cont de temperatura debitul de combustibil
pompele vp dau un debit mai mare de combustibil daca senzorul de agent racire motor
ex: y 20 dth daca temperatura motorului este sub 8 grade fura cheia din mana,
deci nu tine cont de temperatura combustibilului
iar comon rail are acest defect
respect
pompele vp dau un debit mai mare de combustibil daca senzorul de agent racire motor
ex: y 20 dth daca temperatura motorului este sub 8 grade fura cheia din mana,
deci nu tine cont de temperatura combustibilului
iar comon rail are acest defect
respect
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
29nnn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
29nnn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
29nnn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
29nnn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
sa va zic de la inceput cum sa intamplat:
am schimbat electromotorul si dupa ce l-am schimbat,cand am dat la automat masina pornea si se oprea dupa 3-4 secunde
am schimbat si pompa si tot la fel imi facea
pana la urma am schimbat ecu si cipul de la cheie(cutia aia de pe motor,cipul de la cheie si cutia aia delanga contact,nu stiu cum ii zice la chestiile asta in termeni stintifici,scuze!) totul ma costat cam 2000 ron
app cn doreste o pompa de injectie sa ma sune,am dat pe ea 150e fara senzorul de temperatura si valva spill
valva spill am cumparato si am puso pe pompa,valva spill (electrovalva)ma costat 40e.
cn doreste sa ma sune 0740584816
am schimbat electromotorul si dupa ce l-am schimbat,cand am dat la automat masina pornea si se oprea dupa 3-4 secunde
am schimbat si pompa si tot la fel imi facea
pana la urma am schimbat ecu si cipul de la cheie(cutia aia de pe motor,cipul de la cheie si cutia aia delanga contact,nu stiu cum ii zice la chestiile asta in termeni stintifici,scuze!) totul ma costat cam 2000 ron
app cn doreste o pompa de injectie sa ma sune,am dat pe ea 150e fara senzorul de temperatura si valva spill
valva spill am cumparato si am puso pe pompa,valva spill (electrovalva)ma costat 40e.
cn doreste sa ma sune 0740584816
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
@29nnn
Nu vreau sa par rautacios, insa "baietii buni" care ti-au schimbat electromotorul te-au facut la dinti rau de tot.
Ori ti-au schimbat ECU atunci cand au inlocuit electromotorul, ori au schimbat cipul. Masina ar fi trebuit sa porneasca la sfert daca inainte sa ai probleme cu electromotorul, a functionat normal.
Sau cine a umblat prima data la electromotor a deranjat vreun fir de la ECU, altfel nu se explica de ce a pornit cu alt set ECU-IMMO-CIP.
Nu vreau sa par rautacios, insa "baietii buni" care ti-au schimbat electromotorul te-au facut la dinti rau de tot.
Ori ti-au schimbat ECU atunci cand au inlocuit electromotorul, ori au schimbat cipul. Masina ar fi trebuit sa porneasca la sfert daca inainte sa ai probleme cu electromotorul, a functionat normal.
Sau cine a umblat prima data la electromotor a deranjat vreun fir de la ECU, altfel nu se explica de ce a pornit cu alt set ECU-IMMO-CIP.
29nnn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
iulian1971 frate operatiunea schimarea electromotorului o fac chiar eu,l-am schimbat de 7 ori de cand am masina(adica carbuni de la electromotor) deci trebe sa dau jos electromotorul,si nu mi sa intamplat niciodata sa ating ECU-IMMO-CIP(ms ca mi-ai zis cum se numesc) la urma urmei nu are nici o legatura chestiile astia cu electromotorul,adica nu umblu pe sus ci ma bag sub ea cand il dau jos.
de umblat pe la masina mai imi bag si eu nasu,dar la electronica sunt la pamant
deci am inteles ca masina daca nu porneste nici pe tester nu merge pusa
imi cunosc piesele de pe masina ca buzunarele nu are cum cineva sa mi le schimbe
de umblat pe la masina mai imi bag si eu nasu,dar la electronica sunt la pamant
deci am inteles ca masina daca nu porneste nici pe tester nu merge pusa
imi cunosc piesele de pe masina ca buzunarele nu are cum cineva sa mi le schimbe
Lucpo
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2012
- Mesaj Privat
mario_v78
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2012
- Mesaj Privat
Buna seara.Am si eu o astra g 1.7 dti din anul 2001 si am o problema cu ea.Acum 2 saptamani am vrut sa o pornesc afara fiind cam -9 grade,dar dupa ce am pornit motorul acesta s-a oprit imediat singur in aproximativ 2 secunde,incercand de mai multe ori cu acelasi rezultat.Am pus un tester pe ea si mi-a aparut ca nu citeste cheia.Dupa ce a sters codul de eroare a pornit imediat.Dar astazi de dimineata am intampinat aceiasi problema ,cu toate ca am incercat sa o pornesc cu amandoua cheile .Am pus din nou testerul si dupa ce a sters din nou codul de eroare a pornit fara probleme. Va rog daca poate cineva sa imi explice care ar fi problema si cum se poate rezolva v-as fi recunoscator Mecanicul mi-a explicat el ,dar nu prea am inteles,oare sa fie din cauza frigului?
- laur_astra
- **
- 85 mesaje
- din 22 Aug 2012
- Astra 2001 Y20DTH Stage 1
- Spania
laur_astra
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2001 Y20DTH Stage 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
salutare baieti,aceas problema am avuto si eo pana aqm 2 3 zile, dadeam la automat, dar nu pornea nici de cum, ma gandeam k e pompa am bagato pe tester si nu mia aparut nici o eroare, si ma gandeam la pompa da sa fie ceva mecanic, dar inainte de orice am luat si am pus o pompita din asta manuala, un extrem al pompitei am puso in futunul out din filtru si celalat extrem intrun bidon cu motorina, am dat la pompita pana cand aceasta sa aintarit si apoi in timp ce cineva dadea la automat eo dadeam la pompita si a pornit, dupa 2 3 minute am oprito am bagat furtunul out inapoi in filtru si de atunci bine perfect, eo o metoda destul de buna ca sa stii dak e pompa de injectie sau nu
29nnn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2012
- Mesaj Privat
- silviu boss88
- *
- 1 mesaje
- din 09 Mai 2013
- Astra 2006
- Dambovita
silviu boss88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare....am si eu o problema cu opelul meu,la rece pornește la sfert,când se încãlzește pornește foarte greu,la prima cheie când motorul este cald da sa se opreasca,apoi își revine la normal(adik merge normal)....care sa fie cauza?am fost la un service,am pus tester.ul pe ea si nu a dat nici o eroare pe motor,totul funcționeazã în parametri normali....va rog dați.mi un sfat!multumesc
marik17
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Sal. Am si eu cam aceasi problema. La masina astra g 2.0 de cateva ori (5-6 ori) ,pornesc masina ok si dupa 3-5 sec. se opreste. Dupa aceaia motorul porneste foarte greu ( tin mult la automat cu pedala de acceleratie la maxim). O singura data am vazut ca a iesit un fum alb la esapament . Mentionez ca nu face mereu aceasta problema. Problemele care stiu ca le am la masina : o bujie defecta si de cateva ori (10) mi-a aparut pe display chech oil level ( nivelul uleiului este ok). Rog pe cei ce au patit asa ceva sa vina cu unele parari. Va multumesc
- nicolle1206
- *
- 3 mesaje
- din 18 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Suceava
nicolle1206
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua.
In primul rand vreau sa va multumesc tuturor de pe forum deoarece am gasit informatii foarte valoroase .
In al doilea rand o sa va spun problema mea si sper sa nu va plictisiti citind.
In noiembrie masina mea ( Opel Astra 1.7 dti 2001) in mers am pornit 2 oscilatii de putere...conducand cu bocanci am crezut ca am accelerat eu. La doua zile masina s-a oprit in mers refuzand sa mai porneasca. A doua zi a pornit din prima si a mers 2 km si s-a oprit.
Mergand la mai multi "mecanici" am schimbat bateria, filtrul de motorina, ecu, immo si cip. Dupa ultimul schimb (ECU) masina a mers brici km dupa care s-a oprit din nou. Atunci m-am hotarat (eu singurica) sa curat EGR ( deoarece mecanicul la care am fost cu masina a zis ca a verificat toate ce trebuiau verificate inafara de EGR pt ca dureaza si nu avea timp...la testerul lui i-a dat eroare debimetrul). Bineinteles ca dupa ce l-am desfacut am gasit acolo mai multa mizerie decat in hornul de la centrala, l-am curatat si am scos si din galerie cat am putut cu o carpa. Toate bune si frumoase, dupa ce m-am uns din cap pana in picioare am reusit sa pun toate inapoi (fara sa-mi ramana piese de alta masina ) ). Testul final...pornitul masinii....rezultat ZERO. Dupa mai multe incercari porneste, sta pornita si 10 - 15 min in cele mai bune cazuri si se opreste, sau eventual invarte si nu porneste deloc. Cand porneste si o accelerez scoate un fum negru care inainte nu il scotea doar cand o suprasolicitam. Rezultat test agrafa : 07100, 0400, 0100, 6241, 1540. Rezultat test inainte sa schimb ECU 07100 si 1540.
Aveti idee ce are ca pe mine m-au cam lasat nervii si cu meseriasii din zona nu prea am ce vorbi ca am impresia ca stiu mai multe ca ei )
Va multumesc anticipat si va doresc o Duminica placuta in continuareQ
In primul rand vreau sa va multumesc tuturor de pe forum deoarece am gasit informatii foarte valoroase .
In al doilea rand o sa va spun problema mea si sper sa nu va plictisiti citind.
In noiembrie masina mea ( Opel Astra 1.7 dti 2001) in mers am pornit 2 oscilatii de putere...conducand cu bocanci am crezut ca am accelerat eu. La doua zile masina s-a oprit in mers refuzand sa mai porneasca. A doua zi a pornit din prima si a mers 2 km si s-a oprit.
Mergand la mai multi "mecanici" am schimbat bateria, filtrul de motorina, ecu, immo si cip. Dupa ultimul schimb (ECU) masina a mers brici km dupa care s-a oprit din nou. Atunci m-am hotarat (eu singurica) sa curat EGR ( deoarece mecanicul la care am fost cu masina a zis ca a verificat toate ce trebuiau verificate inafara de EGR pt ca dureaza si nu avea timp...la testerul lui i-a dat eroare debimetrul). Bineinteles ca dupa ce l-am desfacut am gasit acolo mai multa mizerie decat in hornul de la centrala, l-am curatat si am scos si din galerie cat am putut cu o carpa. Toate bune si frumoase, dupa ce m-am uns din cap pana in picioare am reusit sa pun toate inapoi (fara sa-mi ramana piese de alta masina ) ). Testul final...pornitul masinii....rezultat ZERO. Dupa mai multe incercari porneste, sta pornita si 10 - 15 min in cele mai bune cazuri si se opreste, sau eventual invarte si nu porneste deloc. Cand porneste si o accelerez scoate un fum negru care inainte nu il scotea doar cand o suprasolicitam. Rezultat test agrafa : 07100, 0400, 0100, 6241, 1540. Rezultat test inainte sa schimb ECU 07100 si 1540.
Aveti idee ce are ca pe mine m-au cam lasat nervii si cu meseriasii din zona nu prea am ce vorbi ca am impresia ca stiu mai multe ca ei )
Va multumesc anticipat si va doresc o Duminica placuta in continuareQ
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
Mai citeste codurile inca o data ca primul si al 4 -lea nu sunt corecte.
P0100 Mass Air Flow Sensor Circuit Invalid Signal
P1540 Air Conditioning Pressure Signal Invalid Air Conditioning System
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
Ideal ar fi sa le stergi si sa vezi care apar din nou.
Mai citeste codurile inca o data ca primul si al 4 -lea nu sunt corecte.
P0100 Mass Air Flow Sensor Circuit Invalid Signal
P1540 Air Conditioning Pressure Signal Invalid Air Conditioning System
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction
Ideal ar fi sa le stergi si sa vezi care apar din nou.
- nicolle1206
- *
- 3 mesaje
- din 18 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Suceava
nicolle1206
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat