catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de Protektor la Joi 22 Aug, 2013 2:28 pm
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cum de reusesc sa-ti faca reduceri de la 28000-30000 Euro la doar 23000-24000 Euro?
De aceea fug majoritatea de achizitia unei masini noi,stiind ca dupa 2-3 ani de la achizitie valoarea acesteia scade undeva la 60% in cel mai fericit caz...
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 835 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
1. Gropile = nu cred ca piesele de pe masina directie chiar si motor le face bine ca toata ziua sa fie in continua miscare/vibrare/zdruncinare/ fortate de calitatea drumlui prost tind sa cred ca gropile au un rol de uzura mai rapida incet sau chair rapid depinde de cazuri.
2. Mizerie/praf/motorina/benzina proasta calitate = cu siguranta ati patit sa gasiti filtru de aer plin de praf si te miri ce pete pe el normal ca praful si mizeria isi fac loc pe la motor in toate piesele mecanice dar si electronice cateodata impiedicand buna functionare a lor cat despre motorina sau benzina cred ca e clar doar cand facem revizia si vedem cum arata filtrele de combustibil, adica jegoase sau pline de mal smoala si ce dracu se mai gaseste cu un combustibil murdar sau aditivat cu cine stie ce minuni clar ca nu putem avea motoare fara probleme daca direct din alimentarea lui se infiltreaza aceste substante.
3. Uleiurile noastre care le folosim de mult timp fie ca este marca castrol,mobil,aral,Gm,Motul si etc sa stiti ca de cele mai multe ori sunt contrafacute si doar ambalajele sunt sau par originale. Am comparat 2 uleiuri identice unul de austria si unul de romania e vorba de uleiul 5w-40 marca Castrol seria magnatec cel de austria in contact cu pielea de pe degete parea mai uleios/vascos pe langa asta avea un alt miros fata de cel romanesc in schimb cel din austria era mai scump fata de pretul celui din romania dar ambalajul era identic cu exceptia ca cel de austria nu avea traducerea in romaneste pe el acolo unde scrie de vascozitati norma Api si ce mai zice ...
Ily_GL
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat
Tocmai de aceea am ales Opel Insignia ... e cea mai fiabila si necostisitoare varianta de masina ( limuzina ) din acest moment ... si va mai fi pentru urmatorii 5 ani.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
-senzor abs defect rezolvat
-pierdere antigel, inca nu am rezolvat din lipsa timpului, si inca nu e foarte grav, (il da afara pe undeva)
-mai face figuri cateodata hayonul, cred ca e butonul din ce am citit
deocamdata incantat de masina. daca incepe sa faca fguri ii spun PA 😊
Ily_GL
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat
1. Gropile = nu cred ca piesele de pe masina directie chiar si motor le face bine ca toata ziua sa fie in continua miscare/vibrare/zdruncinare/ fortate de calitatea drumlui prost tind sa cred ca gropile au un rol de uzura mai rapida incet sau chair rapid depinde de cazuri.
2. Mizerie/praf/motorina/benzina proasta calitate = cu siguranta ati patit sa gasiti filtru de aer plin de praf si te miri ce pete pe el normal ca praful si mizeria isi fac loc pe la motor in toate piesele mecanice dar si electronice cateodata impiedicand buna functionare a lor cat despre motorina sau benzina cred ca e clar doar cand facem revizia si vedem cum arata filtrele de combustibil, adica jegoase sau pline de mal smoala si ce dracu se mai gaseste cu un combustibil murdar sau aditivat cu cine stie ce minuni clar ca nu putem avea motoare fara probleme daca direct din alimentarea lui se infiltreaza aceste substante.
3. Uleiurile noastre care le folosim de mult timp fie ca este marca castrol,mobil,aral,Gm,Motul si etc sa stiti ca de cele mai multe ori sunt contrafacute si doar ambalajele sunt sau par originale. Am comparat 2 uleiuri identice unul de austria si unul de romania e vorba de uleiul 5w-40 marca Castrol seria magnatec cel de austria in contact cu pielea de pe degete parea mai uleios/vascos pe langa asta avea un alt miros fata de cel romanesc in schimb cel din austria era mai scump fata de pretul celui din romania dar ambalajul era identic cu exceptia ca cel de austria nu avea traducerea in romaneste pe el acolo unde scrie de vascozitati norma Api si ce mai zice ...
Tocmai ce-am citit despre ulei, pe o Zafira, am luat din Turcia 8 Litrii de ulei SHELL ( top care l-am gasit ) - am dat vreo 800 lei pe el in banii nostrii ... in 10 km s-a schimbat motorul ( un 2.2 - diesel ) - numai "halea" ulei , nu zic ca inainte faceam schimburi de ulei Castrol - Edge, Mobil 1 etc. la 5000 km ....
Uleiurile care ajung la noi in tara sunt PRAF, cele mai bune uleiuri sunt cele care le pui din butoiul de 200 litrii si asisti la desigilarea acestuia ... ceea ce nu prea are cum sa se intample, multe din uleiurile de pe piata sunt luate la butoaie si ambala la litru, dar intre timp sunt "inmultite".
- alladin_allibaba
- ****
- 1,454 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,454
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu am 1 an cu a mea iar problemele nu au fost foarte multe: un troncanit pe partea dreapta fata caruia nimeni nu ii da de cap(sunt multi posesori de Insignii care-l au si nici ei un au rezolvat), rezistentele de incalzire in scaun, furtunul de la turbo. Cam astea sunt hopurile de care m-am lovit pana acum. Insa, daca arunc un ochi in spate, pe istoricul masinii, observ ca: motorul a fost schimbat, egr schimbat, discuri frana spate schimbate. Pe langa astea se mai adauga si alte neplaceri produse de Insignia: catedoata greierasi pe la bord, cutia de viteza care din cand in cand mai agata, materiale slab calitative, probleme AFL(asta s-a rezolvat prin schimbarea farului). Sincer, tragand linie, mie personal nu prea imi place lista asta si cu atat mai mult cu cat primul proprietar al masinii a achitat pe ea FIX 40.650 EURO (varianta SPORT cu FlexRide si pachet Infinity). In prezent o Insignia fabricata in 2011 presupun, configurata dupa seria de sasiu in privinta optiunilor, costa la AWP-CARS, GTT nu mai mult si mai putin de 39.000 EURO(ceea ce inseamna ca nu s-a devalorizat foarte mult). Ma gandesc ca nu sunt singurul care are o astfel de parere oarecum neplacuta depre Insingia si care nici in cele mai frumoase vise nu ar da banii astia pe o astfel de masina.
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daca ati luat masini cu km in jur de 200Kkm reali iar proprietarul anterior a vindut'o tocmai din cauza ca trebuia sa'i schimbe anumite componente conform planului de service, atunci inseamna v'ati pricopsit cu un "proiect" ce necesita "timp", muuult "timp"! 😊 Cu saracia asta nici neamtul nu mai baga bani in intretinerea masinilor asa cum o facea acum citiva ani, cind simte ca se apropie sorocul, o vinde si trece la next!
Nu va amagiti ca alte marci ar fi mai breze , furnizorii de componente/piese auto sint aceeasi, asa ca indiferent de marca toate au parte de probleme daca nu'si primesc piesele la revizia majora de la 18o-2oo.oooKm.
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,454 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,454
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
-motorul schimbat la 28.000 km
-rezistente de incalzire schimbate de 3 ori in 2 ani. Momentan iar nu merg
-switch portbagaj
-discuri frana spate 20.000
-egr
-troncanit de noua pe partea dreapta. Nu se stie cauza
Nu vreau pareri de genu: ai fost ghinionist sau nu s-a mers cum trebuie cu masina.
- Vectra sri
- ***
- 835 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
si oricum trebuie sa recunoastem ca nici un producator de autovehicule nu mai faci masini cum se facea acum 10-15 ani , si pesonal am observat ca cele din anii 90-99 sunt chiar mai bune decat cele de dupa 2000. sunt mult mai simplu facute si de aceea cred ca sunt mai fiabile, cu cat e mai complexa treaba cu atat devine mai stricacioasa.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tocmai de aceea am ales Opel Insignia ... e cea mai fiabila si necostisitoare varianta de masina ( limuzina ) din acest moment ... si va mai fi pentru urmatorii 5 ani.
Mai vorbim peste vreo 30.000km,acum depinde in cat timp ii faci,daca mergi numai sambata si duminica.Daca ai merge zilnic prin Bucuresti,semafoare,aglomeratie,gropi,etc,ai vedea cat de fiabila este aceasta masina,oricat de noua ar fi ea.Dar ramane sa ne spui tu acest lucru... 😉
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
de curiozitate, voi mergeti cu incalzirea in scaune pornita non stop ? eu iarna cand e foarte frig dupa ce se incalzeste bine scaunul(10-15 min) schimb pe mediu sau minim pt ca ma arde fundul. merg pe al 4-a an si rezistentele sunt originale, am 62 mii km in bord, masina din mai 2010.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,454 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,454
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
varulea
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat