Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu am vazut masina mea exact cum spui, eram acolo cand au adus-o, era cu acel strat protector, mai avea ceva folii adezive albe, dar etichete nu am vazut. Masina este Insginia Sport Tourer Edition, cu pachet Premium Edition+ carlig de remorcare montat din fabrica (retractabil). Mentionez ca a venit in plus fata de ce cerusem eu, cu radiator marit si alternator de putere mai mare, cel putin asa au spus cei din reprezentanta. Am asteptat pentru livrarea masinii 2 luni si 3 sapt, dar probleme, tot am avut. Cred ca ai citit ce am scris mai inainte Sad. Pe carligul de remorcare sunt ceva senzori care la balansul rulotei actioneaza asupra ESP- ului masinii si ar fi trebuit si al rulotei, daca aveam instalat. Carligul m-a costat uin jur de 700 euro.


Ultima modificare făcută de Protektor la Joi 22 Aug, 2013 1:28 pm
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Da asa este,poate ne spui si care era politica de reduceri substantiale care ti le prezinta in momentul cand configurezi o masina(banuiesc ca tot calificativele primite dupa CTC).
Cum de reusesc sa-ti faca reduceri de la 28000-30000 Euro la doar 23000-24000 Euro?
De aceea fug majoritatea de achizitia unei masini noi,stiind ca dupa 2-3 ani de la achizitie valoarea acesteia scade undeva la 60% in cel mai fericit caz...
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu cred ca reducerile sunt la fel ca oricare comerciant. Pun un pret de lista mai sus cu 30%, apoi iti fac reducere 25% si bate marketing-ul toba s-o sparga.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu am alta teorie de genu asta ... din cauza carburantului prost mizerie si a prafului de pe drum + gropile care orisicat le ocolim, mereu le luam sa nu mai zic de uleiurile noastre care eu personal tind sa cred ca e numai ambalajul de ele iar continutul este zero barat pe langa ce este in amabalajele de germania dar asta e doar o parere personala. tinand cont de ceea ce am zis mai sus masinile noastre luate de noi din romania sunt supuse la un grad de uzura cam cu 30% mai mare (este doar o apreciere personala poate gresesc) . Si acum explic si de ce asa logic nu sf-uri.
1. Gropile = nu cred ca piesele de pe masina directie chiar si motor le face bine ca toata ziua sa fie in continua miscare/vibrare/zdruncinare/ fortate de calitatea drumlui prost tind sa cred ca gropile au un rol de uzura mai rapida incet sau chair rapid depinde de cazuri.
2. Mizerie/praf/motorina/benzina proasta calitate = cu siguranta ati patit sa gasiti filtru de aer plin de praf si te miri ce pete pe el normal ca praful si mizeria isi fac loc pe la motor in toate piesele mecanice dar si electronice cateodata impiedicand buna functionare a lor cat despre motorina sau benzina cred ca e clar doar cand facem revizia si vedem cum arata filtrele de combustibil, adica jegoase sau pline de mal smoala si ce dracu se mai gaseste cu un combustibil murdar sau aditivat cu cine stie ce minuni clar ca nu putem avea motoare fara probleme daca direct din alimentarea lui se infiltreaza aceste substante.
3. Uleiurile noastre care le folosim de mult timp fie ca este marca castrol,mobil,aral,Gm,Motul si etc sa stiti ca de cele mai multe ori sunt contrafacute si doar ambalajele sunt sau par originale. Am comparat 2 uleiuri identice unul de austria si unul de romania e vorba de uleiul 5w-40 marca Castrol seria magnatec cel de austria in contact cu pielea de pe degete parea mai uleios/vascos pe langa asta avea un alt miros fata de cel romanesc in schimb cel din austria era mai scump fata de pretul celui din romania dar ambalajul era identic cu exceptia ca cel de austria nu avea traducerea in romaneste pe el acolo unde scrie de vascozitati norma Api si ce mai zice ...
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
borsy a scris:problemele pe care le are insignia sunt minore fata de concurenta. ex; noile motoare vw 2.0 tdi 140 (sau143) common rail ce echipeaza audi. passat si golf au probleme cu pompa de inalte ce face un 'span' si buleste pompa din rezervor, filtru particule, injectoare etc.... cost intre 3500-4000 EURO! este o problema tot mai des intalnita si nu vorbesc din povesti, cine nu crede sa caute pe forumul vw sa vada ca nu vorbesc prostii. acum nu spun ca insignia e sfanta, dar.......indiferent de probleme(care pot aparea la orice diesel, gen turbina) nu ai cum sa ajungi la astfel de costuri. si sa fim seriosi, masina asta arata intr-un mare fel.



Tocmai de aceea am ales Opel Insignia ... e cea mai fiabila si necostisitoare varianta de masina ( limuzina ) din acest moment ... si va mai fi pentru urmatorii 5 ani.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
6 luni, 15 000km parcursi, singurele probleme;
-senzor abs defect rezolvat
-pierdere antigel, inca nu am rezolvat din lipsa timpului, si inca nu e foarte grav, (il da afara pe undeva)
-mai face figuri cateodata hayonul, cred ca e butonul din ce am citit
deocamdata incantat de masina. daca incepe sa faca fguri ii spun PA Smile
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Vectra sri a scris:eu am alta teorie de genu asta ... din cauza carburantului prost mizerie si a prafului de pe drum + gropile care orisicat le ocolim, mereu le luam sa nu mai zic de uleiurile noastre care eu personal tind sa cred ca e numai ambalajul de ele iar continutul este zero barat pe langa ce este in amabalajele de germania dar asta e doar o parere personala. tinand cont de ceea ce am zis mai sus masinile noastre luate de noi din romania sunt supuse la un grad de uzura cam cu 30% mai mare (este doar o apreciere personala poate gresesc) . Si acum explic si de ce asa logic nu sf-uri.
1. Gropile = nu cred ca piesele de pe masina directie chiar si motor le face bine ca toata ziua sa fie in continua miscare/vibrare/zdruncinare/ fortate de calitatea drumlui prost tind sa cred ca gropile au un rol de uzura mai rapida incet sau chair rapid depinde de cazuri.
2. Mizerie/praf/motorina/benzina proasta calitate = cu siguranta ati patit sa gasiti filtru de aer plin de praf si te miri ce pete pe el normal ca praful si mizeria isi fac loc pe la motor in toate piesele mecanice dar si electronice cateodata impiedicand buna functionare a lor cat despre motorina sau benzina cred ca e clar doar cand facem revizia si vedem cum arata filtrele de combustibil, adica jegoase sau pline de mal smoala si ce dracu se mai gaseste cu un combustibil murdar sau aditivat cu cine stie ce minuni clar ca nu putem avea motoare fara probleme daca direct din alimentarea lui se infiltreaza aceste substante.
3. Uleiurile noastre care le folosim de mult timp fie ca este marca castrol,mobil,aral,Gm,Motul si etc sa stiti ca de cele mai multe ori sunt contrafacute si doar ambalajele sunt sau par originale. Am comparat 2 uleiuri identice unul de austria si unul de romania e vorba de uleiul 5w-40 marca Castrol seria magnatec cel de austria in contact cu pielea de pe degete parea mai uleios/vascos pe langa asta avea un alt miros fata de cel romanesc in schimb cel din austria era mai scump fata de pretul celui din romania dar ambalajul era identic cu exceptia ca cel de austria nu avea traducerea in romaneste pe el acolo unde scrie de vascozitati norma Api si ce mai zice ...



Tocmai ce-am citit despre ulei, pe o Zafira, am luat din Turcia 8 Litrii de ulei SHELL ( top care l-am gasit ) - am dat vreo 800 lei pe el in banii nostrii ... in 10 km s-a schimbat motorul ( un 2.2 - diesel ) - numai "halea" ulei , nu zic ca inainte faceam schimburi de ulei Castrol - Edge, Mobil 1 etc. la 5000 km ....

Uleiurile care ajung la noi in tara sunt PRAF, cele mai bune uleiuri sunt cele care le pui din butoiul de 200 litrii si asisti la desigilarea acestuia ... ceea ce nu prea are cum sa se intample, multe din uleiurile de pe piata sunt luate la butoaie si ambala la litru, dar intre timp sunt "inmultite".
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@borsy, nu pot sa zic decat ca in primele 6 luni, atat de draga imi era masina incat nu-mi venea sa cobor din ea. Singurii bani bagati in masina in aceasta perioada au fost cei pentru revizie. Dar pe masura ce timpul trece incepi sa cunosti masina din ce in ce mai bine si odata cu asta, incepi sa observi si micile probleme sau inconveniente, cum le place unora sa le zica.
Eu am 1 an cu a mea iar problemele nu au fost foarte multe: un troncanit pe partea dreapta fata caruia nimeni nu ii da de cap(sunt multi posesori de Insignii care-l au si nici ei un au rezolvat), rezistentele de incalzire in scaun, furtunul de la turbo. Cam astea sunt hopurile de care m-am lovit pana acum. Insa, daca arunc un ochi in spate, pe istoricul masinii, observ ca: motorul a fost schimbat, egr schimbat, discuri frana spate schimbate. Pe langa astea se mai adauga si alte neplaceri produse de Insignia: catedoata greierasi pe la bord, cutia de viteza care din cand in cand mai agata, materiale slab calitative, probleme AFL(asta s-a rezolvat prin schimbarea farului). Sincer, tragand linie, mie personal nu prea imi place lista asta si cu atat mai mult cu cat primul proprietar al masinii a achitat pe ea FIX 40.650 EURO (varianta SPORT cu FlexRide si pachet Infinity). In prezent o Insignia fabricata in 2011 presupun, configurata dupa seria de sasiu in privinta optiunilor, costa la AWP-CARS, GTT nu mai mult si mai putin de 39.000 EURO(ceea ce inseamna ca nu s-a devalorizat foarte mult). Ma gandesc ca nu sunt singurul care are o astfel de parere oarecum neplacuta depre Insingia si care nici in cele mai frumoase vise nu ar da banii astia pe o astfel de masina.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Exact la fel si eu ca alladin_allibaba, am ajuns sa observ lucrurile abia dupa 8-9 luni de mers cu ea. La fel, 2009, sport, flexride, afl, etc, pret de lista la nou, 39.500 (nu are infinity sound Smile ). Inca nu am schimbat motorul, dar lista mea de TODO este lunga.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dragii mei, daca tot vorbim despre fiabilitate nu uitati sa mentionati si numarul de km, aia reali ce se pot afla cu op-com sau la reprezentanta!
Daca ati luat masini cu km in jur de 200Kkm reali iar proprietarul anterior a vindut'o tocmai din cauza ca trebuia sa'i schimbe anumite componente conform planului de service, atunci inseamna v'ati pricopsit cu un "proiect" ce necesita "timp", muuult "timp"! Smile Cu saracia asta nici neamtul nu mai baga bani in intretinerea masinilor asa cum o facea acum citiva ani, cind simte ca se apropie sorocul, o vinde si trece la next!
Nu va amagiti ca alte marci ar fi mai breze , furnizorii de componente/piese auto sint aceeasi, asa ca indiferent de marca toate au parte de probleme daca nu'si primesc piesele la revizia majora de la 18o-2oo.oooKm.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
77500 Km cu acoperire in acte. E ok asa?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa o luam treptat. Nu cred ca are o importanta numarul de kilometrii in anumite probleme/hibe de la Insignia dupa cum urmeaza:
-motorul schimbat la 28.000 km
-rezistente de incalzire schimbate de 3 ori in 2 ani. Momentan iar nu merg
-switch portbagaj
-discuri frana spate 20.000
-egr
-troncanit de noua pe partea dreapta. Nu se stie cauza
Nu vreau pareri de genu: ai fost ghinionist sau nu s-a mers cum trebuie cu masina.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu zic ca solutia cel putin la incalzire este de a pune rezistente mai mari daca tot pica asa des e clar sant "subdimensionate"

si oricum trebuie sa recunoastem ca nici un producator de autovehicule nu mai faci masini cum se facea acum 10-15 ani , si pesonal am observat ca cele din anii 90-99 sunt chiar mai bune decat cele de dupa 2000. sunt mult mai simplu facute si de aceea cred ca sunt mai fiabile, cu cat e mai complexa treaba cu atat devine mai stricacioasa.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ily_GL a scris:
borsy a scris:problemele pe care le are insignia sunt minore fata de concurenta. ex; noile motoare vw 2.0 tdi 140 (sau143) common rail ce echipeaza audi. passat si golf au probleme cu pompa de inalte ce face un 'span' si buleste pompa din rezervor, filtru particule, injectoare etc.... cost intre 3500-4000 EURO! este o problema tot mai des intalnita si nu vorbesc din povesti, cine nu crede sa caute pe forumul vw sa vada ca nu vorbesc prostii. acum nu spun ca insignia e sfanta, dar.......indiferent de probleme(care pot aparea la orice diesel, gen turbina) nu ai cum sa ajungi la astfel de costuri. si sa fim seriosi, masina asta arata intr-un mare fel.



Tocmai de aceea am ales Opel Insignia ... e cea mai fiabila si necostisitoare varianta de masina ( limuzina ) din acest moment ... si va mai fi pentru urmatorii 5 ani.



Mai vorbim peste vreo 30.000km,acum depinde in cat timp ii faci,daca mergi numai sambata si duminica.Daca ai merge zilnic prin Bucuresti,semafoare,aglomeratie,gropi,etc,ai vedea cat de fiabila este aceasta masina,oricat de noua ar fi ea.Dar ramane sa ne spui tu acest lucru... Wink
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""-rezistente de incalzire schimbate de 3 ori in 2 ani. Momentan iar nu merg ""

de curiozitate, voi mergeti cu incalzirea in scaune pornita non stop ? eu iarna cand e foarte frig dupa ce se incalzeste bine scaunul(10-15 min) schimb pe mediu sau minim pt ca ma arde fundul. merg pe al 4-a an si rezistentele sunt originale, am 62 mii km in bord, masina din mai 2010.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu am mers cu rezistenta pornita non-stop. Eu, personal, o tineam maxim 10 min (si asta cand o porneam) pana cand aeroterma incepea sa bage caldura. Cea de la pasager a fost folosita foarte rar. Acu da semne de oboseala si ea, merge cateva minute apoi se opreste singura.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. Din ce in ce vad tot mai multe probleme la Insignia. Ma doare capul(nu ca cei care o au in posesie si au avut probleme). Pana la urma,se merita Insignia Sh an 2010-2011?Mai exact,au mai descoperit/rezolvat din bubele cunoscute Opel?Sau ramane asa,la buzunarul cumparatorului?Multumesc ,drumuri cat mai line.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
deci si prin urmare Very Happy nu se mai fac masini ca altadata. au atat de multa electronica si motoare atat de fortate incat nu e de mirare astfel de probleme. si sa ne uitam si la concurenta, toate au probleme, unele mai mici sau mai mari. si sa nu uitam ca majoritatea dintre noi avem masini sh, la cele noi cu probleme asa mari dupa km putini cred ca sunt defecte de fabricatie. dupa aia conteza f mult cum a fost exploatata
  • varulea

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
eu as fi de parerea ca fiabilitatea unei masini mult depinde de primul ei proprietar , adica cum a fost folosita la inceput
(asta este doar parerea mea)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR