gheo_s
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut
La mine problema a fost unul din cele 2 presostate (cred ca cel diferential), avea scãpãri prin mufa de conectare.Scoate mufa si verifica,dar din descrierea pe care ai fãcut-o tu se pare ca nu avem aceeasi problema.La mine mergea cu intermitente, dar mergea "continuu" pe cand la tine porneste si dupa ce se incalzeste regulatorul se opresteze...eu zic ca tot acel regulator e buba .....
La mine problema a fost unul din cele 2 presostate (cred ca cel diferential), avea scãpãri prin mufa de conectare.Scoate mufa si verifica,dar din descrierea pe care ai fãcut-o tu se pare ca nu avem aceeasi problema.La mine mergea cu intermitente, dar mergea "continuu" pe cand la tine porneste si dupa ce se incalzeste regulatorul se opresteze...eu zic ca tot acel regulator e buba .....
vasyxxx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2016
- Mesaj Privat
GRadu673
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2017
- Mesaj Privat
GRadu673
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2017
- Mesaj Privat
GRadu673
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2017
- Mesaj Privat
- CCernaianu
- *
- 3 mesaje
- din 27 Oct 2017
CCernaianu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2017
- Mesaj Privat
murzick a scris:stantinel, s-a mai discutat aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14479 doar ca nu a fost specificat la Vectra B unde este pozitionat modulul care regleaza turatia ventilatorului.
Uite asa arata acel modulul la Vectra B:
Aici http://rapidshare.com/files...are_demontare.pdf ti-am pus instructiunile din TIS cum sa ajungi la modul, ca sa-l scoti.
Trebuie scoase cele 2 tranzistoare si schimbate cu unele echivalente. Dupa ce scoti modulul, scrie aici in subiect ce scrie pe tranzistoare si poate-ti spune vreun electronist care-s echivalentele care se gasesc pe la noi.
Uite asa arata acel modulul la Vectra B:
Aici http://rapidshare.com/files...are_demontare.pdf ti-am pus instructiunile din TIS cum sa ajungi la modul, ca sa-l scoti.
Trebuie scoase cele 2 tranzistoare si schimbate cu unele echivalente. Dupa ce scoti modulul, scrie aici in subiect ce scrie pe tranzistoare si poate-ti spune vreun electronist care-s echivalentele care se gasesc pe la noi.
- CCernaianu
- *
- 3 mesaje
- din 27 Oct 2017
CCernaianu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2017
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- CCernaianu
- *
- 3 mesaje
- din 27 Oct 2017
CCernaianu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2017
- Mesaj Privat
baxter88
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2016
- Mesaj Privat
Pacient resuscitat!
Am avut si eu problema cu cei doi tranzistori defecti, i-am schimbat cu unii MJ11033 si acum merge, sper sa tina cat mai mult. I-am scos pe cei vechi prinsi in nituri si pe cei noi i-am prins cu niste suruburi.
Pret:80 tranzistorii si 30 lei manopera la un centru de reparatii televizoare
Am avut si eu problema cu cei doi tranzistori defecti, i-am schimbat cu unii MJ11033 si acum merge, sper sa tina cat mai mult. I-am scos pe cei vechi prinsi in nituri si pe cei noi i-am prins cu niste suruburi.
Pret:80 tranzistorii si 30 lei manopera la un centru de reparatii televizoare
AAyan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut! Ma scuzati pentru deranj am un Opel Vectra B din 2001 1.6 16V cod z16xe. Climatrinic Am urmatoarele probleme la clima.
1 compresorul porneste doar cand vrea el dupã ce pornesc si opresc de la buton de 10 sau 20 de ori.
Verificat
Presiune freon nu pierde
Siguranțele sunt bune si de mers merge pe toate treptele de vitezã doar ca nu prea vrea sa porneascã compresorul cand vreau eu si cand imi pornește merge ok baga frig de ma da afara dim masina
Va rog soluții!
1 compresorul porneste doar cand vrea el dupã ce pornesc si opresc de la buton de 10 sau 20 de ori.
Verificat
Presiune freon nu pierde
Siguranțele sunt bune si de mers merge pe toate treptele de vitezã doar ca nu prea vrea sa porneascã compresorul cand vreau eu si cand imi pornește merge ok baga frig de ma da afara dim masina
Va rog soluții!
DCareba
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Incearca sa fii putin mai exact in descriere, eu unul, ma chinui sa inteleg ceva.
Sa intelegem ca, indiferent de treapta de viteza selectata pentru ventilatorul de habitaclu, acesta face zgomotul firesc pentru acea treapta de viteza, dar pe gurile de aerare nu simti ca vine aer?
Daca este asa, filtru de polen (daca exista), clapete de dirijare aer, ramase intepenite undeva intre zone si deci ventilatorul se invarte in zadar.
In schimb, daca indiferent de treapta de viteza selectata, zgomotul produs de ventilator, este unul anemic, acolo este posibil sa ai probleme cu regulatorul de viteza (rezistenta de trepte, doar ca la "climatronic" este un modul electronic), motoras aeroterma, sau ceva contacte prin mufe sau la siguranta. (Posibil si modulul de comanda climatronic, dar mai rar).
Sau cumva te referi ca pe trepteme mari nu baga suficient de rece?
Sa intelegem ca, indiferent de treapta de viteza selectata pentru ventilatorul de habitaclu, acesta face zgomotul firesc pentru acea treapta de viteza, dar pe gurile de aerare nu simti ca vine aer?
Daca este asa, filtru de polen (daca exista), clapete de dirijare aer, ramase intepenite undeva intre zone si deci ventilatorul se invarte in zadar.
In schimb, daca indiferent de treapta de viteza selectata, zgomotul produs de ventilator, este unul anemic, acolo este posibil sa ai probleme cu regulatorul de viteza (rezistenta de trepte, doar ca la "climatronic" este un modul electronic), motoras aeroterma, sau ceva contacte prin mufe sau la siguranta. (Posibil si modulul de comanda climatronic, dar mai rar).
Sau cumva te referi ca pe trepteme mari nu baga suficient de rece?
DCareba
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2020
- Mesaj Privat
- PMarius622
- *
- 4 mesaje
- din 20 Jan 2021
PMarius622
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2021
- Mesaj Privat
Referitor la montarea celor 2 tranzistori pe regulatorul de trepte. M-am izbit de o chestie. Am achizitionat 2 tranzistori mj11033 dar nu scrie nimic pe ei , o fi fantoma sau nu, habar nu am. Chestia e urmatoarea , eu cum imi dau seama care e baza si care e emitorul? Se pot monta oricum fara o pozitie anume?
LE: Am rezolvat
LE: Am rezolvat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Si ca sa nu ramana subiectul fara raspuns:
1. nu se pot monta altcumva, din cauza dispunerii rerminalelor la distante inegale fatã de gaurile de prindere;
2. din foaia de catalog, se poate observa exact dispunerea terminalelor;
3. dintr-o masuratoare simpla cu un banal multimetru, dar aici, ar trebui sa existe putina experientã.
1. nu se pot monta altcumva, din cauza dispunerii rerminalelor la distante inegale fatã de gaurile de prindere;
2. din foaia de catalog, se poate observa exact dispunerea terminalelor;
3. dintr-o masuratoare simpla cu un banal multimetru, dar aici, ar trebui sa existe putina experientã.