Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut, mi-a dat in felul urmator la testul cu agrafa:
- 1500;1523;0560;0141;1500;1500;1500 si dupa sa terminat de clipit masinuta cu cheita.
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
P0141 O2 Sensor Heater Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2)
P0560 System Voltage High Input
P0560 System Voltage Low Input
P0560 System voltage malfunction
P1500 Electronic Throttle Control Motor Failure
P1523 Electronic Throttle Control Malfunction
P1526 Electronic Throttle Control Malfunction
cam asteas problemele
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut acum revin dupa 2 constatari pusa pe tester de 2 ori la care primul imi zice ca e de la clapeta,am pus alta si tot asa face ,am pus si lat debitmetru si tot asa face, la care al 2 lea omulket pune testerul si foarte sigur pe el ,,e calculatorul asinii bulit* la care eu,ok si ce se poate face,imi zice ca trebuie schimbat calc,imobilizatorul,resetat cipul ,copiat programul de pe ala vechi si pus pe ala nou nu mai stiu ce a mai mancat din gura si la sfarsit piesa de rezistenta..500 ron te costa toata lucrarea
Ce parere aveti despre asta?

un paste fericit la toti.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
tiau sters erorile si la fel facea?
un pasti fericit tuturor colaboratorilor
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mecanicul lui peste, ai 4 locatii de cod
Cu 500lei nu vei punene pune tu ECU si pri programa, vezi ca e e o smecherie Wink
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce mia pus testerul pe masina mi-a sters codurile si dupa a aparut iar una adin ele nu mai retin minte exact
P1523 Electronic Throttle Control Malfunction
P1526 Electronic Throttle Control Malfunction
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am avut asa ceva, rupe firele din thrhttlte si pune altele, daca nu alata placa sau throttle.
  • dimache marian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2013

  • Mesaj Privat
va rog sa ma ajutati si pe mine...am achizitionat o corsa c 1 -an 2001 180mii km....am luat-o si avea un becul aprins la bord acela de motor...am fost nevoit la cererea service sa-i fac motorul deoarece papa ulei mult...l-am facut totul bine si frumos pana acum ..se aprinde la 50 km parcursi si il resetez scotzand borna...
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu te putem ajuta pana nu citesti codurile de eroare fie cu un tester fie cu metoda pseudo-pedala (cauta pe forum c-o gasesti).
  • beby
  • *
  • 4 mesaje
  • din 25 Sep 2009
  • Agila 2003 Z10XE
  • Hunedoara
  • beby

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
buna,celor ce au probleme cu P1523 Electronic Throttle Control Malfunction P1526 Electronic Throttle Control Malfunction ,doar desfaceti si verificati daca motorasul se invarte usor si daca clapeta isi revine repede si usor la pozitia initiala.daca e placa ,se schimba .eu asa am verificat si am reusit sa-l repun in functie .
  • dezmembrariford

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut
Am luat de curand o corsa C an 2001 motor 1.0 putin lovita frontal
Se aude o bataie sau un clincherit ca de tachet la relantiu daca o turez peste 3000 nu se mai aude daca incerc sa plec de pe loc moare motorul !
Am observat ca sa umblat la pompa de apa de curand !
Am verificat axele cu came sunt perfecte .
am schimbat injectoare si galeria de admisie ca sa fiu sigur tot degeaba
Am facut si test nimic

ce ar putea sa aiba de unde sa provina bataia ?
ma puteti ajuta cu nr de telefon al unui mecanic bun ?
as da chiuloasa jos dar am inteles ca ar fi nevoie de niste cale speciale ! O dau pana la urma dar as vrea sa fiu sigur de problema !
MULTUMESC !
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Am avut asa ceva, rupe firele din thrhttlte si pune altele, daca nu alata placa sau throttle.


Te referi la acele fire din aluminiu care fac legatura intre placa potentiometrelor si cablaj? Din ce am vazut pe placa sint contacte aurite dar spre cablaj sint argintii; alea sint doar "cositorite" sau sint din aluminiu? Ca daca-s Al, se impute treaba, ar trebui sa tai prin plasticul ala alb sa ajung la ceva contacte aurite.
Desi firele din Al par OK, nu-s desprinse.

Am [cam] aceeasi problema: P1500. Sterg, reapare dar nu imediat. Merg citva, apoi nu se mai tureaza si masina "da in nas". Nu moare la relanti dar sta la un relanti putin turat (1100 rpm). Ca sa nu trag pe dreapta, tai contactul si repornesc cu ambreiajul calcat, sau, mai rar doar tai contact si repun cu ea in viteza a 4-a-a 5-a sa nu ma trezesc ca sare lantul. Porneste OK, se accelereaza pina la urmatoarea manifestare. Azi am demontat corp clapeta dar nimic suspect la "potentiometre", totul ok.

Spray contact uscat, degeaba. A mai aparut si P1523.
In timp de la prima aparitie rata de aparitie creste.

Am mai facut ceva: Output tests si deschide clapeta. Dupa doua teste e OK, tensiunea creste pe un potentiometru si scade pe celalalt (asta daca apas si pedala cu contact pus, motor oprit pt test throttle). Tensiunile pe "pedala" cresc pina la 3,6 V pe unul, pe celalalt parca mai putin. Dupa al treilea test sau al patrulea tensiunile pe corp nu se mai modifica: una ramine 0,78V, cealalta 4,4V. Asa sint si dupa ce elimin erorile si masina merge OK.

Din ce intelegeam poate fi si ecu dar..la ala nu ai ce lipi, e totul pe substrat sau maxim citeva componente SMD, firele din Al, totul in silicon "mucios" pt protectie.

Totusi, un sfat de la specialist e binevenit. In VL cam rar gasesti Z10XE la dezmembrari: ori apare si se da imediat ori nu apare ca nu prezinta interes pt baieti.

Deci, da, Corsa C din 2001, Z10XE.

Inca ceva poate putin ciudat sau poate nu, la diagnoza pe motor OPCOM raporta mai demult 14V relanti, 14,2V turat.
Acum 13,9 relanti, 14V turat. Poate fi incarcarea sau poate versiunea de OPCOM? Am trecut la Opcom 15 HQ unde, culmea, la relanti am 9,x kg/h aer. Pina acum in versiunile mai vechi aveam tensiune MAF dar kg=0 la Corsa, trebuia sa mut pe Agila. Da, recunosc, de draci si exasperare n-am mai masurat tensunea pe bornele bateriei...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Firele, cele cinci, sunt de aluminiu si sudate, se rup si lipesti altele. La motoras il scoti si bagi spray de curatat frane la carbuni.
Exista cazuri de placa irecuperabila dar rar, am patit la Z10XEP si Z14XEP. Abia dupa ce faci tot ce se poate treci la proba cu alta clapeta.
Alte info ca sa nu scriu un roman la tel.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc, Dan. Am sa mai studiez nitel mufa de pe instalatie care se conecteaza pe corp. Ieri am "zgimiit" nitel pe la ea si o perioada buna a tacut. Azi de dimineata a facut la rece.
Oare, firele cu partea metalica ies din corpul mufei sau sint "plasticate" acolo?
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai pot edita, am incercat sa string contactele alea asa, in mufa, cu o surubelnita mica, pt ca la partea cu firele am vazut ca nu ies firele din cauza unot "doape" din silicon/plastic..ceva.. A intrat mai greu mufa. Vreo 5-6 km a fost ok, apoi iar au apucat-o dracii.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
O sa iau un ecu si o sa merg la cineva. Ideea e ca e cam la 100 km de mine iar manifestarea se produce din ce in ce mai des (uneori la 100 m, alteori la 50, alteori trebuie sa iau si sa pun contactul de 3-4 ori pina sa reaccelereze). Exista vreo posibilitate sa-l "pacalesc" sa sara peste eroare pina acolo?
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am gasit ecu cu acelasi cod Bosch (0 261 206 072) si cod Opel (09 115 111) ca al meu, index BY. Provenienta Corsa C Euro4, Z10XE.

Nu am pin code la el. Fara sa citesc eeprom pot face imperecherea cu masina mea (Corsa C 2001, Z10XE). Adica pot cumva sa citesc pincode cu un opcom mai vechi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu op-com nu vei citi cod se3curitate din ecu, doar din instrumente.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Rezolvat, clonat, mers 40 km OK, apoi reinceput manifestarea. erori de motoras clapeta neprezente (nu apar decit uneori si dupa contact isi revine), una tot neprezenta de pedala, si doua prezente de lambda2 incalzire pe care o stiam, am lambda 2 universala cu..4 ohm in loc de 8 ohm pe incalzire.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O clapeta la dezmembrari este 250-350 lei, nu era mai simplu ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR