Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sheshi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez filtru era gol l am umplut dar tot degeaba am traso iar si tot n a pornit.
I am pus si o supapa unic sens acu vreo juma de an ca tot asa se dezamorsa si n a mai facut figuri pana saptbtrecuta
Dupa ce am umput filtru si am tractato cand a verificat mecanicul se dusese f putina moto din el
Si totusi dezamorsata arata pe tester ca e calculatorul dus? Sau m a trombonit la service?
Ati mai patit asa ? Offfff.....
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu e dus calculatorul.
Verifica circuitul de alimentare de la cap la coada.
Asa ma aburea si pe mine un mesterica: e pompa dusa. Si era doar dezamorsata.
Trage motorina pe furtune si vezi daca vine, umple filtrul si tracteaz-o.
  • sheshi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
P1630 a aparut pe tester e calculatorul? E a doua opinie Smile
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

este un topic in probleme tehnice - motoare diesel - problema eroare p1630 -> acolo zic colegii ca intradevar p 1630 vine de la

calculatorul pompei dar colegul @[editat] (tot din prahova, si care am inteles ca se pricepe bine la pompe injectie, poate iei

legatura cu el si te lamureste mai bine) zice ca ar trebui verificata si o electrovalva care vine intre conductele de motorina (cred) si firele de pe ea, sa nu fie coapte (citeste si tu topicul daca vrei).

un alt coleg zice ca la el a fost o mufa care nu facea contact (y20dth, zafira a), mufa aia este in compartimentul motor linga baterie, unde este o cutie cu relee si niste sigurante de putere, e drept ca avea mai multe erori, dar tot asa, nu-i pornea (repet, la zafira a e cutia aceea, la alte modele nu stiu).
  • sheshi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare m am apucat de demontat si am intrat putin in impas!
Firele dintre calculator si pompa nu au mufe? Cineva mi a zis ca ar trebui rupte ceva de genul iar la banda care duce la senzor trebuie desfacut senzorul si ies cu tot cu el e corect asa?
Ma piate ajutacineva?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca este un tutorial despre pompa VP44 in sectiunea tutoriale unde ai pozate toate zonele pompei si descrisa desfacerea si asamblarea ei
  • cribr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut colegi,
Din pacate cred ca am si eu probleme cu pompa de injectie.
Opel vectra c, 2004, y20dth. Probleme aparute:
- pornita dimineata la -10 grade fara nici-un fel de problema, mers cu masina jumatate de zi, dupa amiaza nu mai porneste
- motorul invirte dar nu scoate fum, baterie noua cumparata de 1 saptamana, a fost trasa nu a pornit
- pus tester pe ea, au aparut erorile
- p 1105
- p 0105
- e 1030f0
- p 0400
Dupa curatare debitmetru aer, schimbat elementul filtrant de motorina si stergerea erorilor vechi au ramas astea:
- p 0380
- p 1634
Unde pot sa rezolv problema pompei?
Sint din Braila.
Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0380 - minim o bujie arsa;
P1634 - calculator pompa defect.
Cauta o pompa cu garantie, eventual cu cod de securitate ca sa o poti imperechea usor.
  • ACristian-mihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut colegi am si eu o problema la un astra g caravan motor 20 diesel.la viteza mica sta martorul check engine aprins si masina nu trage dupa se stinge si merge normal sau daca este aprins cand pun contactul masina nu porneste.imi puteti da un sfat?va multumesc frumos
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Test,citesti erorile si discutam in cunostinta de cauza...!
  • cribr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata!
Dus mașina pe platforma la Ploiești, la Marius Napcori si rezolvat calculatorul pompei de injecție si intors acasa cu mașina pe roți.
Ii multumesc pe aceasta cale lui si colegilor iulian 1971 si bibu 16v.
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare stimați colegi am o problema la care nu am primit rãspuns nici de la cei care resofteaza / reprogrameazã ecu și alte nebuni toatã lumea este in ceata poate este cineva pe aici care a avut ceva asemãnãtor ,ce trebuie fãcut pentru a putea modifica aceste douã valori încercuite de mine din poze.. Calculatorul pompei de injecție a fost schimbat cu unul recondiționat ,nu cunosc de unde provine acest calculator opel,/ BMW/ Ford/ etc. vânzãtorul mi a zis cã i de Opel pentru pompa de injecție. cu terminația 015 la sfârșit aceeași terminație o are și pompa mea deci teoretic este ok dar nu prea este chiar așa ,dupã montarea acestui calculator mașina a pornit dar când temperatura motorului ajunge pe la 90 grade consumul instant la relanti scade la 0,1 L/H 0,0 L/Hsau câteodatã apare și un F pe display ,cu calculatorul original nu scãdea sub 0,6 L/H indiferent cat de încins era motorul ,mașina are acum un tremurat se simte in caroserie daca cineva are o idee rog un rãspuns mulțumesc și drumuri bune. In poze apare consumul de 2,1 /1,3 motorul nu atinsese temperatura optima
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Aici se poate vedea mai bine. Poate știe cineva un mecanic care mã poate ajuta menționez cã am separat și o pompa complecta din dezmembrãri
  • albundys

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am o problema la masina cu pornirea.La rece cu bujia porneste.dupa ce o las peste zi porneste imediat,merge 5 secunde si se opreste,iar apoi porneste greu.Are cineva idee ce poate sa fie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trage aer pe la carcasa filtrului.
S-a mai discutat problema.
  • albundys

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o intrebare despre dezamorsarea circuitului de alimentare.Daca schimbi filtru original si pui unul capsulat,ce faci cu mufa care este in capacul carcasei? Ce este acea mufa?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Este mufa de preincalzire a motorinei. Sub -5 grade carcasa filtrului se incalzeste, dar daca ai motorina buna, pana la -20 de grade nu ai nevoie de acea mufa pe filtru.
  • albundys

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
K. Mai spunea cineva ca intai sa pun un furtun intre conducte sa elimin filtru. Nu prea ma pricep la masuri,ce diametru de furtun imi trebuie pentru a inbina cele doua conducte? Multumesc anticipat.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna, privind eliminarea filtrului... Iti dai seama ca e o mare gresala ceea ce vrei sa faci... stai linistit si lasa masina asa. Tie iti dezamorseaza probabil pe la capacul filtrului ca e pus aftermarket sau ca nu e etansat bine.
Daca ai fi avut nervi si interes sa citesti pe forum, nu mai afirmai despre anularea filtrului.
Imagineaza-ti: daca nu ai avea nas, nu ai aspira toate mustele direct in plaman?
Asa e si cu filtrul ala.
  • albundys

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
K ai dreptate,dar daca il schimb cu unul capsulat, tot am nevoie de furtun ca sa ma leg de conducte. Si scuze am nervi dar nu prea am timp, lucrez aproape toata ziua.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR