sheshi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am uitat sa precizez filtru era gol l am umplut dar tot degeaba am traso iar si tot n a pornit.
I am pus si o supapa unic sens acu vreo juma de an ca tot asa se dezamorsa si n a mai facut figuri pana saptbtrecuta
Dupa ce am umput filtru si am tractato cand a verificat mecanicul se dusese f putina moto din el
Si totusi dezamorsata arata pe tester ca e calculatorul dus? Sau m a trombonit la service?
Ati mai patit asa ? Offfff.....
I am pus si o supapa unic sens acu vreo juma de an ca tot asa se dezamorsa si n a mai facut figuri pana saptbtrecuta
Dupa ce am umput filtru si am tractato cand a verificat mecanicul se dusese f putina moto din el
Si totusi dezamorsata arata pe tester ca e calculatorul dus? Sau m a trombonit la service?
Ati mai patit asa ? Offfff.....
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
sheshi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
este un topic in probleme tehnice - motoare diesel - problema eroare p1630 -> acolo zic colegii ca intradevar p 1630 vine de la
calculatorul pompei dar colegul @[editat] (tot din prahova, si care am inteles ca se pricepe bine la pompe injectie, poate iei
legatura cu el si te lamureste mai bine) zice ca ar trebui verificata si o electrovalva care vine intre conductele de motorina (cred) si firele de pe ea, sa nu fie coapte (citeste si tu topicul daca vrei).
un alt coleg zice ca la el a fost o mufa care nu facea contact (y20dth, zafira a), mufa aia este in compartimentul motor linga baterie, unde este o cutie cu relee si niste sigurante de putere, e drept ca avea mai multe erori, dar tot asa, nu-i pornea (repet, la zafira a e cutia aceea, la alte modele nu stiu).
este un topic in probleme tehnice - motoare diesel - problema eroare p1630 -> acolo zic colegii ca intradevar p 1630 vine de la
calculatorul pompei dar colegul @[editat] (tot din prahova, si care am inteles ca se pricepe bine la pompe injectie, poate iei
legatura cu el si te lamureste mai bine) zice ca ar trebui verificata si o electrovalva care vine intre conductele de motorina (cred) si firele de pe ea, sa nu fie coapte (citeste si tu topicul daca vrei).
un alt coleg zice ca la el a fost o mufa care nu facea contact (y20dth, zafira a), mufa aia este in compartimentul motor linga baterie, unde este o cutie cu relee si niste sigurante de putere, e drept ca avea mai multe erori, dar tot asa, nu-i pornea (repet, la zafira a e cutia aceea, la alte modele nu stiu).
sheshi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cribr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut colegi,
Din pacate cred ca am si eu probleme cu pompa de injectie.
Opel vectra c, 2004, y20dth. Probleme aparute:
- pornita dimineata la -10 grade fara nici-un fel de problema, mers cu masina jumatate de zi, dupa amiaza nu mai porneste
- motorul invirte dar nu scoate fum, baterie noua cumparata de 1 saptamana, a fost trasa nu a pornit
- pus tester pe ea, au aparut erorile
- p 1105
- p 0105
- e 1030f0
- p 0400
Dupa curatare debitmetru aer, schimbat elementul filtrant de motorina si stergerea erorilor vechi au ramas astea:
- p 0380
- p 1634
Unde pot sa rezolv problema pompei?
Sint din Braila.
Multumesc.
Din pacate cred ca am si eu probleme cu pompa de injectie.
Opel vectra c, 2004, y20dth. Probleme aparute:
- pornita dimineata la -10 grade fara nici-un fel de problema, mers cu masina jumatate de zi, dupa amiaza nu mai porneste
- motorul invirte dar nu scoate fum, baterie noua cumparata de 1 saptamana, a fost trasa nu a pornit
- pus tester pe ea, au aparut erorile
- p 1105
- p 0105
- e 1030f0
- p 0400
Dupa curatare debitmetru aer, schimbat elementul filtrant de motorina si stergerea erorilor vechi au ramas astea:
- p 0380
- p 1634
Unde pot sa rezolv problema pompei?
Sint din Braila.
Multumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ACristian-mihai
- *
- 5 mesaje
- din 15 Mar 2018
ACristian-mihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
cribr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2012
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare stimați colegi am o problema la care nu am primit rãspuns nici de la cei care resofteaza / reprogrameazã ecu și alte nebuni toatã lumea este in ceata poate este cineva pe aici care a avut ceva asemãnãtor ,ce trebuie fãcut pentru a putea modifica aceste douã valori încercuite de mine din poze.. Calculatorul pompei de injecție a fost schimbat cu unul recondiționat ,nu cunosc de unde provine acest calculator opel,/ BMW/ Ford/ etc. vânzãtorul mi a zis cã i de Opel pentru pompa de injecție. cu terminația 015 la sfârșit aceeași terminație o are și pompa mea deci teoretic este ok dar nu prea este chiar așa ,dupã montarea acestui calculator mașina a pornit dar când temperatura motorului ajunge pe la 90 grade consumul instant la relanti scade la 0,1 L/H 0,0 L/Hsau câteodatã apare și un F pe display ,cu calculatorul original nu scãdea sub 0,6 L/H indiferent cat de încins era motorul ,mașina are acum un tremurat se simte in caroserie daca cineva are o idee rog un rãspuns mulțumesc și drumuri bune. In poze apare consumul de 2,1 /1,3 motorul nu atinsese temperatura optima
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
albundys
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
albundys
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
albundys
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
Buna, privind eliminarea filtrului... Iti dai seama ca e o mare gresala ceea ce vrei sa faci... stai linistit si lasa masina asa. Tie iti dezamorseaza probabil pe la capacul filtrului ca e pus aftermarket sau ca nu e etansat bine.
Daca ai fi avut nervi si interes sa citesti pe forum, nu mai afirmai despre anularea filtrului.
Imagineaza-ti: daca nu ai avea nas, nu ai aspira toate mustele direct in plaman?
Asa e si cu filtrul ala.
Daca ai fi avut nervi si interes sa citesti pe forum, nu mai afirmai despre anularea filtrului.
Imagineaza-ti: daca nu ai avea nas, nu ai aspira toate mustele direct in plaman?
Asa e si cu filtrul ala.
albundys
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat