- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Vã salut, dragi colegi de forum!
Am o problema noua la al meu J și anume cu filtrul de particule, mai exact regenerarea... Ieri mi-a apãrut mesajul "diesel particle filter full, please continue driving". Menționez ca își fãcea regenerãri foarte dese, undeva la 50 km, conducând în proporție de 95%in oraș. De obicei, dãdeam o turã rapidã pe centura, a 3-a, 3000 rpm, în câteva minute, își fãcea regenerarea și consumul revenea la normal. De data asta, am condus credca aproximativ o ora jumate, încercând sa fac regenerarea, a 3-a la 3000, a 4-a la 3000, constant kilometrii buni, dar nimic, mesajul nu a dispãrut nicidecum, am stat și în parcare pe urma cam o ora, fãrã sa opresc motorul, tot degeaba. Pana la urmã, am renunțat.
Întrebarea mea este... E clar ca trebuie sa schimb dpf sau credeți ca s-ar putea sa meargã o regenerare forțatã sau o curãțare de dpf?
MODEL: Opel Astra J Sports tourer
MOTOR: 1.7 cdti 110 cp A17DTJ
Am o problema noua la al meu J și anume cu filtrul de particule, mai exact regenerarea... Ieri mi-a apãrut mesajul "diesel particle filter full, please continue driving". Menționez ca își fãcea regenerãri foarte dese, undeva la 50 km, conducând în proporție de 95%in oraș. De obicei, dãdeam o turã rapidã pe centura, a 3-a, 3000 rpm, în câteva minute, își fãcea regenerarea și consumul revenea la normal. De data asta, am condus credca aproximativ o ora jumate, încercând sa fac regenerarea, a 3-a la 3000, a 4-a la 3000, constant kilometrii buni, dar nimic, mesajul nu a dispãrut nicidecum, am stat și în parcare pe urma cam o ora, fãrã sa opresc motorul, tot degeaba. Pana la urmã, am renunțat.
Întrebarea mea este... E clar ca trebuie sa schimb dpf sau credeți ca s-ar putea sa meargã o regenerare forțatã sau o curãțare de dpf?
MODEL: Opel Astra J Sports tourer
MOTOR: 1.7 cdti 110 cp A17DTJ
bazyvaly
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2020
- Mesaj Privat
In parametrii ok ar trebui sa facã o regenerare in jur de 200~300 km de mers in oraș (variazã,are regenerãri mai mici sau mai mari). Dacã îți apare mesajul in bord înseamnã ca mașina tipa dupã regenerare,nu ar trebui sa apãra niciodatã dacã ar fi totul ok. Trebui sa faci o diagnoza și sa gãsești cauza,de cele mai multe ori e EGR-ul rãmas deschis,electrovalva turbo sau un injector,dupã rezolvarea problemei efectuezi o regenerare și DPF-ul își revine,nu necesita înlocuit. Cauzuri mai aparte când se înfunda dpf-ul: senzori de pe dpf, distributie pusã greșit, turbina care bagã ulei pe evacuare/geometrie blocatã, garnitura de chiuloasa sau oprirea in repetate rânduri când își face regenerarea.
Nu te apuca sa anulezi dpf-ul! Dacã ai oricare din probleme de mai sus doar scapi de o problema,nu și de cauza.
Nu te apuca sa anulezi dpf-ul! Dacã ai oricare din probleme de mai sus doar scapi de o problema,nu și de cauza.
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Mersi pentru rãspuns. Am fost la o diagnoza și am fãcut o regenerare forțatã, momentan e ok. I-a luat cred ca vreo 25 de min sã și-o facã. Înainte de asta am verificat bujiile, una era moartã, am schimbat-o. Acuma sa vad dacã îmi mai apare problema. O sa montez zilele astea și un led, deși am urmãrit de fiecare data înainte de a opri motorul consumul instant și nu l-am oprit dacã era intre 1,4-2,5. Injectoarele sunt ok toate, o sa ii fac și o curãțare de egr deși era în parametrii, electrovalva funcționa ok, se pare ca problema era bujia aia moartã, mi-au zis mecanicii la care am fost ca mașina încerca sã își facã regenerarea, dar nu putea din cauza acelei bujii arse.
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Surpriza, dupã 150 km problema a reapãrut. Exact la fel, mesaj în bord, nu își mai face regenerarea. Curatare filtru sau înlocuire? Eliminare nu vreau sa fac. La accelerare de la 2000 de ture se aude și un sunet la motor, ca o bãtaie ascuțitã, ca de injecție. Și înainte de a reapãrea din nou problema asta, am vrut sa accelerez în a 5 - a de la 2000 de ture, nu a accelerat decât foarte puțin și mi-a apãrut în bord engine power is reduced, accelera foarte foarte greu în orice viteza. Asta de la ce o mai fi?
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Nu mi-au zis de alte erori, dar nu știu ce sa zic, au zis ca regulatorul de presiune funcționeazã corect, deși am niște oscilații foarte mari la relanti. Oricum dupã un drum de vreo 150 km, filtrul și-a fãcut regenerarea și acum am vreo 120 km, majoritatea fãcuți în oraș, de când filtrul nu și-a mai fãcut regenerari, consumul este normal, sper sa fie de bine. Deși sunt constient ca probabil o sa aparã iarãși cândva problema. Pana atunci mai strâng bani de un dpf nou.
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
paul2004 a scris:Bujia nu are treaba cu regenerarea...din cate stiu eu.
La diagnoza ce iese?
Curatare de egr...verificat injectoarele....verificat senzorii de presiune si temperatura montati pe dpf...verificat gradul de infundare al dpf.ului....posibil vreo sonda lamda.
Cauze pot fi cateva.
La diagnoza ce iese?
Curatare de egr...verificat injectoarele....verificat senzorii de presiune si temperatura montati pe dpf...verificat gradul de infundare al dpf.ului....posibil vreo sonda lamda.
Cauze pot fi cateva.
Egr-ul l-am curãțat personal, e ca nou, admisia arata bine, fãrã depuneri, doar urmele de ulei, care dupã câte știu sunt normale, injectoarele mi-au zis ca funcționeazã chiar bine, sunt în parametrii, senzorii de pe dpf nu i-am verificat... Dupa acea regenerare cei de la service au zis ca dpf are 0 gradul de încãrcare, deși nu i-am crezut...
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Jean05rsj
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare! Din pacate si la astra (J) mea din 2011 motor 1.7 CDTI 110 CP a aparut cam aceeasi problema cu filtrul de particule. Turbina si injectoarele sunt in parametrii normali (cel putin conform softului de la Radacini). Zilele trecute mi s-a parut ciudat ca mi-a facut regenerarea dupa ce revenisem de pe autostrada Ploiesti Bucuresti unde am mers cam la 2500 ture (120 km/h in a 5-a) cel putin 40-50 km.
In cei 9 ani de cand am masina, martorul din bord pentru filtrul de particule s-a aprins de maxim 2 ori, 1 data cand am tinut f mult masina la relanti in curte pentru a nu descarca bateria.
In cei 9 ani de cand am masina, martorul din bord pentru filtrul de particule s-a aprins de maxim 2 ori, 1 data cand am tinut f mult masina la relanti in curte pentru a nu descarca bateria.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Am și eu o Astra J 1,7 CDTI Ecoflex de câteva zile. Doua zile la rând, mergând prin oraș, a început sã scoate mult fum, albãstrui, câteva minute, cam 1 km parcurs. Cu cât apãsam accelerația mai mult cu atât și fumul ieșea mai mult. Nu s-a aprins nici in martor în bord. Cam aiurea faza, se uitã lumea ca la urs! Așa aratã o regenerare? Cu mult fum? Euro 5? Încerc sã fac abstracție de sugestia schimbãrii treptelor de vitezã, in sensul cã încerc sã o țin la peste 2000 tot/min, în treapta a II-a, prin oraș. Am senzația cã mersul prin oraș e un coșmar pentru mașinã! Cât de important este sistemul Stop/Start? La o oprire scurtã, de câteva minute, are importanțã/influențã faptul cã nu opresc motorul?
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am ajuns intr-o parcare la un market si inainte sa opresc motorul,ma uit in oglinda si vad albastru...nu prea mult. Consum instant la ralanti 2 litri si turometru la 1000. Accelerez pe loc, fum albastru. Zic sa dau o tura. Si am dat. Mam intors la market dupa cateva minute si vreo 6-7 km parcursi...(120-140 soseaua de centura). Parea ca isi revenise.
Empyr
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2021
- Mesaj Privat
Din cauza regenerarilor eu schimb uleiul la 5000-6000km asta inseamana la 3-4 luni.
Intrebare: trebuie sa schimb doar uleiul si filtrul de ulei la 5000-6000km sau trebuie si filtrul de motorina si celelalte care se schimba la o revizie anuala?
Ma gandeam ca filtrul de motorina si polen sa le schimb la 1 an sau 15000km. Ce imi recomandati?
Intrebare: trebuie sa schimb doar uleiul si filtrul de ulei la 5000-6000km sau trebuie si filtrul de motorina si celelalte care se schimba la o revizie anuala?
Ma gandeam ca filtrul de motorina si polen sa le schimb la 1 an sau 15000km. Ce imi recomandati?
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
marin70 a scris:Salutare. Am și eu o Astra J 1,7 CDTI Ecoflex de câteva zile. Doua zile la rând, mergând prin oraș, a început sã scoate mult fum, albãstrui, câteva minute, cam 1 km parcurs. Cu cât apãsam accelerația mai mult cu atât și fumul ieșea mai mult. Nu s-a aprins nici in martor în bord. Cam aiurea faza, se uitã lumea ca la urs! Așa aratã o regenerare? Cu mult fum? Euro 5? Încerc sã fac abstracție de sugestia schimbãrii treptelor de vitezã, in sensul cã încerc sã o țin la peste 2000 tot/min, în treapta a II-a, prin oraș. Am senzația cã mersul prin oraș e un coșmar pentru mașinã! Cât de important este sistemul Stop/Start? La o oprire scurtã, de câteva minute, are importanțã/influențã faptul cã nu opresc motorul?
In timpul regenerarii trebuie sa mergei cu ea constant intre 2000-3000 ture, daca o lasi la relanti nu are niciun efect regenerarea si va fi esuata, nu este asa de grav nici daca o opresti dar la urmatoatea pornire va intra regenerare si trebuie sa mergi cat pot de constant. Informatii primite la diagnoza facuta pe masina mea in service la un profesionist.
Nu prea este recomandat sa circuli mult in oras cu diesel mai ales in aglomeratie si pe drumuri scurte, atunci se incarca repede filtrul de particule. In timpul regenerarii consumul instant este cam de 2.4-2.6 l/h fata de 0.4-0.6 cat ar fi normal, asa iti pot da seama de regenerare si mai face o vibratie motorul la relanti.
BVlad388
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut. Ai rezolvat problema?
Am aceeasi problema la un Opel Astra J 2012, doar ca la mine nu se mai finalizeaza regenerarea, am mers mai mult de o ora la turatie de 2200-2500 si imi scrie in continuu diesel partic is full continue to driving.
Multumesc
Am aceeasi problema la un Opel Astra J 2012, doar ca la mine nu se mai finalizeaza regenerarea, am mers mai mult de o ora la turatie de 2200-2500 si imi scrie in continuu diesel partic is full continue to driving.
Multumesc
criste a scris:Salut,
Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost
dupa 30min s-a schimbat in acesta
am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.
De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.
Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.
Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.
Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.
Va multumesc!
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost
dupa 30min s-a schimbat in acesta
am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.
De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.
Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.
Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.
Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.
Va multumesc!
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
C80xna
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit pe CO!
Ca regulã generalã, înainte de a posta un topic nou despre orice te intereseazã, folosește funcția „cautã orice...” din partea dreaptã, sus, a oricãrei pagini: o sã fii surprins ce o sã gãsești. Doar cã trebuie sã (și) citești.
Exemplu:
https://www.clubopel.com/rez...easa&sa=Cauta .
Ca regulã generalã, înainte de a posta un topic nou despre orice te intereseazã, folosește funcția „cautã orice...” din partea dreaptã, sus, a oricãrei pagini: o sã fii surprins ce o sã gãsești. Doar cã trebuie sã (și) citești.
Exemplu:
https://www.clubopel.com/rez...easa&sa=Cauta .