- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Am o problema noua la al meu J și anume cu filtrul de particule, mai exact regenerarea... Ieri mi-a apãrut mesajul "diesel particle filter full, please continue driving". Menționez ca își fãcea regenerãri foarte dese, undeva la 50 km, conducând în proporție de 95%in oraș. De obicei, dãdeam o turã rapidã pe centura, a 3-a, 3000 rpm, în câteva minute, își fãcea regenerarea și consumul revenea la normal. De data asta, am condus credca aproximativ o ora jumate, încercând sa fac regenerarea, a 3-a la 3000, a 4-a la 3000, constant kilometrii buni, dar nimic, mesajul nu a dispãrut nicidecum, am stat și în parcare pe urma cam o ora, fãrã sa opresc motorul, tot degeaba. Pana la urmã, am renunțat.
Întrebarea mea este... E clar ca trebuie sa schimb dpf sau credeți ca s-ar putea sa meargã o regenerare forțatã sau o curãțare de dpf?
MODEL: Opel Astra J Sports tourer
MOTOR: 1.7 cdti 110 cp A17DTJ
bazyvaly
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2020
- Mesaj Privat
Nu te apuca sa anulezi dpf-ul! Dacã ai oricare din probleme de mai sus doar scapi de o problema,nu și de cauza.
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,591 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,591
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
La diagnoza ce iese?
Curatare de egr...verificat injectoarele....verificat senzorii de presiune si temperatura montati pe dpf...verificat gradul de infundare al dpf.ului....posibil vreo sonda lamda.
Cauze pot fi cateva.
Egr-ul l-am curãțat personal, e ca nou, admisia arata bine, fãrã depuneri, doar urmele de ulei, care dupã câte știu sunt normale, injectoarele mi-au zis ca funcționeazã chiar bine, sunt în parametrii, senzorii de pe dpf nu i-am verificat... Dupa acea regenerare cei de la service au zis ca dpf are 0 gradul de încãrcare, deși nu i-am crezut...
- ADragomir581
- *
- 7 mesaje
- din 05 Nov 2018
ADragomir581
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2018
- Mesaj Privat
Jean05rsj
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
In cei 9 ani de cand am masina, martorul din bord pentru filtrul de particule s-a aprins de maxim 2 ori, 1 data cand am tinut f mult masina la relanti in curte pentru a nu descarca bateria.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Empyr
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2021
- Mesaj Privat
Intrebare: trebuie sa schimb doar uleiul si filtrul de ulei la 5000-6000km sau trebuie si filtrul de motorina si celelalte care se schimba la o revizie anuala?
Ma gandeam ca filtrul de motorina si polen sa le schimb la 1 an sau 15000km. Ce imi recomandati?
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
In timpul regenerarii trebuie sa mergei cu ea constant intre 2000-3000 ture, daca o lasi la relanti nu are niciun efect regenerarea si va fi esuata, nu este asa de grav nici daca o opresti dar la urmatoatea pornire va intra regenerare si trebuie sa mergi cat pot de constant. Informatii primite la diagnoza facuta pe masina mea in service la un profesionist.
Nu prea este recomandat sa circuli mult in oras cu diesel mai ales in aglomeratie si pe drumuri scurte, atunci se incarca repede filtrul de particule. In timpul regenerarii consumul instant este cam de 2.4-2.6 l/h fata de 0.4-0.6 cat ar fi normal, asa iti pot da seama de regenerare si mai face o vibratie motorul la relanti.
BVlad388
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2022
- Mesaj Privat
Am aceeasi problema la un Opel Astra J 2012, doar ca la mine nu se mai finalizeaza regenerarea, am mers mai mult de o ora la turatie de 2200-2500 si imi scrie in continuu diesel partic is full continue to driving.
Multumesc
Problema cu regenerarea lunga a inceput acum 600km cand regenerarea a durat o ora de mers la 2600-3000ture treapta 2.
Primul mesaj care a aparut in bord a fost

dupa 30min s-a schimbat in acesta

am mai mers inca 30min si a disparut de pe ecran mesajul.
Viata uleiului a scazut cu 20%.
De atunci am mai avut o regenerare scurta la 350km mers mixt, viata ulei a scazut cu 1% si inca o regenerare lunga la 250km, mers 80% urban, pe care nu am reusit sa o termin dupa o ora de mers si a oprit masina cu mesajul afisat in bord.

Credeti ca ar fi bine sa mai incerc inca o regenerare in mers sau sa o duc la un mecanic/service sa depisteze cauza regenerarii lungi?
Am fost la cativa mecanici cu aceasta problema, dar acestia mi-au propus sa anulez dpf-ul.
Alte probleme la masina:
Ocileaza la relanti cu motorul cald.
Se mai aude cateodata un tacanit de injectie cand accelerez
si in treapa a 3-a la mers constant, 2000-2200 ture se mai aude cateoadata tacanitul de injectie.
Masina: Astra J 2011 A17DTJ 80kw, 275000 km.
Va multumesc!
MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
C80xna
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,089 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,089
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ca regulã generalã, înainte de a posta un topic nou despre orice te intereseazã, folosește funcția „cautã orice...” din partea dreaptã, sus, a oricãrei pagini: o sã fii surprins ce o sã gãsești. Doar cã trebuie sã (și) citești.
Exemplu:
https://www.clubopel.com/rez...easa&sa=Cauta .
- ciprinell_bossu
- *
- 24 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Prahova
ciprinell_bossu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Cum am procedat:
Am curatat egr;
Am înlocuit regulator presiune pompa injectie ;
Am plecat la drum(in bord aveam mesajul "filter particle full, continue driving), mers la 2000ture pana temperatura a ajuns la 90 grade, apoi:
- treapta 2 la 2800ture, se aprinde ledul de la oglinda care indica ca inceput regenerarea si ramane aprins 20min, dupa care se stinge, semn ca regenerarea sa incheiat - fara succes, mesajul ramane in bord, continui sa merg;
- treapta 3 la 2700 ture, incepe o noua regenerare, 20min - fara succes;
- treapta 4 la 2600- 2800ture, incepe o noua regenerare, dureaza cam 15 min si imi dispare mesajul din bord si ledul se stinge - regenerare realizatã!
Dupa aceasta regenerare verific gradul de incarcare al dpf-ului cu opcom care arata 37%.
Nu credeam ca se mai poate regenera de la valoarea aceasta. Inainte de aceasta regenerare vorbisem cu 2 mecanici care mi-au zis ca nu se mai poate regenera de la valoarea aceasta, iar singura solutie este curatirea, inlocuirea sau anularea dpf-ului.
Acum ramane sa depistez cauza regenerarii lungi.
Salut ce ai rezolvat cu regenerarea și cu încărcarea aia de rămâne la 37% și eu ma confrunt cu 31%încărcare și nu știu ce sai fac am pus-o pe testra și îmi zice ca senzori temperatura 1 2 am valorile cam mari
