- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
PROVID3R a scris:Ok. Asta stiu....intrebarea este....exista alta solutie de a deschide masina sau sa ma apuc sa sparg geamul sau sa rup ceva la ea?
Mr.Opel a scris:... Nu știu ce altă variantă ar mai fi.
1. Apelezi la un lăcătuș specializat...sau un băiat cu ”facultate”
2. La unele mașini, cu puțină pricepere și îndemânare, se poate deschide capota motor.
katalin.r a scris:Daca ajungi totusi la spart geamul presupun ca stii regula de a nu-l sparge pe cel mai mic din lateral spate, care paradoxal e si cel mai scump dintre toate
Un sfat foarte bun!
Adaug: dacă totuși o să spargi un geam(lateral, desigur!), folosește o sculă specială(gen ciocănel de urgență), nu te apuca să folosești forța brută ptr că o să faci pagube mult mai mari decât un geam!
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Dacă s-a rupt ceva în interior, nici lăcătușul nu poate face mare lucru. Dar da, merită încercat inainte.
Ciocănelul menționat de bibu arata cam așa:
https://www.emag.ro/ciocan-d...235/pd/DWPBGKBBM/
Ciocănelul menționat de bibu arata cam așa:
https://www.emag.ro/ciocan-d...235/pd/DWPBGKBBM/
- PROVID3R
- **
- 105 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Brasov
PROVID3R
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Ok. Daca deschid capota motor si ajung sa scot bornele de pe baterie, este posibil sa mearga oare? Ca banuiesc ca atata timp cat are tensiune din baterie, tine inchiderea mereu pe "inchis". Nu am buton de deschidere la usa de hayon, ca este un Astra H din 2005. Si nu o sa sparg niciodata geamul cel mic din spate ca stiu ca este cel mai scump si oricum nu as putea intra pe acolo nici cu totul si nici macar cu mana pana la cea mai apropiata usa, deci exclus din start aceasta varianta. In caz de spart geamul, voi folosi ciocanel, niciodata cotul sau forta bruta. Incerc sa dau masca cea mica jos, sa o scot din clipsurile alea din bara de protectie, sa pot baga mana sa deschid capota. Pacat ca in momentul de fata, nu permite vremea.
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- PROVID3R
- **
- 105 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Brasov
PROVID3R
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Am reușit sa rezolv problema. Pana la urma a trebuit sa apelez la o firma de deblocări uși auto ca sa pot deschide ușile la mașină. Problema cu închiderea centralizata, am rezolvat cu un domn electrician care lucrase la reprezentanta unde duceam mereu mașina. Problema era ca aveam 5 fire secționate in burduful de la ușa pe dreapta-spate (3 din ele erau rupte si celelalte 2 aveau izolația rupta, dar firele erau întregi). S-au reparat firele | cositorit | izolat si am mai verificat cablajul si pe ușa stânga-spate, sa fiu sigur ca nu mai e vreo problema. Pe stânga-spate era totul in regula. Pe ușile din fata stânga + dreapta la fel, fără probleme. Din cauza aceea îmi ardea siguranța nr. 38 de închidere centralizata din REC. Am înlocuit si câteva siguranțe din ECU si REC...mai găsisem si siguranța pentru dezaburire oglinzi exterioare arsa - am înlocuit-o si pe aia. Practic am rezolvat doua probleme intr-una si anume ca si încărcarea la baterie si-a revenit la normal. Acum am încărcarea normala de 14.2 - 14.3 V in meniul secret al mașinii, atât la relanti cat si in mers. Masina trage puțin mai bine si relantiul e mai "rotund", iar la lumina de la faruri nu mai am micile fluctuații. Pana la urma orice fir de pe oriunde din cablajele mașinii contează si influențează. Acum câțiva ani îmi porneau si avariile singure (ma sunau vecinii sa-mi spună ca merg avariile la mașină, desi eu nu le uitam niciodată pornite) si am văzut aici pe forum ca multi au problema asta. De-a lungul timpului am rezolvat tot ce se poate la partea electrica si acum nu mai am nici problema avariilor, au trecut aproape 4 ani de cand nu au mai pornit singure). Sper sa fie de folos mesajul meu pentru oricine are probleme cu inchiderea centralizata si altele aferente.
Sa aveți o zi buna si drumuri bune fără incidente.
Sa aveți o zi buna si drumuri bune fără incidente.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat