Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mai încearcă să deschizi cu cheile, stânga dreapta/lock unlock viguros. Dacă ai buton pentru portbagaj pe cheie, încearcă să intri prin portbagaj. Nu știu ce altă variantă ar mai fi.


Ultima modificare făcută de Mr.Opel la Joi 26 Sep, 2024 5:45 pm
Skip ads

  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Daca ajungi totusi la spart geamul presupun ca stii regula de a nu-l sparge pe cel mai mic din lateral spate, care paradoxal e si cel mai scump dintre toate
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
PROVID3R a scris:Ok. Asta stiu....intrebarea este....exista alta solutie de a deschide masina sau sa ma apuc sa sparg geamul sau sa rup ceva la ea?

Mr.Opel a scris:... Nu știu ce altă variantă ar mai fi.

1. Apelezi la un lăcătuș specializat...sau un băiat cu ”facultate” Wink
2. La unele mașini, cu puțină pricepere și îndemânare, se poate deschide capota motor.

katalin.r a scris:Daca ajungi totusi la spart geamul presupun ca stii regula de a nu-l sparge pe cel mai mic din lateral spate, care paradoxal e si cel mai scump dintre toate

Un sfat foarte bun!
Adaug: dacă totuși o să spargi un geam(lateral, desigur!), folosește o sculă specială(gen ciocănel de urgență), nu te apuca să folosești forța brută ptr că o să faci pagube mult mai mari decât un geam!
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Dacă s-a rupt ceva în interior, nici lăcătușul nu poate face mare lucru. Dar da, merită încercat inainte.
Ciocănelul menționat de bibu arata cam așa:



https://www.emag.ro/ciocan-d...235/pd/DWPBGKBBM/
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ok. Daca deschid capota motor si ajung sa scot bornele de pe baterie, este posibil sa mearga oare? Ca banuiesc ca atata timp cat are tensiune din baterie, tine inchiderea mereu pe "inchis". Nu am buton de deschidere la usa de hayon, ca este un Astra H din 2005. Si nu o sa sparg niciodata geamul cel mic din spate ca stiu ca este cel mai scump si oricum nu as putea intra pe acolo nici cu totul si nici macar cu mana pana la cea mai apropiata usa, deci exclus din start aceasta varianta. In caz de spart geamul, voi folosi ciocanel, niciodata cotul sau forta bruta. Incerc sa dau masca cea mica jos, sa o scot din clipsurile alea din bara de protectie, sa pot baga mana sa deschid capota. Pacat ca in momentul de fata, nu permite vremea.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Baftă!
  • PROVID3R

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Am reușit sa rezolv problema. Pana la urma a trebuit sa apelez la o firma de deblocări uși auto ca sa pot deschide ușile la mașină. Problema cu închiderea centralizata, am rezolvat cu un domn electrician care lucrase la reprezentanta unde duceam mereu mașina. Problema era ca aveam 5 fire secționate in burduful de la ușa pe dreapta-spate (3 din ele erau rupte si celelalte 2 aveau izolația rupta, dar firele erau întregi). S-au reparat firele | cositorit | izolat si am mai verificat cablajul si pe ușa stânga-spate, sa fiu sigur ca nu mai e vreo problema. Pe stânga-spate era totul in regula. Pe ușile din fata stânga + dreapta la fel, fără probleme. Din cauza aceea îmi ardea siguranța nr. 38 de închidere centralizata din REC. Am înlocuit si câteva siguranțe din ECU si REC...mai găsisem si siguranța pentru dezaburire oglinzi exterioare arsa - am înlocuit-o si pe aia. Practic am rezolvat doua probleme intr-una si anume ca si încărcarea la baterie si-a revenit la normal. Acum am încărcarea normala de 14.2 - 14.3 V in meniul secret al mașinii, atât la relanti cat si in mers. Masina trage puțin mai bine si relantiul e mai "rotund", iar la lumina de la faruri nu mai am micile fluctuații. Pana la urma orice fir de pe oriunde din cablajele mașinii contează si influențează. Acum câțiva ani îmi porneau si avariile singure (ma sunau vecinii sa-mi spună ca merg avariile la mașină, desi eu nu le uitam niciodată pornite) si am văzut aici pe forum ca multi au problema asta. De-a lungul timpului am rezolvat tot ce se poate la partea electrica si acum nu mai am nici problema avariilor, au trecut aproape 4 ani de cand nu au mai pornit singure). Sper sa fie de folos mesajul meu pentru oricine are probleme cu inchiderea centralizata si altele aferente.
Sa aveți o zi buna si drumuri bune fără incidente. Smile
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Preventiv verifică și burduful de la hayon.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu incarcare de 14.3v… esti campion pe Z17DTH!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR