Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu fie prea intins cablul de acceleratie (se regleaza -la motor)
Trebuie verificat potentiometrul de acceleratie.E pe axul clapetei de acceleratie.Poate merge curatat,sau poate trebuie schimbat.
Skip ads

  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
maine incerc sa ii schimb senzorul de temperatura
  • Btn

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Bogdan500 sa imi spui si mie cum se comporta dupa ce ai schimbat senzorul de temperatura.
  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut, ai rezolvat cu masina? cu relantiu?
  • Btn

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema !
  • geopel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 z1.2xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bogdan500 a scris:salut, ai rezolvat cu masina? cu relantiu?

Salut Bogdan ai rezolvat cu relantiul,daca da cum ca asta ma doare si pe mine acelasi motor.....
  • geopel

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2003 z1.2xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2012

  • Mesaj Privat
In sfarsit am rezolvat si eu problema,nu am schimbat masina cum eram tentat ci doar corpul clapet acceleratie,si am un relantiu de 800 rpm.Oricum vreau sa multumesc tuturor binevoitorilor dupa forum....
  • opel_rsi

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna.

Am aceeasi problema dar la un Astra G X12XE. Cand motorul este rece si accelerez, se supratureaza. Dupa ce se incalzeste motorul, in unele momente se tureaza singura cand o las pe liber. Relantiul este instabil indiferent ce temperatura are motorul. Am schimbat debitmetrul si sonda lambda, dar se pare ca fenomenul nu a disparut. Rog pe cei care au rezolvat problema la masina lor sa dea un sfat. Multumesc.
  • buzau_george62

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 1996 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema la astra F C14NZ 1993. Se tura in mers cand o scoteam din viteza ,apoi revenea la turatia normala de 800 rpm la 2-3 secunde dupa ce se oprea roata.Dupa cca.2 ani de cautari si inlocuiri de senzori si alte piese am rezolvat singur problema (asa cum dealtfel i-mi sugerase un mecanic), prin anularea senzorului de viteza (SVV) ,care se afla in spatele ceasului de viteza. Anularea se face simplu prin scoaterea mufei acestuia -SVV-ul are 3 fire sau 3 picioare.Succes !
  • blackstyle

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
allyen88 a scris:Am urmat exact instructiunile colegului, insa rezultatul a fost acelasi, se tureaza de la sine in mers in momentul in care o scot pe liber sau apas ambreiajul.

Rog daca a mai intalnit cineva aceasta problema si poate sa spuna in ce fel a rezolvat...


Corsa B din 99 motor x10xe
Am facut si eu acele instructiuni mai putin faza cu 92 de grade si am aceleasi simptome.
Nu stiu de la ce este insa inainte nu facea asa.
Am relantiul boboc fara variatii la 900.
Inainte cand eram in trafic si scoteam din viteza ruland, fara sa accelerez, acul de la turatii se plimba intre 900 si 1100. De ceva vreme in aceleasi conditii acul sta pe undeva la 1700 iar daca masina incetineste sub 10 la ora, sau stationez, acul turometrului se aseaza cuminte la 900.
  • Soare77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 ZI65E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
de 3 luni am achizitonat un Corsa B din 99 motor x10xe de maxim 2 sapt nu mai sta la relanti, cand franez sau opresc la semafor imi scade turatia la 700-800 sta cateva secunde acolo,dupa care urca din la la 1000,o data ajuns la 1000 are fluctuatii si acolo, care poate fi cauza? ma poate ajuta cineva cu un sfat? imi cer mii de scuze moderatorului daca am gresit topicul si nu m am adresat unde trebuie
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
filtru de benzina, clapeta acceleratie, egr, motoras pas cu pas, furtune de vacuum. cam astea trebuiesc verificate.
in mare parte ar fi motorasul pas cu pas ... daca nu incearca cea mai potrivita- futunele de vacuum, vezi daca isi face vacuum si daca toate sunt bune (sa nu fie crapate sau infundate).
  • Soare77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 ZI65E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc Pisic88, am sa verific tot ce ai spus tu..te voi anunta ce a fost...am uitat sa mentionez, dar nu stiu daca tot din aceasi cauza este, insa mai mult de 80-100 la ora nu se duce...si 100 cand o prind...este cu chiu cu vai turatii maxime forjata, altfel nu...sa fie tot din cauza asta? MS
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
filtru de benzina, clapeta de acceleratie, bujii, egr,filtru de aer, motoras pas cu pas. dar in mare la problema asta e filtru de benzina si/sau clapeta de acceleratie.
  • blackstyle

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Corsa B din 99 motor x10xe
Am curatat EGR, throttle body, toate furtunasele care intra-ies din throttle body.
La montaj observ ca in tulumba de sub throttle body am din belsug pasta negricioasa care seamana cu magiunul. Fara sa scot tulumba curat cum pot cu o surubelnita si pensoane apoi bag wd40 si carburol. Las sa se dizolve cat se putea dizolva si scot cu o carpa ce se putea scoate. Montez totul la loc si dau cheie. Bineinteles ca nu a pornit. Am uscat bujiile si le-am curatat de 4 ori apoi a pornit scotand fum gros albicios la inceput apoi negru ca iadul.
Am un post mai sus unde explic cum se comporta. Acum nu mai coboara acul turometrului nici la ralanti. Sta pe la 1500 si oscileaza doar o data la 1minut doua si foarte putin daca e motorul cald. Daca e rece turometrul se fixeaza pe 1100 iar in 3-4 minute cat se incalzeste motorul la 90 de grade urca si turometrul la 1500.
Am desfacut din nou throttle body si am curatat cu wd40 potentiometrul si motorasul pas cu pas apoi am montat si am facut reset inainte sa pornesc motorul. Nu mai am idei. Nu mai stiu ce sa curat. Ma gandesc sa schimb bujiile preventiv dar imi sta gandul si la tulumba de sub throttle body. Tulumba mea pare din fonta si nu prea vad cum sa o desfac dintre furtunase si cabluri.
Masina probata la drum merge bine, are putere in panta nu se inneaca, raspunde rapid la comenzi, doar ca sta turata la ralanti si probabil consuma mai mult decat imi doresc eu.
Maine pe zi o sa fac poze si o sa le postez.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Dupa montaj ai lasat sa memoreze noua pozitie a clapetei de acceleratie? daca nu, citeste pe forum cum se face.
  • blackstyle

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am facut tot cum se spune pe forum.
Citind mai mult asta noapte mi-am dat seama ca am facut o greseala fatala. Am umblat la reglajele surubelelor sigilate cu galben in momentul in care am curatat corpul clapetei.
Acum tre sa am rabdare si tutun pana le aduc la punctul initial. Intr-un post al lui Dan Cuciureanu spunea ceva de genul ca intru in bucla.
Daca stiti pe forum o metoda care sa ma ajute postati va rog ca eu nu am reusit sa identific pana acum.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi daca nu ai urme pe suruburi, rabdare si tutiun.
  • blackstyle

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu a ramas vopsea decat pe surubul mare insa miscand-ul inainte si inapoi nu pot sti cat de adanc era insurubat. Cel mic stiu cam pe unde era ptr ca atunci cand l-am miscat ma gandeam ca uite cum sta aproape de limita...
Am reusit pana acum sa cobor la 1000 cand pornesc cu motorul rece. Insa urca pe la 1500 cand se incalzeste.
M-ar ajuta enorm daca cineva stie sau poate sa masoare valorile de pe potentiometrul de pe corpul clapetei intre pinii 1-3 in momentul in care clapeta este in repaos.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta in autodata sau tis.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR