- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
probabil nu ai, mie imi afiseaza o eroare cand am casetofonul pornit, adica cred ca a fost de la el, nu am mai incercat sa vad ce-mi afiseaza cand il am pornit, dar la un moment dat imi arata o eroare acolo. Acum nu-mi mai arata, doar viteza si apoi toate aprinse. Daca aveai eroare, trebuia sa-ti arate inainte sa-ti arate viteza.
uita-te la urmatorul video:
http://www.youtube.com/watch?v=goWf28qS76I
Daca nu ai erori, nu mai apare cifra 12 de 3 ori, dar daca ai, apare si ea. La mine a aparut si cifra 12 cand imi aratase eroare.
uita-te la urmatorul video:
http://www.youtube.com/watch?v=goWf28qS76I
Daca nu ai erori, nu mai apare cifra 12 de 3 ori, dar daca ai, apare si ea. La mine a aparut si cifra 12 cand imi aratase eroare.
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
@sorin's-am reconditionat si eu canistra de carbuni ieri dupa cum ai explicat tu si functioneaza 100% recomand cu incredere tuturor care au problema cu canistra a urmeze pasii pe care i-a facut sorin pentru reconditionarea canistrei eu am pus laveta in doua straturi si in partea de jos si in partea de sus a canistrei apoi am lipit cu picatura iar pentru etansare am folosi silicon petru garnituri aoi l-am lasat sa se usuce si l-am ,,bandajat" cu banda izolatoare la fel din pvc nu textila,carbunele reactiv l-am pus tot in aceeas cantitate ,dupa ce am terminat operatiunea am suflat in acele 3 tevi si trecea aerul apoi am montat-o pe masina am pornit si merge brici in principiu eu nu aveam probleme din cauza canistrei in sensul sa nu imi mearga motorul cum trebuie sau sa am vre-o eroare dar aveam furtunele pline cu carbune reactiv si asta o stiam mai de mult de aceea pentru siguranta am reconditionat canistra cand am scuturat valva de purjare a curs din ea carbune,intreberea mea- este posibil ca valva sa fie ramasa pe deschs ?
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
la mine nu imi dadea eroare in bord in sensul sa se aprinda check engine sau sa mearga rau motorul dar cand am scos valva de purjare sa o curat am lovit-o usor pe toate partile apoi am intors-o usor cu tevile in jos si a curs carbune destul de mult apoi am suflat in ea si intra aerul,ma gandesc ca era deschisa si functioneaza daca nu imi da eroare in bord si numai trebuie sao curat cu alcool izopropilic si sa fac proba cu bateria tu ce zici sa o las asa sau sa o cura si cu alcool si sa o probez cu bateria ma gandesc ca nu are rost deoarece nu am nicio eroare si motoru merge cum trebuie
Termopan
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
vin si eu cu o intrebare ..am luat in februarie un vectra b 2.0 dti toate bune si frumoase pana ridic capota si vad ca in dreapta la vacumu de la egr un furtunas deala era blocat cu un surub ..ridic capota la unchimiu vad ca avea furtunasu conectat ..scot surubu de la a mea conectez furtunasu si vreau sa zic ca in a 2 a accelera de parca eram in a 5 a cu 20 de km/h ..vorbesc cu cel care mi-a dat masina si ii zic ce si cum si imi spune ca egr-ul este spart si ca este anulat din ecu adik sunt setate alte valori pentru ca turbo sa intre in functiune la 2300 turatii ..am tras aeru din furtunas si am bagat surubu la loc ..a inceput puterea sa reapara ..acuma intrebarile mele sunt : 1 daca scot egr si pun o placutza de metal rezolv problema mai bine ? 2 daca pun alt egr si resoftez ecu-ul se merita ? iar 3 e posibil ca anularea egr-ului sa scada din putere / limiteze viteza maxima ? pur si simplu dati-mi raspunsuri concrete si nu deviati de la intrebare merci anticipat !
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Termopan
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
cangri a scris:EGR (Exaust Gas Recilculation) are rolul de a baga gazele nearse din evacuare inapoi in camera de ardere.
Rolul este strict pentru a reduce poluarea.
stiam ce rol are vroiam sa stiu daca ii scade puterea motorului etc influenteaza consumu si ce sfat as putea primii de la un expert sa fac dintre cele 3 "intrebari" puse de mine mai sus dak o iei logic ..retrimiterea gazelor in motor pentru a fi rearse ar insemna un consum mai mic cu 1 litru sa zic !
Rolul este strict pentru a reduce poluarea.
- unicooll
- **
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:ca sa ajungi la canistra trebuie sa demontezi roata si sa dai aparatoarea de noroi(carenaj) care e de plasti si prinsa in niste nituri de plastic cu miez. ca sa le desfaci trebuie doar sa impingi cu un obiect nu foarte ascutit in mijlocul nitului pana cand incepe sa iasa miezul din el
Mai exact care roata se da jos? Stanga/dreapta, fata/spate? Stie careva? Si in afara de vidul din rezervor ce probleme mai pot aparea de la aceasta canistra? Eu mi-am schimbat motorul, dar la pornire, tot are rateuri uneori, in sensul ca da semne sa se opreasca iar uneori chiar se opreste, ca si cum nu ar intra socul automat normal. Iar in mers la turatie relativ scazuta smuceste, ca si cum ar fi benzina pe terminate si nu fuge. Uneori cand scot busonul la rezervor imi da senzatia de vid. Am mers si cu busonul scos, dar nu se schimba mersul in bine.
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
La tigra este in dreapta fata (stanga fata daca stau cu fata la motor), mai precis pe partea pasagerului.
Uite aici un link: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11819
La astra nu stiu unde este pozitionat, dar din ce am vazut eu tot pe dreapta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=99570
Uite aici un link: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11819
La astra nu stiu unde este pozitionat, dar din ce am vazut eu tot pe dreapta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=99570
- unicooll
- **
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ioan marius
- *
- 1 mesaje
- din 14 Aug 2013
- Astra 2001
- Botosani
ioan marius
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2013
- Mesaj Privat
salut am o problema cu EGR si am nevoie de ajutor. am un opel astra g diesel motor 2000 imi curge ulei pe la valva,sau mai bine zis stropeste cu ulei .furtunul de sub el il gasesc plin de ulei periodic. l-am shimbat cu unul sh si prima zi nu a curs nici o picatura dar a doua zi aceeasi situatie,furtunul plin de ulei. cine poate sa-mi dea un sfat?