Nelko
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- NitrouxBoy
- **
- 166 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra OPC 2002 Z20LET
- Caras-Severin
NitrouxBoy
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut! am si eu o problema legata de caldura in habitaclu. Este vorba de vectra b x18xe. Problema e destul de ciudata,deoarece uneori da caldura "asa cum trebuie",alteori da foarte slab ....Initial am zis ca e din cauza termostatului deoarece temperatura apei cam oscila intre 80 si 95grade(uneori si putin sub 80) drept urmare am schimbat termostatul dar nu a venit si caldura pe care o asteptam . Pe MID imi scrie de multe oi sa verific apa din vasul de expansiune (nu pricep fenomenul deoarece apa nu scade). Are cineva vreo idee?
- florinhintea
- *
- 2 mesaje
- din 18 Jul 2010
- Vectra 1996 xtd
- Olt
florinhintea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996 xtd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
NitrouxBoy a scris:Salut! am si eu o problema legata de caldura in habitaclu. Este vorba de vectra b x18xe. Problema e destul de ciudata,deoarece uneori da caldura "asa cum trebuie",alteori da foarte slab ....Initial am zis ca e din cauza termostatului deoarece temperatura apei cam oscila intre 80 si 95grade(uneori si putin sub 80) drept urmare am schimbat termostatul dar nu a venit si caldura pe care o asteptam . Pe MID imi scrie de multe oi sa verific apa din vasul de expansiune (nu pricep fenomenul deoarece apa nu scade). Are cineva vreo idee?
cand e motorul pornit si ajunge la temperatura optima s-ar putea sa scada putin apa...atunci sa opresti si sa verifici
edutzu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
io tot stau si mah gandesc ..... " ce treaba sa aiba antigelul ? " .... ba io sti ce cred ca avut omu ... avea aer de instalatie ... si cand a schimbat antigelul s-a aerisit ... daca are cineva o explicatie mai buna sa imi zica si mie ... antigelul e antigel ... ca zci altceva .. eu aveam apa in vectra mea si nu baga caldura decat calai ... adik la fel cum zice omu ... am schimbat cu antigel ... instalatia aerisita betoon .. si tot la fel imi baga caldura .... deci concluzia ... acloriferul cu depuneri ... asa ca trebuie dat jos si curatat ... dar asta implica o zi de lucra ... am inteles ca se da bordu jos ca schimbi caloriferul ... acu daca nu e asa ar fi bine ... salut
jere
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
edutzu a scris:io tot stau si mah gandesc ..... " ce treaba sa aiba antigelul ? " .... ba io sti ce cred ca avut omu ... avea aer de instalatie ... si cand a schimbat antigelul s-a aerisit ... daca are cineva o explicatie mai buna sa imi zica si mie ... antigelul e antigel ... ca zci altceva .. eu aveam apa in vectra mea si nu baga caldura decat calai ... adik la fel cum zice omu ... am schimbat cu antigel ... instalatia aerisita betoon .. si tot la fel imi baga caldura .... deci concluzia ... acloriferul cu depuneri ... asa ca trebuie dat jos si curatat ... dar asta implica o zi de lucra ... am inteles ca se da bordu jos ca schimbi caloriferul ... acu daca nu e asa ar fi bine ... salut
1. cred ca aerisirea se face automat
2. antigelul umidifica aerul cred...aveam un prieten caruia nu i se dezaburea parbrizul, cand dadea drumul la caldura mai rau se aburea...a completat cu antigel...si imediat s-a schimbat treaba
Nelko
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
edutzu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
edutzu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
- macheta
- **
- 298 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Nelko
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
nu prea stiu ca nu am stat acolo cand a desfundat.spunea ca desface furtunele ce merg in radiatorul de caldura(alea de sub capota) si baga presiune(nu foarte mare sa nu se fisureze radiatorul).Nu mi-o garantat ca o sa mearga dar a reusit. Operatia a costat 100 de lei.Daca era sa dea jos bordul pentru a-l lua jos costa dublu,adica 200 de lei.
Nu stiu ce solutie a folosit,dar nu a fost numai apa.a amestecat apa calda cu ceva....
Nu stiu ce solutie a folosit,dar nu a fost numai apa.a amestecat apa calda cu ceva....
edutzu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
crazy
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Oameni buni,problemele pot sa apara cind caloriferul din habitaclu este infundat sau motorasul nu merge cind este pornita caldura.In cazul in care motorasul nu merge care baga caldura de la calorifer asta numa un electrician poate sa-l rezolve.
Daca este caloriferul infundat se poate desfunda cu o solutie speciala in acest sens(care nu-ti minca cinductele) si se gaseste la OMV(eu de acolo am luat.Se lasa jos tot antigelul din motor, se baga inapoi apa si se completeaza la urma cu continutul flaconului(se baga tot faconul-este un flacon mic de sfert),se umbla cu masina cu caldura deschisa pe maxim pina se incalzeste motorul pina la 80 grade sau cel putin 15-30min(eu am umblat mai mult un pic),dupa care se lasa jos din motor si se pune noul antigel.
Acuma trebuie sa va uitati cit de murdar este antigelul din vasul de expansiune ca ar trebui curatat bine.Eu zic ca se poate repeta daca aveti apa foarte murdara ca solutia este pe baza de formol(dupa cum am citit pe flacon) si nu contine acizi care sa-ti mince conductele.In cazul in care aveti caloriferul din habitaclu foarte infundat s-ar putea sa nu-l curete in intregime si numai daca il schimbati sau se curata prin demontare.
Eu zic ca merita incercata treaba deoarece la mine a curatat tot sistemul destul de bine si o sa-l aplic la fiecare schimbare de antigel.Apa nu conteaza de care il puneti(eu am pus de robinet) ca e pentru curatat si oricum se lasa jos in relativ scurt timp.
Am mai vazut eu pe-aici sfaturi pentru curatat cu soda si alte chestii dar.... eu zic ca nu e prea bine sa-l cureti cu solutii dubioase mai ales daca contine acizi ca iti minca conductele(nici antigelul nu mai contine acizi).
De aerisire sa nu va faceti probleme ca se aeriseste automat sistemul(nu e dacie),are un furtunas de retur la vasul de expansiune,numai sa nu puneti peste limita admisa adica pina la liniuta de pe vas.
Daca este caloriferul infundat se poate desfunda cu o solutie speciala in acest sens(care nu-ti minca cinductele) si se gaseste la OMV(eu de acolo am luat.Se lasa jos tot antigelul din motor, se baga inapoi apa si se completeaza la urma cu continutul flaconului(se baga tot faconul-este un flacon mic de sfert),se umbla cu masina cu caldura deschisa pe maxim pina se incalzeste motorul pina la 80 grade sau cel putin 15-30min(eu am umblat mai mult un pic),dupa care se lasa jos din motor si se pune noul antigel.
Acuma trebuie sa va uitati cit de murdar este antigelul din vasul de expansiune ca ar trebui curatat bine.Eu zic ca se poate repeta daca aveti apa foarte murdara ca solutia este pe baza de formol(dupa cum am citit pe flacon) si nu contine acizi care sa-ti mince conductele.In cazul in care aveti caloriferul din habitaclu foarte infundat s-ar putea sa nu-l curete in intregime si numai daca il schimbati sau se curata prin demontare.
Eu zic ca merita incercata treaba deoarece la mine a curatat tot sistemul destul de bine si o sa-l aplic la fiecare schimbare de antigel.Apa nu conteaza de care il puneti(eu am pus de robinet) ca e pentru curatat si oricum se lasa jos in relativ scurt timp.
Am mai vazut eu pe-aici sfaturi pentru curatat cu soda si alte chestii dar.... eu zic ca nu e prea bine sa-l cureti cu solutii dubioase mai ales daca contine acizi ca iti minca conductele(nici antigelul nu mai contine acizi).
De aerisire sa nu va faceti probleme ca se aeriseste automat sistemul(nu e dacie),are un furtunas de retur la vasul de expansiune,numai sa nu puneti peste limita admisa adica pina la liniuta de pe vas.
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
FritzDAK
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut! Am un Vectra B din 2001. Am tot citit pe aici ca sunt probleme cu incalzirea. Am si eu o astfel de problema dar invers.
Am clima oprita dar tot imi baga caldura prin duzele de aer, in special cand temperatura la motor ajunge pe la 90 de grade. Sa fie de vina izolatia sau tot caloriferul? Nu am gasit pe nimeni care sa imi spuna exact ce are.
Am clima oprita dar tot imi baga caldura prin duzele de aer, in special cand temperatura la motor ajunge pe la 90 de grade. Sa fie de vina izolatia sau tot caloriferul? Nu am gasit pe nimeni care sa imi spuna exact ce are.