jacsongt
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1996 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2007
- Mesaj Privat
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
aiengi a scris:daca imi permiteti sa ma bag in seama, posed un c20xe 16v dar si cartea originala de Opel Calibra..unde scrie ca motorul 16v C20XE 150 cai are consumul cel mai mic dintre toate modelele.. sincer, sunt foarte multi cunoscatori care afirma ca motorul ala puturos de 116 cai c20ne consuma cel mai putin..parerea mea..el nici nu are ce cauta pe o masina sport..116 cai e cam putin eu la drum scot consum de 7-8 si in oras de 9-10 max, asta in mers normal
sunt perfect de acord cu tine . am tot o calibra c20xe si sunt tare multumit de ea , mai ales ca bat italia sau germania cel putin odata pe luna.
dyblondu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1993 2.0 16v 150cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2008
- Mesaj Privat
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
salut.eu am o Calibra cu c20ne cu motorul refacut complet in vara+ax cu came sport+evacuare Remus din motor,deci are undeva la 130-140cp.....si am consum de tico pe gaz....extraurban--90km/h--4,6% 120/h--6,2% 150km/h--7,4 180km/h--8,8-9,0% urban--de la 6,2 pana pe la 9,5 %...asta la mers normal...nu la plecat foarte brusc,sau de la accelerari foarte bruste...
- bluewind_64
- *
- 3 mesaje
- din 28 Aug 2011
- Calibra 1996 c2.0xev
- Neamt
bluewind_64
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Calibra 1996 c2.0xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
salut
cel mai economic motor de calibra?
am un xev ecotecul de 136 cai din 96
.tind sa cred ca e cel mai economic dat fiind si performantale.
citesc aici diferite pareri ,insa nu stiu cum si din ce puncte de vedere priviti voi consumul unei masini.motoarele astea au 2 litri,tehnologia e deja cam veche,,,ati vrea sa consume cat un trabant?
multi spun....cel mai economic e Ne-ul 8v.
ok! daca mergi cu un motor de 2l ca si cu trabantelul consuma cat consuma dacia lu bunicu.
(vreo...8)daca te dai la ea peste 10.
si atunci va intreb?
vreti calibra deci masina sport...nu?
la anii lor consuma
Ne-ul nu-ti da pe cat consuma(doar 116 cai).sfi-ul iti da destul dar iti si ia peste calculele voastre.
ecotecul e intre .Intretinut,,10-12-13
condus nici cu frica ,dar nici schimbat la turatie maxima.aaa,,,,si sincer nu ma intereseaza consumul la 120 constant
ca atunci nu imi mai trebuie calibra.
cel mai economic motor de calibra?
am un xev ecotecul de 136 cai din 96
.tind sa cred ca e cel mai economic dat fiind si performantale.
citesc aici diferite pareri ,insa nu stiu cum si din ce puncte de vedere priviti voi consumul unei masini.motoarele astea au 2 litri,tehnologia e deja cam veche,,,ati vrea sa consume cat un trabant?
multi spun....cel mai economic e Ne-ul 8v.
ok! daca mergi cu un motor de 2l ca si cu trabantelul consuma cat consuma dacia lu bunicu.
(vreo...8)daca te dai la ea peste 10.
si atunci va intreb?
vreti calibra deci masina sport...nu?
la anii lor consuma
Ne-ul nu-ti da pe cat consuma(doar 116 cai).sfi-ul iti da destul dar iti si ia peste calculele voastre.
ecotecul e intre .Intretinut,,10-12-13
condus nici cu frica ,dar nici schimbat la turatie maxima.aaa,,,,si sincer nu ma intereseaza consumul la 120 constant
ca atunci nu imi mai trebuie calibra.
- deleted-61307
- ***
- 740 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in seama. Cel mai econom este C20NE, pentru ca a avut la lansarea initiala impreuna cu caroseria si jantele/cauciucurile originale cel mai bun coeficient aerodinamic, Cx 0.26. Modelele cu motorizari ulterioare nu au mai avut acest Cx datorita proiectarii pe care au facut-o inginerii de la Opel pentru racirea eficienta a motorului, de aici si consumul ceva mai mare.
Un prieten de-al meu a venit din Germania cu un C20NE 8v 116cai si primul lucru de care s-a plans au fost... franele, mi-a zis ca nu se opreste ca Vectra B X20XEV, masina lui din Romania. Al doilea lucru care mi l-a spus a fost ca consumul si cutia sunt excelente si pentru oras, iar al treilea lucru care mi l-a spus a fost ca la accelerare 'unu la unu' cu un BMW E36 1.8IS de 140cai adus tot atunci de pe Germania - incepand cu 160km/h incepea sa se desprinda de el. Tot Cx-ul cred ca-l ajuta si aici. Calibra 2.0i a fost o 'aripa de avion' ca si portanta, a scris istorie.
Un prieten de-al meu a venit din Germania cu un C20NE 8v 116cai si primul lucru de care s-a plans au fost... franele, mi-a zis ca nu se opreste ca Vectra B X20XEV, masina lui din Romania. Al doilea lucru care mi l-a spus a fost ca consumul si cutia sunt excelente si pentru oras, iar al treilea lucru care mi l-a spus a fost ca la accelerare 'unu la unu' cu un BMW E36 1.8IS de 140cai adus tot atunci de pe Germania - incepand cu 160km/h incepea sa se desprinda de el. Tot Cx-ul cred ca-l ajuta si aici. Calibra 2.0i a fost o 'aripa de avion' ca si portanta, a scris istorie.
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alexaandru15
- **
- 70 mesaje
- din 17 Jul 2008
- Calibra 1991 c20xe
- Bucuresti
alexaandru15
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2008
- Mesaj Privat