Soluție | |
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
E cam mica tensiunea de incarcare,pe frig trebuie sa ai undeva la 14,6~14,8Vsi dupa ce se incalzeste motorul incarcarea trebuie sa scada si sa se mentina in jurul valorii de 14,2V.Releul de incarcare este si termocompensat tocmai pentru a mentine bateria la o incarcare optima,in functie si de temperatura.Cel mai probabil ar trebui verificate legaturile de la alternator la baterie si cea de masa de la sasiu la baterie.Acolo e foarte probabil sa fie oxidari destul de mari si apar caderi de tensiune destul de importante!Pierdere de curent poate sa apara chiar unde este sertizat cablul in borna de la baterie...trebuie facute masuratori.
LE.cineva scria ca diodele nu au cadere de tensiune pe ele...este adevarat,alea puscate,care s-au facut sarma n-au nici o cadere de tensiune pe ele...
LE.cineva scria ca diodele nu au cadere de tensiune pe ele...este adevarat,alea puscate,care s-au facut sarma n-au nici o cadere de tensiune pe ele...
- ltmpx
- OP
- 132 mesaje
- din 11 Aug 2017
- Antara 2014
- Arad
ltmpx
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Arad
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2017
- Mesaj Privat
- EHotaran
- **
- 152 mesaje
- din 20 Nov 2019
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
EHotaran
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2019
- Mesaj Privat
- ltmpx
- OP
- 132 mesaje
- din 11 Aug 2017
- Antara 2014
- Arad
ltmpx
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Arad
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2017
- Mesaj Privat
Buna dimineata!
Deci, am verificat legaturile, totul arata a fi ok, am incercat si verificat si cu "the big 3", alternatorul nu "sare" de 13,7 V orice ar fi....
Partea buna - si sper sa tina asa- este ca nu am mai avut erori si nici simptomele de pierdere de servodirectie! Oricum am sa caut sa fac programare la un service cu programe autorizate sa faca diagnoza , ca "vede" mai multe decat vad eu cu Torque.
Deci, am verificat legaturile, totul arata a fi ok, am incercat si verificat si cu "the big 3", alternatorul nu "sare" de 13,7 V orice ar fi....
Partea buna - si sper sa tina asa- este ca nu am mai avut erori si nici simptomele de pierdere de servodirectie! Oricum am sa caut sa fac programare la un service cu programe autorizate sa faca diagnoza , ca "vede" mai multe decat vad eu cu Torque.
- ltmpx
- OP
- 132 mesaje
- din 11 Aug 2017
- Antara 2014
- Arad
ltmpx
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Arad
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2017
- Mesaj Privat