Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
Soluție
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
E cam mica tensiunea de incarcare,pe frig trebuie sa ai undeva la 14,6~14,8Vsi dupa ce se incalzeste motorul incarcarea trebuie sa scada si sa se mentina in jurul valorii de 14,2V.Releul de incarcare este si termocompensat tocmai pentru a mentine bateria la o incarcare optima,in functie si de temperatura.Cel mai probabil ar trebui verificate legaturile de la alternator la baterie si cea de masa de la sasiu la baterie.Acolo e foarte probabil sa fie oxidari destul de mari si apar caderi de tensiune destul de importante!Pierdere de curent poate sa apara chiar unde este sertizat cablul in borna de la baterie...trebuie facute masuratori.
LE.cineva scria ca diodele nu au cadere de tensiune pe ele...este adevarat,alea puscate,care s-au facut sarma n-au nici o cadere de tensiune pe ele...
  • ltmpx

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Arad
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc mult @EHotaran pentru info.
Sper ca in acest week-end sa pot ridica masina sa verific conexiunile si firele dintre alternator si acumulator/sasiu .

Multumesc frumos colegilor pentru sfaturi!
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sal.Nu ai pentru ce...cand ma plictisesc mai scriu cate ceva.Asteptam vesti bune de la Arad!
  • ltmpx

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Arad
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Buna dimineata!

Deci, am verificat legaturile, totul arata a fi ok, am incercat si verificat si cu "the big 3", alternatorul nu "sare" de 13,7 V orice ar fi....
Partea buna - si sper sa tina asa- este ca nu am mai avut erori si nici simptomele de pierdere de servodirectie! Oricum am sa caut sa fac programare la un service cu programe autorizate sa faca diagnoza , ca "vede" mai multe decat vad eu cu Torque.
  • ltmpx

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Arad
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ok, deci problema era cã la borna pozitivã a acumulatorului, cablul de curent nu fãcea contact cum trebuie cu clema care-l strângea.
Din cauza contactului imperfect, toate aceste probleme...
Rezolvat prin ianuarie 2021 și de atunci nicio problema!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR