- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Buna dimineata Dragos
Uite chiar acum am fost afara la masina si am verificat sa vad pe displey ce tensiune are bateria. Imi arata temperatura exterioara -5 grade si tensiune in baterie doar 12 V, care cu siguranta sunt insuficenti pentru pornire si, cred ca daca am sa verific peste doua - trei ore din nou,cu siguranta tensiune in baterie are sa fie sub 12 V. Este clar ca ceva mananca curentu cand masina este in stationare.
Uite chiar acum am fost afara la masina si am verificat sa vad pe displey ce tensiune are bateria. Imi arata temperatura exterioara -5 grade si tensiune in baterie doar 12 V, care cu siguranta sunt insuficenti pentru pornire si, cred ca daca am sa verific peste doua - trei ore din nou,cu siguranta tensiune in baterie are sa fie sub 12 V. Este clar ca ceva mananca curentu cand masina este in stationare.
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Accesul la alternator se pare ca este destul de dificil si incomod (cam inghesuit la modelul asta) si,sincer nu am nici cea mai vaga idee cum as putea decupla alternatorul,banuiesc caci doar prin desfacerea cablurilor de pe suruburile alternatorului,nu este modelul acela cu mufa.Intre timp in dupiamaza aceasta,am pus redresorul pe baterie si l-am lasat circa trei ore,dupa care am pornit motorul cu ajutorul bateriei dar si a redresorului. In regim de relanti (900 rpm) imi indica o incarcare de 14,1,iar daca o turez pana la 1100 -1200 rpm creste incarcarea progresiv la 14,2 semn ca alternatorul isi face treaba si, tind sa cred ca totusi am un consumator parazitar cand masina este in stationare,iar acest consumator in cazul in care exista,am vazut pe youtube,ca poate fi depistat cu ajutorul unui multimetru. Si o alta chestie care imi ridica un semn de intrebare si anume, am observat caci daca incerc sa rotesc de volan stanga dreapta,tensiunea de incarcare scade brusc de la 14,1 la 13,6 - 13,7. Este normal sa scada?
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
ema82 a scris:Accesul la alternator se pare ca este destul de dificil si incomod (cam inghesuit la modelul asta) si,sincer nu am nici cea mai vaga idee cum as putea decupla alternatorul,banuiesc caci doar prin desfacerea cablurilor de pe suruburile alternatorului,nu este modelul acela cu mufa.Intre timp in dupiamaza aceasta,am pus redresorul pe baterie si l-am lasat circa trei ore,dupa care am pornit motorul cu ajutorul bateriei dar si a redresorului. In regim de relanti (900 rpm) imi indica o incarcare de 14,1,iar daca o turez pana la 1100 -1200 rpm creste incarcarea progresiv la 14,2 semn ca alternatorul isi face treaba si, tind sa cred ca totusi am un consumator parazitar cand masina este in stationare,iar acest consumator in cazul in care exista,am vazut pe youtube,ca poate fi depistat cu ajutorul unui multimetru. Si o alta chestie care imi ridica un semn de intrebare si anume, am observat caci daca incerc sa rotesc de volan stanga dreapta,tensiunea de incarcare scade brusc de la 14,1 la 13,6 - 13,7. Este normal sa scada?
Da este normal, pompa de servo este un consumator mare de curent, la mine sunt situații când scade tensiunea si rãmân pe baterie dar nu am probleme. Asta se întâmpla pentru 2-3 secunde.
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
DAlex10
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat