Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Daca puntea e dusa se aprinde martorul baterie. Nu incarca nimic. Din cate am inteles, inainte de pornire avea 10.8v iar dupa pornire 13,6-13,8v. E normal sa incarce asa data fiind bateria descarcata. Verifica ce consum ai in stand by.
Skip ads

  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Buna dimineata Dragos
Uite chiar acum am fost afara la masina si am verificat sa vad pe displey ce tensiune are bateria. Imi arata temperatura exterioara -5 grade si tensiune in baterie doar 12 V, care cu siguranta sunt insuficenti pentru pornire si, cred ca daca am sa verific peste doua - trei ore din nou,cu siguranta tensiune in baterie are sa fie sub 12 V. Este clar ca ceva mananca curentu cand masina este in stationare. Sad
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Exact cum banuiam,dupa doua ore am verificat iarasi tensiunea din baterie si acum sunt doar 11.9 V.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ajungi sa decuplezi cumva alternatorul?
Nu stiu daca este cumva un fir intre borna plus a bateriei și alternator, poate poți sa îl decuplezi pe ãla.
Si mufa cu fire subțiri de la alternator.
Unele mașini au loc mai mult pe la motor.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Accesul la alternator se pare ca este destul de dificil si incomod (cam inghesuit la modelul asta) si,sincer nu am nici cea mai vaga idee cum as putea decupla alternatorul,banuiesc caci doar prin desfacerea cablurilor de pe suruburile alternatorului,nu este modelul acela cu mufa.Intre timp in dupiamaza aceasta,am pus redresorul pe baterie si l-am lasat circa trei ore,dupa care am pornit motorul cu ajutorul bateriei dar si a redresorului. In regim de relanti (900 rpm) imi indica o incarcare de 14,1,iar daca o turez pana la 1100 -1200 rpm creste incarcarea progresiv la 14,2 semn ca alternatorul isi face treaba si, tind sa cred ca totusi am un consumator parazitar cand masina este in stationare,iar acest consumator in cazul in care exista,am vazut pe youtube,ca poate fi depistat cu ajutorul unui multimetru. Si o alta chestie care imi ridica un semn de intrebare si anume, am observat caci daca incerc sa rotesc de volan stanga dreapta,tensiunea de incarcare scade brusc de la 14,1 la 13,6 - 13,7. Este normal sa scada?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu ramin la parerea ca e alternatorul de vina.

nu mai porni masina cu redresorul cuplat (decit daca e robot de pornire) caci curentul care circula la pornire prin circuit il poate defecta.

incarci bateria bine si decuplezi redresorul si apoi incerci sa pornesti.

sa vedem ce mai zic si colegii.
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
ema82 a scris:Accesul la alternator se pare ca este destul de dificil si incomod (cam inghesuit la modelul asta) si,sincer nu am nici cea mai vaga idee cum as putea decupla alternatorul,banuiesc caci doar prin desfacerea cablurilor de pe suruburile alternatorului,nu este modelul acela cu mufa.Intre timp in dupiamaza aceasta,am pus redresorul pe baterie si l-am lasat circa trei ore,dupa care am pornit motorul cu ajutorul bateriei dar si a redresorului. In regim de relanti (900 rpm) imi indica o incarcare de 14,1,iar daca o turez pana la 1100 -1200 rpm creste incarcarea progresiv la 14,2 semn ca alternatorul isi face treaba si, tind sa cred ca totusi am un consumator parazitar cand masina este in stationare,iar acest consumator in cazul in care exista,am vazut pe youtube,ca poate fi depistat cu ajutorul unui multimetru. Si o alta chestie care imi ridica un semn de intrebare si anume, am observat caci daca incerc sa rotesc de volan stanga dreapta,tensiunea de incarcare scade brusc de la 14,1 la 13,6 - 13,7. Este normal sa scada?
Da este normal, pompa de servo este un consumator mare de curent, la mine sunt situații când scade tensiunea si rãmân pe baterie dar nu am probleme. Asta se întâmpla pentru 2-3 secunde.
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Sunt alternatoare care au un fel ambreiaj in fulie ,când sunt consumatori mari de curent acestea incep sa patineze și alternatorul nu mai baga tensiunea corespunzãtoare
  • DAlex10

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor am revenit cu problema rezolvata,am facut inca o proba cu tester-ul si mi-a dat eroarea P0002.deci va trebui sa schimb electrovalva de contorizare a combustibilului.O seara faina
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR