- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- raruiu_florian83
- OP
- 16 mesaje
- din 04 Sep 2018
- Corsa 2004 Z10XEP
- Bucuresti
raruiu_florian83
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2018
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu masina,insa m-a costat aprox.3000 de lei. Era sarita de la punct, decalaj de cativa dinti intre axele cu came,lant distributie foarte slab, intinzator rupt, pompa de ulei terminata,adica carcasa capac distributie uzata, pinioane tocite,cu santuri in ele, deci nu aveam pic de presiune de ulei, "namol" in baia de ulei (cand i-am facut ultima oara distributia,desteptul acela nu mi-a schimbat si garnitura capac distributie,a pus-o pe cea veche si a llipit-o cu mastic, inclusiv la etanseizarea pompei de apa,deci apa se amesteca cu uleiul si tot jegul acela imi intra in baie. Presiunea de ulei era zero. Am gasit pe Ebay,in Anglia, pompa de ulei cu kit pinioane noua si originala GM la 1000 lei, cu transport inca 200 de lei, dar am economisit 600 de lei, in Romania costand 1800 de lei. Am schimbat si culbutori, senzor presiune ulei,etc. Supapele nu au fost afectate,nici cele de pe admisie, nici cele de pe evacuare iar segmentii,la fel,au fost ok,creandu-se compresie sufucienta. Pentru prima oara in viata ei, Corsa mea nu mai tacane,nu mai zornaie, are presiune de ulei si compresie.Cu alte cuvinte,functioneaza in parametrii normali
P.S: nici nu o mai vand (bagand atatia bani in ea,nu mai merita),o tin alaturi de noua Astra H Caravan
Multumesc tuturor pentru sugestii si pentru sustinere!
- ciprinell_bossu
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Prahova
ciprinell_bossu
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Un motor second sa iti fie clar ca vei cumpara unul care merge in cel mai bun caz dar cu consum ulei mai mult ca sigur, oricum nici ala nu prezinta siguranta.
Costuri sunt si tu trebuie sa analizezi dar nu uita ca alt motor inseamna RAR si acte, bataie de cap, daca in certificat este fara serie deja poti face ce doresti.