Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu multimarca nu faci nimic.
Exista 'secrete' pana si in TIS, nu ma intreba ca ....
  • raruiu_florian83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Va salut!
Am rezolvat problema cu masina,insa m-a costat aprox.3000 de lei. Era sarita de la punct, decalaj de cativa dinti intre axele cu came,lant distributie foarte slab, intinzator rupt, pompa de ulei terminata,adica carcasa capac distributie uzata, pinioane tocite,cu santuri in ele, deci nu aveam pic de presiune de ulei, "namol" in baia de ulei (cand i-am facut ultima oara distributia,desteptul acela nu mi-a schimbat si garnitura capac distributie,a pus-o pe cea veche si a llipit-o cu mastic, inclusiv la etanseizarea pompei de apa,deci apa se amesteca cu uleiul si tot jegul acela imi intra in baie. Presiunea de ulei era zero. Am gasit pe Ebay,in Anglia, pompa de ulei cu kit pinioane noua si originala GM la 1000 lei, cu transport inca 200 de lei, dar am economisit 600 de lei, in Romania costand 1800 de lei. Am schimbat si culbutori, senzor presiune ulei,etc. Supapele nu au fost afectate,nici cele de pe admisie, nici cele de pe evacuare iar segmentii,la fel,au fost ok,creandu-se compresie sufucienta. Pentru prima oara in viata ei, Corsa mea nu mai tacane,nu mai zornaie, are presiune de ulei si compresie.Cu alte cuvinte,functioneaza in parametrii normali
P.S: nici nu o mai vand (bagand atatia bani in ea,nu mai merita),o tin alaturi de noua Astra H Caravan

Multumesc tuturor pentru sugestii si pentru sustinere!
  • ciprinell_bossu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Sports Tourer 2011 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut dețin un astra g 1.4 16v si am urmatoarele probleme lipsa scânteie pe pistolul 3-4 schimbate buji si bobina problema este ca imi merge in 3.4 si tremura foarte rau bujiile sunt afumate am curãțat si injectosrele dar degeaba.am fãcut si testul de compresie pe cilindri nu am presiune deloc când se încãlzește motorul merge mai bine daca aveti ceva sfaturi sa imi ziceți?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este clar ca motorul trebuie desfacut si vazut cat este de afectat. Obligatoriu segmentare, simeringuri supape, supape inlocuite cele afectate si rectificate restul, scaun supape refacut, planare chiulasa numai daca este necesar, ghiduri supape la cat costa se schimba si ele. Problema este daca sunt zgaraiati cilindri sau nu mai au urme de honuire, de bucsat se face dar costa, de honuit poti fi la limita si se cam lasa cu alt bloc cfare nu este scump dar rar fiind Z14XE. Costuri exista dar daca faci tu sau ajuti si nu te costa mult manopera este ok.
Un motor second sa iti fie clar ca vei cumpara unul care merge in cel mai bun caz dar cu consum ulei mai mult ca sigur, oricum nici ala nu prezinta siguranta.
Costuri sunt si tu trebuie sa analizezi dar nu uita ca alt motor inseamna RAR si acte, bataie de cap, daca in certificat este fara serie deja poti face ce doresti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR