Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?

Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi! Intri si eu in discutie, avand o problema asemanatoare! La mine a aparut din senin masinauta cu cheita, in timp ce atingeam viteza de 130km/h, in treapta a 5 a. S-a aprins circa 2=3 secunde, dupa care masina a contnuat sa mearga normal si sa urce in viteza fara probleme! Am citit codul, 0105 presiune ridicata in admisie. Specifica ca masina este remapata, senzorul a fost schimbat! Ce as putea sa mai verific?
  • MitrutzZ

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut, va ro ajutati ma ca am nevoie de masina trb sa pl in afara si nu am cu ce si cum sa rezolv. Am eroare p0105 senzor presiune turbo - semnal prea mare. Masina nu se tureaza mai mult de 3500 rpm. Nu stiu ce sa fac ajutati ma sa stiu ce trb sa fac sigur. Atast ce am scost de pe tester am scos senzorul de presiune de la galerie ala de langa egr si degeaba
  • aero

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut !

Am si eu probleme cu masina , un Opel Astra G 1.7CDTI , cu motor Z17DTL.

Mi s-a aprins pe bord un martor de avarie , am facut o diagnoza la service si am eroarea P0105 , electricianul mi-a spus ca indica presiune turbo prea mare , a verificat furtunele de vacuum si ce am mai crezut ca este necesar si verdictul a ramas ca ar fi senzorul MAP defect.

Am luat de la un amic o interfata ELM327( nu am gasit OP-COM) si intr-adevar apare eroarea P0105 , am sters-o de cateva ori , dar imi apare din nou - imediat ce pornesc motorul, sau dupa ce merg cu ea 2-3 Km.
Am scos senzorul MAP , este BOSCH 0 281 002 487, l-am spalat cu alcool izopropilic , cu toate ca nu era prea murdar, dar in continuare eroarea persista.
L-am alimentat separat de la o sursa de 5V ( am gasit fisa de catalog cu asezarea pinilor ) si pe pinul de iesire care da tensiune catre calculatorul masinii am 2,1-2,2V.
Montat pe masina , cu motorul oprit (doar cu contactul pus) am aceasi tensiune de 2,1-2,2V , cand pornesc motorul si accelerez la 2-3000 de ture , tensiunea creste la 2,4-2,5V.

Am tot cautat pe net sa vad care ar fi valorile normale , dar nu m-am lamurit .

Din graficul dat in fisa de catalog, ar rezulta ca la presiunea atmosferica normala de 1 atm atunci cand motorul este oprit ( care este echivalentul a 101kpa), ar trebui sa am pe iesire cca 1,8V.



Rugamintea mea este sa imi spuneti care este tensiunea normala pe iesirea senzorului cu motorul oprit sau cand il accelerez.

As vrea sa stiu (daca se poate ), ca sa nu dau aiurea 350lei pe un senzor nou si apoi sa constat ca eroarea este din alta parte.

Multumesc anticipat .
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
At idle a typical MAP sensor Voltage reading should be about a volt, and at WOT (wide open throttle) it should approach 4.5 to 5 Volts. Cam asa sta treaba ..relanti 1 volt, in sarcina spre 5.
Eu am avut eroarea asta si a fost senzorul obligatoriu pe original.
  • aero

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Aceasta tensiune este corecta pentru senzorul de pe Z17DTL ,sau este valabila pentru orice tip de senzor MAP de pe masinile Opel ?
Intreb pentru ca senzorii sunt diferiti , in functie de tipul de motor .

Multumesc .
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Valoarea este corecta pt z17dtl, informatie gasita pe un site din Anglia. Eu as baga mana in foc ca-i senzorul. Daca ai avea pe cineva de la care sa imprumuti ar fi perefct, mai ales ca dureaza putin desfacerea lui.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stimati colegi! Imi cer scuze ca nu am mai revenit cu detalii la subiect! Va aduc la cunostinta ca am scapat de aceasta eroare _ aparuta dupa remapare _ , inlocuirea senzorului nu a rezolvat nimic! Am inlocuit turbina, si problema nu mai apare! La fel de bine se poate rezolva si din reglarea presiunii prin recalibrarea tijei wastegate! I-a mai luat un pik din elan, dar am acusi 1 an, de cand nu mai da eroare indiferent de stilul de condus!
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La z17dtl, dth, aveti in atenție si sa nu sufle gaze pe lângã vreun injector. La mine a apãrut eroarea iar când am desfãcut bușonul: Surpriza! Furnal, nu gluma. Pe lângã 2 injectoare sufla gaze si ghici unde se duc acestea, de apare eroarea din titlu. Așa ca, pentru a exclude, desfaceți prima data bușonul. Dacã e ok mergeți mai departe. Succes!
  • moise.marian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la un opel astra h 1.7 cdti 80 cp imi apare o eroare (P0234-5B boost pressure control circuit positive deviation) care ar fi problema?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,054
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo.
  • moise.marian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbato e posibil sa nu fie buna?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,054
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca e sh, da. Verifica presiunea in admisie.
  • outlawww

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare am un astra h din 2005 1.7 dtl 80 cai,am o eroare p0105 si martorul cu cheita in bord ,nu ma lasa sa turez peste 3100rpm am curatat ieri clapeta egr dar la fel face ,daca aveti cumva vreo idee ce ar fi si cum as putea remedia problema ,multumesc
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eroarea este de cele mai ori cauzata de senzorul de presiune admisie. E montat pe galerie. Se schimba doar cu original Bosch. Incerca sa-l cureti inainte de a cumpara unul nou.
  • outlawww

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mersi mult la dimineata merg sa il curete sa vad ce va fi,ceva sugestii cu ce sa il curat ? Diluant sau altceva?cam pe unde se afla senzorul daca poti sa mi zici stima
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Galeria de admisie e in spatele motorului cum te uiti la el. Senzorul e montat pe galerie mai spre distributie, deasupra galeriei intr-un singur surub, dar mai trebuie demontat un suport pentru acces din cate imi amintesc. Treaba de 10 minute. Folosesti un spray pt curatare carburatoare. Sa speram ca da rezultate, eu unul l-am schimbat acum 5- 6 ani cand aveam eroarea asta.
  • outlawww

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mersi frumos,eroarea nu intotdeuna persista este cand isi revine apoi iara tot asa
  • outlawww

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat

Saluta am curatat senzorul dar la fel a ramas eroarea nu pot accelera peste 3000 .....acuma ramane doar check engine atat dar tot nu merge ,ai vreo idee ?mersi stima
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si testerul ce zice acum? Era bun un senzor de proba de la alta masina. In plus electrovalva turbo functioneaza? Poate nu e destula presiune si senzorul citeste fix ce primeste.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR