sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Codul este P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut colegi! Intri si eu in discutie, avand o problema asemanatoare! La mine a aparut din senin masinauta cu cheita, in timp ce atingeam viteza de 130km/h, in treapta a 5 a. S-a aprins circa 2=3 secunde, dupa care masina a contnuat sa mearga normal si sa urce in viteza fara probleme! Am citit codul, 0105 presiune ridicata in admisie. Specifica ca masina este remapata, senzorul a fost schimbat! Ce as putea sa mai verific?
MitrutzZ
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut, va ro ajutati ma ca am nevoie de masina trb sa pl in afara si nu am cu ce si cum sa rezolv. Am eroare p0105 senzor presiune turbo - semnal prea mare. Masina nu se tureaza mai mult de 3500 rpm. Nu stiu ce sa fac ajutati ma sa stiu ce trb sa fac sigur. Atast ce am scost de pe tester am scos senzorul de presiune de la galerie ala de langa egr si degeaba
aero
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2009
- Mesaj Privat
Va salut !
Am si eu probleme cu masina , un Opel Astra G 1.7CDTI , cu motor Z17DTL.
Mi s-a aprins pe bord un martor de avarie , am facut o diagnoza la service si am eroarea P0105 , electricianul mi-a spus ca indica presiune turbo prea mare , a verificat furtunele de vacuum si ce am mai crezut ca este necesar si verdictul a ramas ca ar fi senzorul MAP defect.
Am luat de la un amic o interfata ELM327( nu am gasit OP-COM) si intr-adevar apare eroarea P0105 , am sters-o de cateva ori , dar imi apare din nou - imediat ce pornesc motorul, sau dupa ce merg cu ea 2-3 Km.
Am scos senzorul MAP , este BOSCH 0 281 002 487, l-am spalat cu alcool izopropilic , cu toate ca nu era prea murdar, dar in continuare eroarea persista.
L-am alimentat separat de la o sursa de 5V ( am gasit fisa de catalog cu asezarea pinilor ) si pe pinul de iesire care da tensiune catre calculatorul masinii am 2,1-2,2V.
Montat pe masina , cu motorul oprit (doar cu contactul pus) am aceasi tensiune de 2,1-2,2V , cand pornesc motorul si accelerez la 2-3000 de ture , tensiunea creste la 2,4-2,5V.
Am tot cautat pe net sa vad care ar fi valorile normale , dar nu m-am lamurit .
Din graficul dat in fisa de catalog, ar rezulta ca la presiunea atmosferica normala de 1 atm atunci cand motorul este oprit ( care este echivalentul a 101kpa), ar trebui sa am pe iesire cca 1,8V.
Rugamintea mea este sa imi spuneti care este tensiunea normala pe iesirea senzorului cu motorul oprit sau cand il accelerez.
As vrea sa stiu (daca se poate ), ca sa nu dau aiurea 350lei pe un senzor nou si apoi sa constat ca eroarea este din alta parte.
Multumesc anticipat .
Am si eu probleme cu masina , un Opel Astra G 1.7CDTI , cu motor Z17DTL.
Mi s-a aprins pe bord un martor de avarie , am facut o diagnoza la service si am eroarea P0105 , electricianul mi-a spus ca indica presiune turbo prea mare , a verificat furtunele de vacuum si ce am mai crezut ca este necesar si verdictul a ramas ca ar fi senzorul MAP defect.
Am luat de la un amic o interfata ELM327( nu am gasit OP-COM) si intr-adevar apare eroarea P0105 , am sters-o de cateva ori , dar imi apare din nou - imediat ce pornesc motorul, sau dupa ce merg cu ea 2-3 Km.
Am scos senzorul MAP , este BOSCH 0 281 002 487, l-am spalat cu alcool izopropilic , cu toate ca nu era prea murdar, dar in continuare eroarea persista.
L-am alimentat separat de la o sursa de 5V ( am gasit fisa de catalog cu asezarea pinilor ) si pe pinul de iesire care da tensiune catre calculatorul masinii am 2,1-2,2V.
Montat pe masina , cu motorul oprit (doar cu contactul pus) am aceasi tensiune de 2,1-2,2V , cand pornesc motorul si accelerez la 2-3000 de ture , tensiunea creste la 2,4-2,5V.
Am tot cautat pe net sa vad care ar fi valorile normale , dar nu m-am lamurit .
Din graficul dat in fisa de catalog, ar rezulta ca la presiunea atmosferica normala de 1 atm atunci cand motorul este oprit ( care este echivalentul a 101kpa), ar trebui sa am pe iesire cca 1,8V.
Rugamintea mea este sa imi spuneti care este tensiunea normala pe iesirea senzorului cu motorul oprit sau cand il accelerez.
As vrea sa stiu (daca se poate ), ca sa nu dau aiurea 350lei pe un senzor nou si apoi sa constat ca eroarea este din alta parte.
Multumesc anticipat .
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
aero
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Stimati colegi! Imi cer scuze ca nu am mai revenit cu detalii la subiect! Va aduc la cunostinta ca am scapat de aceasta eroare _ aparuta dupa remapare _ , inlocuirea senzorului nu a rezolvat nimic! Am inlocuit turbina, si problema nu mai apare! La fel de bine se poate rezolva si din reglarea presiunii prin recalibrarea tijei wastegate! I-a mai luat un pik din elan, dar am acusi 1 an, de cand nu mai da eroare indiferent de stilul de condus!
- AdyBossu
- **
- 306 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
La z17dtl, dth, aveti in atenție si sa nu sufle gaze pe lângã vreun injector. La mine a apãrut eroarea iar când am desfãcut bușonul: Surpriza! Furnal, nu gluma. Pe lângã 2 injectoare sufla gaze si ghici unde se duc acestea, de apare eroarea din titlu. Așa ca, pentru a exclude, desfaceți prima data bușonul. Dacã e ok mergeți mai departe. Succes!
- moise.marian
- *
- 2 mesaje
- din 24 Jun 2016
- Astra 2004
- Prahova
moise.marian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- moise.marian
- *
- 2 mesaje
- din 24 Jun 2016
- Astra 2004
- Prahova
moise.marian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
GTrocin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2019
- Mesaj Privat
bacc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2015
- Mesaj Privat
Buna seara, am exact aceeași problemã care a postat o utilizatorul AERO cu 4 ani in urma, aceleași motor z17dtl, aceeași problemã cu senzorul map, l.am curãțat cu spray de contact, am curãțat egr, țeava de admisie care era foarte imbacsita , daca șterg eroarea .masina se tureaza normal pentru câteva minute apoi iar apare P0105 presiune prea mare si se limiteazã la 3200ture.
Se poate anula senzorul sau face ceva pentru a pãcãli ecu ? Nu aș vrea sã dau 3mil pe un senzor, am fost la dezmembrari dar nu am gasit modelul de il am pe masina.
Se poate anula senzorul sau face ceva pentru a pãcãli ecu ? Nu aș vrea sã dau 3mil pe un senzor, am fost la dezmembrari dar nu am gasit modelul de il am pe masina.