- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cele mai multe probleme au fost cu vacuumurile in rest mai rare,verificati cu grija si asigurati-va ca actuatorul turbinei trage tija la MAXIM cand porniti motorul ca daca nu o face la revedere repriza sau urcat in turatii sau merge lesinata.
Daca actuatorul ala face ce trebuie atunci Traficul,Vivaro sau Primastar se cam misca frumos intre celelalte marci la clasa asta de autoutilitare usoare eu am avut Trafic din 2006 swb cu 101 cp masina de care am fost placut surprins si extrem de multumit la toate capitolele.
DRadoo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Valoarea injectorului inca este in regula daca toti se impiedica in el schimba-l.
La toate astea trebuie sa ai raspuns sigur si clar in maxim o ora cu tot cu timpul cat se lauda mecanicul cu ce motoare a facut el in tinerete si necesita un tester (nu e absolut necesar) da un vacuumetru e cam baza in problema si .....ceva cunostinte de ce face fiecare piesa din motoru ala.
Mai gasesc rugina prin regulatorul de presiune din rampa,in pompe de inalte,furtune intre trubina si debitmetru sparte la schimbul de filtre si normal valoarea citita e viciata,valve VNT care merge si nu merge da se vede pe vacuumetru cand face figuri,actuator turbina intepenit merge greu sau pierde vaccum.Imi pare rau ca trebuie sa stai cu masina pe dreapta pentru o treaba minora cred eu, da mai mult de atat nu pot face.
DRadoo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2020
- Mesaj Privat
S78
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vivaro 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2023
- Mesaj Privat
Opritul in mers si tot felul de alte magarii mai este si de la contacte imperfecte la baterie si tabloul de sigurante de langa baterie, oxidarea contactilor la ECU este pus foarte prost si patrunde apa in el.
Buna seara, aceași problema o am acum de vreo luna la Opel Vivaro 2004 1.9 dieser. Eu locuiesc în Germania, am schimbat EGR , debitul de aer, acum cã trebuie sã schimb turbosuflanta etc. Îmi poți explica unde gasesc T-ul ptr a putea verifica daca este într-adevãr înfundat și cum pot sa mãresc orificiul. Mulțumesc